نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

فالکون و وینتر سولجر دوباره لباس کاپیتان آمریکا را بر تن کردند

اخیرا شرکت مارول کامیکس تصویری را از سم ویلسون و باکی بارنز منتشر کرد که در آن شاهد این هستیم که این دو قهرمان، دوباره لباس کاپیتان آمریکای خود را بر تن کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، به نظر می‌رسد که در انتشارات ماه سپتامبر سال جاری، جیمز بیوکانان «باکی» بارنز، قرار است دوباره لباس و تجهیزات کاپیتان آمریکای خود را استفاده کند. مارول در حال انتشار یک مینی سری به نام Falcon & Winter Soldier است. ما در این مجموعه شاهد این هستیم که باکی دوباره با دوست و کاپیتان آمریکای سابق یعنی سم ویلسون متحد شده است. حالا جلد قسمت سوم این مجموعه که توسط دن مورا طراحی شده است، نشان می‌دهد که هم باکی و هم سم، دوباره لباس کاپیتان آمریکای خود را پوشیده‌اند، سپر خود را در دست گرفته‌اند و در حال حمله کردن به سمت کاپیتان اصلی یعنی استیو راجرز هستند.

حالا اینکه این تصویر قرار است به‌صورت واقعی نمایش داده شود یا اینکه هنرمندان قصد دارند آن را به‌عنوان خاطره و سابقه مشترکی که این سه نفر با هم دارند، به کار ببرند، هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد که تصویر این جلد قصد دارد به وسایل خاطره‌انگیز مخصوص کاپیتان آمریکا که در این قسمت نشان داده شده است، اشاره کند. سری کتاب کمیک Falcon & Winter Soldier کار خود را با یک دفتر از ماموران دولتی مرده، یک قاتل جدید بسیار ماهر و همچنین دو کاپیتان آمریکای سابق آغاز می‌کنند. خلاصه داستانی که از قسمت ۳ سری کتاب کمیک Falcon & Winter Soldier منتشر شده، به شرح زیر است:

سم ویلسون و باکی بارنز در یک مأموریت بسیار مهم قرار دارند و به‌شدت در تلاش هستند تا سرنخی از نچرال را پیدا کنند؛ یک قاتل جدید بسیار بااستعداد و ماهر که در گذشته یک بار آن‌ها را شکست داده بود. آن‌ها بعد از دنبال کردن این قاتل، به خانه پدر و مادر او می‌رسند. این دو قهرمان در آن‌جا با بزرگ‌ترین طرفداران کاپیتان آمریکا که تا به امروز وجود داشتند، برخورد می‌کنند. آن‌ها یک اتاق نشیمن را پر از وسایل مخصوص به کاپیتان آمریکا پر کرده‌اند و انباری دارند که پر از ماموران سازمان هایدرا است. فالکون و وینتر سولجر در حال نزدیک شدن به شکار نهایی خودشان هستند که با چیز جدیدی برخورد می‌کنند: هایدرا سوپریم جدید.

در این مجموعه باکی بارنز و سم ویلسون که تلاش زیادی برای زنده ماندن می‌کنند، با یکدیگر متحد می‌شوند. این دو دوست قدیمی خیلی زود وارد یک ماجرای بسیار خطرناک می‌شوند و در تلاش هستند تا هرچه زودتر رهبر جدید هایدرا را کشف کنند؛ آن هم پیش از اینکه یک تلفات جمعی رخ بدهد و تجدید حیات یک گروه تروریستی جهانی اعلام شود. زمان با سرعت در حال پیشروی است. حالا باکی بارنز و سم ویلسون برای اینکه بتوانند این هایدرای جدید را ضعیف و بعد هم متوقف کنند، مجبور می‌شوند که یک اتهام بسیار سخت و عجیب را با بارون زیمو شکل بدهند. زیمو دوست دارند که هایدرا سوپریم جدید شود. از طرف دیگر هم باکی و سم به این نتیجه می‌رسد که شیطانی که آن‌ها می‌شناسند، خیلی بهتر از چیز دیگری است که در حال ظهور کردن است.

captain america - steve rogers - falcon - winter soldier


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده