نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

شرکت مارول کمیک تک قسمتی جدید مجموعه Empyre را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تصویری، کمیک تک قسمتی جدید مجموعه Empyre را معرفی کرد که اعضای اولین خانواده مارول یعنی تیم چهار شگفت‌انگیز در آن حضور دارند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس قسمت اول سری کتاب کمیک Empyre: Fallout Fantastic Four را معرفی کرد؛ این کمیک، یک مجموعه تک قسمتی است. ما در این کمیک تک قسمتی، شاهد حضور اولین خانواده دنیای مارول، آن هم در آغاز یک نبرد کیهانی، خواهیم بود. این نبرد قرار است اعضای تیم انتقام جویان و همچنین گروه چهار شگفت‌انگیز را در مقابل اتحاد نژاد کری و امپراطوری اسکرال قرار دهد. این کمیک هم همانند خیلی خط داستانی‌های دیگر، قرار است در ماه سپتامبر (شهریور یا مهر) منتشر شود. این خط داستانی نقاط عطف و همچنین خطرات جدیدی را به دنیای مارول می‌آورد.

حالا شرایط به‌گونه‌ای شده که سرنوشت جنگ‌های آینده کری و اسکرال‌ها، در دستان رید ریچاردز و اعضای خانواده او یعنی چهار شگفت‌انگیز قرار گرفته است. این رویداد حماسی و محبوب در کتاب کمیکی که در ماه ژوئیه منتشر شده بود، آغاز شد؛ این مجموعه نوید این را می‌داد که قرار است هم در خانواده ماجراجویی‌های کیهانی و هم در قدرتمندترین قهرمانان زمین، تغییرات زیادی به وجود بیاورد. در یک تبلیغات خانگی که این رویداد کراس اوری را نشان می‌داد، اسلات اینگونه صحبت کرد:

من اصلا از این نمی‌ترسم که اولین خانواده مارول را به جاهای مختلفی ببرم... و کارهایی را با آن‌ها انجام دهم که اصلا نمی‌توان آن را به شکل قبلی بازگرداند. بله. بترسید. به من اعتماد داشته باشید، شما اصلا نمی‌خواهید که این یک خط داستانی خاص را از دست بدهید.

نویسنده دیگر این مجموعه هم در ادامه حرف‌های اسلات اینگونه گفت:

بعضی از پیچش‌ها و چرخش‌هایی که ما برای طرفداران در نظر گرفتیم، فوق‌العاده شوکه‌کننده خواهند بود.

fantastic four


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده