نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

مرگ یکی از شخصیت‌های مهم در سری کتاب کمیک Suicide Squad

اخیرا شرکت دی سی کامیکس با انتشار تصویری نشان داد که مجموعه Suicide Squad همچنان قرار است به کشت و کشتار خود ادامه دهد و یکی دیگر از شخصیت‌های مهم را هم بکشد.

نویسنده سری کتاب کمیک Suicide Squad یعنی تام تیلور، از زمانی‌که نویسندگی داستان این مجموعه را در دست گرفته، نشان داده که اصلا ترس و خجالتی از کشتن شخصیت‌های این مجموعه ندارد. در طی پنج قسمت اولی که از این مجموعه منتشر شد، شش تن از اعضای این تیم مهم، به روش‌های مختلف با مرگ خود برخورد کردند؛ البته بماند که چندین نفر دیگر هم در طی این ماجراها جان خود را از دست دادند. در همین قسمت اخیر به‌تنهایی ماجرا به‌گونه‌ای پیش رفت که دو نفر از افراد مهم جان خود را از دست دادند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این مجموعه وارد سطح جدیدی شده است و قدم منطقی بعدی خود را برمی‌دارد.

در خط داستانی‌ای که برای قسمت ۹ سری کتاب کمیک Suicide Squad نوشته شده، ما شاهد مرگ یک شخصیت مهم دیگر هستیم؛ این شخصیت هم کسی نیست جز فلوید لاوتون یا همان ددشات. با اینکه انتشار این قسمت برای اواخر سال جاری تنظیم شده، اما تصویری از جلد آن منتشر شده که می‌توانید آن را مشاهده کنید. این قسمت، ما را با اولین دفعه‌ای که قرار است ددشات در کتاب‌های کمیک شرکت دی سی کامیکس جان خود را از دست بدهد، روبه‌رو می‌کند. این اتفاق خیلی طعنه‌آمیز است؛ آن هم باتوجه‌به سابقه طولانی‌ای که او با این گروه دارد و هیچوقت پیش نیامده که جان خود را از دست بدهد و به طریقی دوباره بازگردد.

با درنظرگرفتن این موضوع، می‌توان اینگونه هم نتیجه گرفت که شاید این اتفاق، همگی یک سری صحنه‌سازی بزرگ باشد که درکنار هم نقشه بزرگ و استادانه جوخه انتحاری را نشان بدهد. زیرا اعضای این تیم انتحاری در موقعیتی قرار گرفتند که یک فرد قدرتمند و خاص یعنی تد کورد یا همان بلو بیتل در مقابل آن‌ها قرار دارد؛ جالب است بدانید که اخیرا هم مشخص شده که تد کورد، در اصل معمار واقعی تیم جوخه انتحاری بوده است. قسمت Death of Deadshot در روز ۲۲ سپتامبر سال جاری (۱ مهر) منتشر می‌شود. خلاصه‌ای که از آن منتشر شده به شرح زیر است:

در این قسمت، مرگ تکان‌دهنده ددشات اتفاق می‌افتد! این مرد که هیچوقت تیرهایش خطا نمی‌رفت، درست از همان زمان تأسیس تیم Task Force X در خط مقدم این گروه قرار داشت؛ آن هم درحالی‌که بمبی در گردن و اسلحه‌ای در دستانش بود. او در طی این مدت بارها و بارها شاهد منفجر شدن هم‌تیمی‌های خود بود و سقوط کشورهای مختلف را مشاهده کرد. او به یک اندازه با شرورها و قهرمانان برخورد داشته است. حالا جوخه انتحاری یک مأموریت نهایی دارد: آن‌ها باید مردی را نابود می‌کردند که آن‌ها را به بردگی گرفته بود و زمانی هم که فرار می‌کردند، روی سرشان جایزه‌ای قرار می‌داد. آن مرد هم کسی نیست جز تد کورد. اما برای انجام دادن این مأموریت، مرگبارترین قاتل دنیا مجبور است که برای هدف خود، کاری را انجام دهد که هیچوقت در موقعیت آن قرار نگرفته بود: او مجبور است بمیرد!

harley quinn - deadshot


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده