نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

دث استروک در ماموریت مخفی خود یک رقیب سرسخت پیدا کرد

در قسمت ۵ سری کتاب کمیک Batman: The Adventures Continue که مشخص شده بود اسلید ویلسون چه هدفی از بازگشت به گاتهام دارد، یک رقیب نام‌آشنا برایش پیدا شد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۵ سری کتاب کمیک Batman: The Adventures Continue را برای شما فاش کند.

.

.

.

در اوایل خط داستانی مجموعه Batman: The Adventures Continue ما شاهد این بودیم که جیسون تاد به شهر گاتهام برگشته است و قصد دارد که تیشه به ریشه بروس وین بزند. از همان زمان، این شخصیت به‌صورت پراکنده در مجموعه ظاهر می‌رود و فعالیت‌های قهرمانانه بتمن، رابین و بت گرل را تحت نظر دارد. او هیچوقت به‌صورت مستقیم با آن‌ها درگیر نمی‌شود اما همیشه همین نزدیکی‌ها است و آن‌ها را نگاه می‌کند. مدت زمان خیلی زیادی است که مشخص است او قصدی از انجام این کارها دارد. با اینکه اهداف اصلی جیسون هنوز به‌طور کامل مشخص نیست، اما در قسمت دوم که خشم او به اوج خودش رسیده بود، اشاره‌هایی به اهدافش کرد.

زمانی‌که یکی از شهروندان شهر بر سر جیسون فریاد زد، او اسلحه خود را بیرون آورد، مقابل این شهروند گرفت و او را تهدید کرد. اما زمان زیادی نگذشته بود که جیسون کنار کشید و به خودش یادآوری کرد که هدف اصلی بتمن است. با اینکه جیسون تاد در شهر گاتهام قرار دارد تا به‌دنبال بتمن برود، اما او در این امر تنها نیست. همان‌طور که در خبر قبلی هم اعلام شده بود، اسلید ویلسون هم اخیرا به شهر آمده تا دارک نایت را از بین ببرد. درست از زمانی‌که او در شهر گاتهام ظاهر شده، جیسون عصبانی و خشمگین است. این خشم کاملا طبیعی است زیرا جیسون سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و قصد دارد بتمن را برای گناه‌های نکرده، تنبیه کند.

اسلید ویلسون - دث استروک - لکس لوتر - جیسون تاد - رد هود - slade wilson - deathstroke - jason todd - lex luther - red hood

جیسون اصلا قصد ندارد که مربی سابق خود را به قتل برساند. احتمالا می‌خواهد او را شکست دهد، درسی به او بدهد یا یکی دو تا از دستیارانش را از او جدا کند؛ یعنی نقشه پیچیده‌ای در سر دارد. درهرصورت، او در این راه تنها نیست و اسلید ویلسون هم در رقابت با او قرار دارد. از آنجایی که جیسون همه چیز را تحت نظر دارد، صحبت‌های اسلید با لکس لوتر را شنیده است. زمانی‌که او متوجه شد که اسلید قصد کشتن بتمن را دارد، احساس شوکه شدن کاملا صورت او را فرا گرفت؛ البته شاید هم نگرانی. از یک طرف، حالا دیگر نقشه‌های استادانه جیسون در آستانه نابودی قرار گرفته است؛ اگر دث استروک، بتمن را به قتل برساند، او دیگر نمی‌تواند انتقام بگیرد.

از طرف دیگر هم ممکن است که جیسون با شنیدن حرف‌های دث استروک، به این موضوع پی ببرد که واقعا نمی‌خواهد بتمن را به قتل برساند و همه چیز فقط یک بلوف بوده است. حالا هر اتفاقی که بخواهد رخ دهد و جیسون هر فکری که بکند، نتیجه یکی خواهد بود: جیسون بالاخره باید هرچه زودتر از سایه‌ها بیرون بیاید و در این ماجرا دخالت کند. با اینکه جیسون به‌دنبال انتقام بود، اما حالا در جایگاهی قرار گرفته که باید بتمن را نجات دهد؛ حالا یا به‌خاطر خود بروس یا به‌خاطر اینکه خودش آن کسی باشد که او را از میدان به در می‌کند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده