نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

ماموریت واقعی دث استروک در سری کتاب کمیک Batman: The Adventures Continue مشخص شد

قسمت جدید سری کتاب کمیک Batman: The Adventures Continue نشان می‌دهد که دث استروک توسط یک شرور دیگر استخدام شده تا به گاتهام برود و بتمن را از میان بردارد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۵ سری کتاب کمیک Batman: The Adventures Continue را برای شما فاش کند.

.

.

.

در قسمت ۳ سری کتاب کمیک Batman: The Adventures Continue ما شاهد این بودیم که بالاخره اسلید ویلسون با نسخه انیمیشنی خود، در این مجموعه ظاهر شود؛ آن هم زمانی‌که دوباره به شهر گاتهام بازگشت. در ابتدا، این مزدور که با نام دث استروک شناخته می‌شود، به‌عنوان یک دوست به بتمن، بت گرل و رابین نزدیک شد. او به این قهرمانان کمک کرد که کلی فیس را شکست دهند و بعد هم کمک‌های دوستانه‌ای را به باربارا گوردن و تیم دریک پیشنهاد کرد. اما خب، ما طرفداران خوب می‌دانیم که دث استروک ذاتا یک شرور است و همان‌طور هم که انتظار داشتیم، مدت زیادی طول نکشید که اسلید خود واقعی‌اش را نشان داد. در ابتدا، اصلا مشخص نبود که اهداف اصلی او چیست.

در ابتدا اینگونه به‌نظر می‌رسید که او در تلاش است تا بتمن را ضعیف کند که بتواند بت گرل و رابین را به جبهه خودش بیاورد. هر هدفی که اسلید داشت، مطمئنا کاملا واضح بود که او آن دوستی که تظاهر می‌کرد، نبود. حالا در قسمت ۵ همین سری کتاب کمیک، مأموریت واقعی دث استروک مشخص شده است. این قاتل در شهر گاتهام قرار دارد تا بتمن را از بین ببرد. بااین‌حال، نکته تعجب‌آور ماجرا این است که چه کسی دث استروک را برای چنین امر به خصوصی استخدام کرده است؛ این فرد هم کسی نیست جز: لکس لوتر. داستان قسمت ۵ درست از جایی آغاز می‌شود که قسمت قبلی آن را رها کرده بود.

slade wilson - deathstroke - lex luther

دث استروک و رابین در یک موزه با یکدیگر متحد شدند تا با تهدید خطرناک فایرفلای مقابله کنند و آن را از بین ببرند؛ او اخیرا منبع قدرتی خودش را به طرز شدیدی ارتقاء داده بود. خوشبختانه بتمن کاملا به موقع خودش را به آن‌جا رساند و به این دو کمک کرد. البته این شرور پیش از اینکه دستگیر شود، از آن‌جا فرار کرد. اسلید اصرار کرد که تنها هدف او فایرفلای است و فقط برای انجام همین کار استخدام شده است. بااین‌حال، زمانی‌که او به مخفیگاه خود بازمی‌گردد، هدف اصلی خود برای بازگشت به شهر گاتهام را بالاخره رو می‌کند. همان‌طور که مشخص است، تمام این کارها یک نقشه بود تا دث استروک خود را به بتمن نزدیک کند و کارش را به پایان برساند.

اسلید زمان زیادی را صرف مطالعه و بررسی هدف خود کرده است و برای کشتن او آمادگی کامل داشت. لوتر، اسلید را استخدام کرده بود تا بتمن را به قتل برساند؛ آن هم به‌خاطر اتفاقاتی که در دو قسمت اول مجموعه Batman: The Adventures Continue رخ داده بود. اگر دو قسمت ابتدایی این مجموعه را مطالعه نکردید، در این دو قسمت، بتمن به این پی می‌برد که لوتر، سوپرمن را ربوده است و در حال استفاده کردن از او به‌عنوان یک باتری زنده است. او قصد دارد تا با این کار، به یک ربات غول پیکر، نیروی بسیار زیادی بدهد. بتمن هم طبق معمول با نسخه ارتقا یافته‌ی زره The Dark Knight Returns وارد ماجرا شد، سوپرمن را نجات و با کمک مرد پولادین، لوتر را شکست داد.

حالا هم دیگر طبیعی است که لوتر حسابی از دست بتمن و اینکه به این شکل شکست خورده بود، عصبانی باشد. لوتر حتی خطاب به اسلید گفت: «هیچکس نمی‌تواند لکس لوتر را مسخره کند. حداقل آن حشرات موذی و نقاب‌دار نمی‌توانند این کار را بکنند». با اینکه به‌نظر می‌رسید که آن دو قسمت ابتدایی یک ماجراجویی جدا هستند و به پایان رسیدند، اما حالا متوجه شدیم که این اتفاق یک بهانه کوچک برای به وجود آمدن یک خط داستانی کلی بود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده