نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

شخصیت مهمی از زندگی بتمن و کت وومن دوباره به دی سی بازگشت

در ماجراهای داستان کوتاهی از کتاب کمیک Catwoman 80th Anniversary 100-Page Spectacular ما شاهد این هستیم که تام کینگ و مایکل جنین یک شخصیت کلاسیک را به دنیای دی سی بازمی‌گردانند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان Helena از کتاب کمیک Catwoman 80th Anniversary 100-Page Spectacular را برای شما فاش کند.

.

.

.

چند ماه پیش، شرکت دی سی اعلام کرد که مکسی سری (مجموعه‌ای که تعداد قسمت خاصی دارد) جدید بتمن/کت وومن، قرار است به خواننده نشان دهد که بروس وین و سلینا کایل، داستان رابطه خود را به سطح جدیدی می‌برند. این دو ابرقهرمان، اخیرا وارد یک رابطه متعهدانه شدند و حالا زمان آن فرا رسیده که تشکیل خانواده بدهند. پیش از اینکه این مجموعه جدید آغاز شود، خبر باردار بودن سلینا کایل به گوش ما رسید. بعد هم این زوج در خط داستانی قسمت ویژه Catwoman 80th Anniversary 100-Page Spectacular تبدیل به پدر و مادر شدند. به مناسبت سالگرد این رویداد، داستان کوتاهی توسط تام کینگ و مایکل جنین نوشته شده که نشان می‌دهد سلینا چگونه به باردار بودن خود پی برده است؛ البته ماجرا فقط به همین نقطه ختم نمی‌شود.

ماجرا تا جایی ادامه پیدا می‌کند که سلینا و بروس به این پی می‌برند که صاحب دختر شده‌اند و نام آن را هلنا می‌گذارند. این اتفاق به این معنی است که هلنا وین دوباره به‌صورت رسمی به دنیای دی سی بازگشته است. در حقیقت هلنا وین مربوط‌به یک واقعیت جایگزین است و طرفداران قدیمی دی سی، او را خوب می‌شناسند. در زمین ۲، او دختر سلینا و بروس محسوب می‌شد و در قالب هویت هانترس فعالیت می‌کرد. البته باید این را هم گفت که این نسخه از هلنا را با هلنا برتینلی که در زمین اصلی دی سی قرار دارد و به‌عنوان هانترس فعالیت می‌کند، نباید اشتباه بگیرید. هلنا وین در سال ۱۹۷۷ و قسمت ۶۹ مجموعه All-Star Comics معرفی شد و در داستان‌هایی مانند Crisis on Infinite Earths هم حضور پیدا کرد.

batman - catwoman - helena wayne

در طی مجموعه New 52، یک نسخه جدیدی از هلنا حتی به زمین اصلی هم آمد. در طی این مدت او به‌صورت موقت لباس هانترس را بر تن کرد و حتی برای پنهان کردن هویت اصلی خودش، از نام هلنا برتینلی استفاده کرد. با اینکه هلنا محبوبیت و شهرت خیلی زیادی به دست آورده بود، اما باز هم یک شخصیت از یک دنیای جایگزین محسوب می‌شد. بااین‌حال، حالا هلنا وین به‌صورت رسمی و از راه خیلی مناسبی وارد زمین اصلی دنیای دی سی شده است. در داستان کوتاه تام کینگ و همکارش، سلینا بعد از اینکه به باردار بودن خودش پی می‌برد، همچنان به مبارزه خود درکنار بتمن ادامه می‌دهد؛ با اینکه بدنش مدام در حال تغییر کردن بود. ما در صفحات ابتدایی، شاهد تغییرات سلینا و همچنین مبارزات او در این مدت هستیم.

اما اتفاق اصلی در آخرهای داستان رخ می‌دهد؛ جایی که ما چندین سال به آینده برده می‌شویم و با سلینایی برخورد می‌کنیم که حالا تبدیل به پیرزن شده است و دختر او هم در دوران بزرگسالی قرار دارد. سلینا هیچوقت نام دختر خود را بر زبان نمی‌آورد اما اسمی که این داستان کوتاه دارد، ماجرای اصلی را لو می‌دهد؛ اسم این داستان Helena است. شرکت دی سی در خط داستانی Catwoman 80th Anniversary 100-Page Spectacular تایید کرد که بتمن و کت وومن صاحب دختری به نام هلنا خواهند شد. در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعات قطعی‌ای مبنی بر اینکه آیا این هلنا هم در آینده تبدیل به هانترس می‌شود یا خیر، وجود ندارد؛ یا اینکه ما اصلا فرصت این را پیدا می‌کنیم که بزرگسالی هلنا را ببینیم.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده