نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

تصاویر مختلفی از جلد قسمت اول سری کتاب کمیک Horizon Zero Dawn منتشر شد

شرکت تایتان کامیکس که قبلا سری کتاب کمیک بازی Horizon Zero Dawn را معرفی کرده بود، حالا تصاویر رسمی مختلفی را از کاور قسمت اول آن منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت تایتان کامیکس اخیرا به‌صورت رسمی، یک سری تصویر از کاور‌های مختلف برای قسمت اول سری کتاب کمیک Horizon Zero Dawn را منتشر کرد. این قسمت، اولین شماره در سری کتاب محبوب و مورد انتظاری محسوب می‌شود که داستان آن قرار است براساس بازی ویدیویی پلی‌ استیشن از شرکت Guerrilla Games نوشته شود. داستان این مجموعه جدید به قلم ان تول، یکی از نویسنده‌های بازی، نوشته شود و طراحی‌های آن را هم ان مالینا انجام خواهد داد. کاورهایی که برای قسمت اول این مجموعه منتشر شده، توسط هنرمندان متفاوتی طراحی شده است.

سری کتاب کمیک فعلی، تقریبا سال گذشته توسط شرکت تایتان کامیکس معرفی شد؛ آن هم زمانی‌که این شرکت اعلام کرد، قصد دارد برای روز کتاب کمیک رایگان در سال ۲۰۲۰، یک کمیک ویژه از داستان Horizon Zero Dawn را منتشر کند. براساس گفته‌های این شرکت ناشر، کتاب کمیک جدید، داستان را از همان جایی ادامه می‌دهد که بازی اصلی آن را به پایان رسانده بود؛ یعنی جایی که «تالانا، یک شکارچی قوی و مصمم، تلاش می‌کند تا بعد از ناپدید شدن دوست مورد اعتمادش الوی، هدفی را برای زندگی‌اش پیدا کند. زمانی‌که یک تهدید مرموز ظاهر می‌شود، تالانا تصمیم می‌گیرد و به‌دنبال آن برود و آن را شکار کند. اما متوجه می‌شود که یک نوع کاملا جدید از ماشین‌های کشنده، مراقب این منطقه هستند!»

تصاویری که از کاورهای متفاوت بازی منتشر شده است:


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده