نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

هدف قرار گرفتن شخصیت‌های جادویی مارول، توسط یک دوست محبوب

در قسمت جدید سری کتاب کمیک Avengers، ما شاهد این هستیم که یک شخصیت خشن، قهرمانان جادویی مارول را هدف قرار داده است تا یک مأموریت جدید و وحشیانه را انجام دهد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۳۳ سری کتاب کمیک Avengers را برای شما فاش کند.

.

.

.

قدرت و جایگاه جادوگر عالی رتبه بودن در دنیای مارول، باعث شده که دکتر استرنج در طی این سال‌ها، مدام مورد هدف افراد مختلف قرار بگیرد. دکتر استرنج درست از زمانی‌که تبدیل به استاد هنرهای عرفانی شده است، تقریبا با همه، از «بارون موردو» تا «لوکی» مبارزه کرده است تا بتواند حق خود را در جایگاه جادویی برجسته‌ای که در دنیا دارد، به‌دست بیاورد. بااین‌حال، آخرین نبرد استرنج با یک رقیب بسیار قدیمی یا یک دشمن شرور جدید نیست. او در این نبرد مجبور است با یک چهره آشنا مبارزه کند که اخیرا به‌صورت مخفیانه، افرادی را که در سرتاسر زمین در حال استفاده کردن از جادو هستند، شکار می‌کند. این چهره آشنا هم کسی نیست جز: موون نایت.

عجیب‌تر از همه این است که موون نایت می‌تواند در نبرد با جادوگر عالی رتبه، پیروزی را از آنِ خود کند؛ آن هم پیش از اینکه قدرت‌های خود را در قسمت ۳۳ این مجموعه نشان دهد. در طی این خط داستانی، استرنج در داخل پایگاه عملیاتی خودش که در Sanctum Sanctorum قرار دارد، به مبارزه با ارتشی از مومیایی‌های مصری می‌پردازد. این مومیایی‌ها قیام کردند و در تلاش کردند تا با این جادوگر در خانه خودش مبارزه کنند و او را شکست دهند. همان‌طور که استرنج با شجاعت در حال دفاع از خانه خودش است، متوجه حضور موون نایت می‌شود و از دیدن او تعجب می‌کند. او در ابتدا تصور می‌کند که موون نایت برای کمک به او آمده است.

Moon Knight

اما در عوض، زمانی‌که متوجه می‌شود که همه چیز زیر سر خود موون نایت و همچنین خدای مصری او یعنی کانشو بوده، بسیار تعجب می‌کند. آن‌ها در تلاش بودند که با استفاده از مومیایی‌ها، استرنج را ضعیف و حواس او را پرت کنند تا موون نایت خیلی راحت بتواند به Sanctum نفوذ کند. استرنج که از خیانت موون نایت متعجب شده بود و به‌خاطر مبارزه با مومیایی‌ها خسته شده بود، متوجه شد که ماه زمین در وضعیت ابرماه قرار دارد و همین موضوع قدرت‌های حریفش را چند برابر کرده است. به همین ترتیب هم موون نایت توانست در مبارزه خود با دکتر استرنج، پیروز میدان باشد. بعد از این مبارزه، موون نایت از شیء خاصی که کانشو به او داده بود و با استفاده از آن اسپکتر را تبدیل به نماد خود کرد، استفاده کرد و توانایی‌های جادویی استرنج را تخلیه کرد.

موون نایت بعد از انجام این کار، قدرت‌های استرنج را به توانایی‌های خود استفاده کرد. انجام این کار باعث شد تا موون نایت تبدیل به جدیدترین جادوگر عالی رتبه‌ی دنیای مارول شود. موون نایت هر ابرقهرمانی را که در طی مسیر شکست داده بود، قدرت‌های جادویی آن‌ها را جذب کرد و توانایی‌های هر کدام از آن‌ها را به دست آورد؛ قاعدتا همین کار هم باعث شد تا او چندین برابر قوی شود. مارک اسپکتر که همه این کارها را برای کانشو انجام داده بود، نه‌تنها قدرت‌های اصلی خود را دوباره به دست آورد، بلکه یک سری توانایی‌های جدید هم کسب کرد. همین قدرت‌ها باعث شدند تا او قدرتمندتر از قبل هم بشود. حالا که موون نایت تبدیل به استاد جدید هنرهای عرفانی شده بود، همه چیز به نفع او قرار داشت و دیگر می‌توانست به شکار وحشیانه خودش ادامه دهد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده