نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

معرفی هالک زرد در قسمت جدید Marvel Action: Avengers

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تصویری تازه و جالبی، هالک زرد جدیدی را برای مجموعه کمیکی Marvel Action: Avengers معرفی کرد؛ شخصیتی که ماهیت مرموزی دارد.

در طی سال‌های اخیر، نسخه‌های متفاوتی از هالک معرفی شدند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، براساس تصویری که از Marvel Action: Avengers توسط شرکت IDW منتشر شده، شما می‌توانید شاهد نسخه جدیدی از هالکِ شگفت‌انگیز بروس بنر باشید. با اینکه این شخصیت در قسمت ۹ سری کتاب کمیک Marvel Action: Avengers برای اولین‌بار حضور داشت، اما حضور کامل او در قسمت ۱۰ اتفاق خواهد افتاد. اگر شما این مجموعه را دنبال کرده باشید، می‌دانید که به وجود آمدن هالک زرد، به‌خاطر دخالت‌های سازمان ایم است. براساس گزارش‌های سایت Bleeding Cool، هالک زرد تا حد زیادی توسط طرفداران مورد استقبال قرار گرفته است. به همین دلیل هم قسمت آن در تا حدودی افزایش پیدا کرده است.

در خط داستانی مجموعه Marvel Action: Avengers، سازمان ایم در تلاش است تا موجوداتی را که با نام Fear Eaters شناخته می‌شوند، به سلاح تبدیل کند. همان‌طور که در این قسمت هم نشان داده شده، آن‌ها این ترفند را روی کاپیتان آمریکا انجام داده‌اند. به همین خاطر هم او یک لباس زرد جدید و همچنین یک نام جدید به دست آورده است؛ کاپیتان ایمریکا (Captain A.I.M.ERICA). اما خوشبختانه تا زمانی‌که بلک پنتر و آیرون من توانستند نفوذی را که ایم روی او دارد بشکنند، کاپیتان نتوانست آسیب زیادی به جایی وارد کند. زمانی‌که آن‌ها در تلاش هستند تا از مرکز A.I.M فرار کنند، ما با هالک زرد برخورد می‌کنیم. او این رنگ زرد را به‌خاطر همان فرایند Fear Eater دریافت کرده است.

Yellow Hulk

این نسخه از هالک، شباهت خیلی خیلی زیادی به همان نسخه معمولی و استاندارد سبز رنگ هالک دارد؛ بااین‌حال، کمی هم با آن نسخه تفاوت‌هایی دارد و ابتدایی‌تر از او به حساب می‌آید. بعد از این اتفاق، ما شاهد این هستیم که هالک زرد، یک تیم از دیگر قهرمانانی را که تحت کنترل سازمان ایم قرار دارند، هدایت می‌کند و آن‌ها قرار است که به سمت مقر اصلی انتقام جویان بروند؛ قهرمانانی از جمله اسکارلت ویچ (گلدن ویچ)، انت من (انت-مکانیک)، هاوک آی (که با نام Advanced Idea Marksman شناخته می‌شود)، ویژن (حالا با نام Artificial Intelligence Mechanic شناخته می‌شود)، واسپ (یلو جکت) و اسپایدرمن (اسپایدر-مکانیک). ما فرصت پیدا نکردیم که یک نبرد و نزاع کامل را از هالک زرد ببینیم.

البته هرچند، بعدها نشان داده می‌شود که تمام این اتفاقات در اصل در ذهن خود کاپیتان آمریکا اتفاق می‌افتاده است. او هم در طی این دوران توسط یک Fear Eater گیر افتاده است؛ چیزی که کاپیتان را مجبور می‌کند تا در یک کابوسی که هیچوقت تمام نمی‌شود، زندگی کند. در همین حین هم دیگر اعضای تیم انتقام جویان مراقب او هستند و به‌شدت تلاش می‌کنند تا راهی را پیدا کنند که بتوانند او را به هوش بیاورند. خلاصه داستان رسمی‌ای که از این خط داستانی منتشر شده، به شرح زیر است:

سازمان ایم کنترل سرتاسر شهر نیویورک را در دست گرفته است. این سازمان، از لحاظ ذهنی تعداد خیلی زیادی از قدرتمندترین ابرقهرمانان این شهر را تحت کنترل دارد! یک گروه کوچک از قهرمانان دیگر هم در تلاش هستند که در مقابل به مبارزه خود ادامه دهند... اما چه کسی می‌تواند حریف هالک زرد باشد؟

Yellow Hulk


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده