نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

کارول دنورز در کمیک طرفداران به گرین لنترن تبدیل می‌شود

در آخرین کراس اوری که بین شخصیت‌های شرکت مارول و دی سی کامیکس مطرح شده، ما شاهد درگیری کارول دنورز با تانوس و همچنین تبدیل شدن او به گرین لنترن هستیم.

در طی سال‌های اخیر، طرفداران کتاب‌ های کمیک بارها و بارها تلاش کردند تا با طراحی‌های مختلف، رویاهایی که از درگیری بین دنیای دی سی و مارول دارند، تبدیل به واقعیت کنند. حتی خود شرکت‌ها هم سعی کردند در موقعیت‌های مختلف، خود را درگیر این ماجراها بکنند. مدت‌ها است که ما یک رویداد رسمی مارول علیه دی سی نداشتیم. اما خود طرفداران از خجالت شرکت‌ها درآمدند و رویاهایشان را عملی کردند. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، اخیرا یکی از هنرمندان به نام استیفن بایرن یک ماجرای بسیار جذاب را بین کاپیتان مارول و گرین لنترن به وجود آورده است تا طرفداران آنها را به وجد بیاورد.

کاپیتان مارول - گرین لنترن

در طی آخرین خط داستانی مجموعه این هنرمند، شاهد این هستیم که تانوس در حال خفه کردن کایل رینر است و جان او را از تنش بیرون می‌کشد. به همین ترتیب هم این لنترن سقوط می‌کند؛ اما تانوس کاری کرد که همه چیز بدتر شود، آن هم به لطف کاپیتان مارول. طرفداران گرین لنترن از این موضوع اطلاع دارند که وقتی یک لنترن سقوط می‌کند، حلقه قدرت او بلافاصله به دنبال یک حامل جدید می‌گردد؛ کسی که لیاقت و شایستگی قدرت این حلقه را داشته باشد و با قدرت اراده خود آن را کنترل کند. از آنجایی کارول دنورز در همان نزدیکی‌ها قرار داشت، حلقه بلافاصله او را شناخت و به سمت او رفت. همین حلقه باعث شد تا کاپیتان مارول قدرتمند، مرگبارتر از قبل شود.

به محض اینکه حلقه بر روی انگشت کارول نشست، او به دنبال راهی گشت تا انتقام کایل را بگیرد و حساب تانوس را برسد. کارول که حالا یک گرین لنترن شده بود، تلاش کرد تا یک سری سازه‌های مختلف را برای خودش بسازد تا بتواند با آنها مبارزه کند. اگر بر روی لباس کارول دنورز نگاه کنید، متوجه می‌شوید که یک ترکیب بسیار زیبا از لوگوی هر دوی شخصیت‌ها روی آن قرار دارد. متاسفانه دیگر طراحی دیگری از این نبرد وجود ندارد و ما نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی پس از آن خواهد افتاد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده