نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

انتشار سری کتاب کمیک اختصاصی لوسیفر متوقف شد

اخیرا شرکت دی سی کامیکس انتشار ادامه سری کتاب کمیک لوسیفر را متوقف کرد. به‌گفته این شرکت حالا قرار است که قسمت‌های آخر به‌عنوان یک نسخه جمع‌آوری شده منتشر شود.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس اعلام کرد که قرار است انتشار قسمت‌های باقیمانده از مجموعه کمیکی شخصی لوسیفر، متوقف شود. البته این به آن معنی نیست که قرار است مجموعه به همین شکل رها شود؛ بلکه شخصیت محبوب و اصلی دنیای سند من، قرار است پایان مجموعه‌اش را ببیند. طبق گفته‌های شرکت دی سی کامیکس، ۶ قسمت آخری که از این سری کتاب کمیک باقی مانده، قرار است به‌صورت یک نسخه جمع‌آوری شده و کلی، به مرحله انتشار و فروش برسد. به گزارش خبرگزاری Newsarama، قسمت ۱۸ سری کتاب کمیک Lucifer که در ماه مارس منتشر شد، آخرین قسمت این مجموعه محسوب می‌شد که دی سی برنامه داشت تا آن را جداگانه منتشر کند.

حالا قرار است قسمت ۱۹ تا ۲۴ همین مجموعه، در قالب یک رمان گرافیکی به مرحله انتشار برسد تا مخاطبان بتوانند پایان این مجموعه را بدون هیچ مشکلی بخوانند و در اختیار داشته باشند. علاوه‌بر این، اعلام شده که خط داستانی آخری که توسط دن واترز نوشته و طراحی‌های آن هم توسط سباستین فیومارا انجام شده، قرار نیست به واسطه این تغییر شکل و قالب، تغییر بکنند و تحت تاثیر قرار بگیرند. این نسخه جمع‌آوری شده ظاهرا قرار است با آن داستان قبل از خودش یعنی Lucifer Vol. 3: The Wild Hunt، هم‌پوشانی داشته باشد؛ این کتاب کمیک در ماه ژوئیه امسال منتشر می‌شود و قرار است قسمت ۱۴ تا ۱۹ مجموعه خودش را جمع‌آوری کند. شرکت دی سی هنوز هیچ تاریخ خاصی را برای انتشار قسمت ۱۹ تا ۲۴ مشخص نکرده است.

از طرف دیگر هم این شرکت ناشر، هیچ بیانیه و نظری در رابطه با اینکه آینده شخصیت ناشناس این مجموعه، با چه سرنوشتی روبه‌رو می‌شود، اعلام نکرده است؛ اینکه بعد از پایان یافتن این مجموعه، چه بلایی سر اون خواهد آمد. اینکه قرار است آخرین خط داستانی لوسیفر، به‌صورت مستقیم به همان نسخه جمع‌آوری شده انتقال پیدا کند، یکی از چندین روش جدید شرکت دی سی برای ایجاد تحول در زمینه انتشار کمیک بوک‌هایش است؛ آن هم بعد از اینکه این بحران سلامتی و بهداشت جهانی، تاثیر خیلی زیادی روی توزیع کتاب‌های کمیک گذاشت. به‌طور مثال، دیگر عنوان‌های معروف مانند مجموعه Supergirl، The Terrifics و همچنین مجموعه خود دنیای سند من یعنی House of Whispers هم تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفتند؛ به طوری که قسمت‌های آخر مجموعه از حالت فیزیکی خارج شدند و قرار شد که به‌صورت دیجیتالی به پایان برسند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده