نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

حضور دوباره دارک رنجرها در قسمت جدید مجموعه کمیک Power Rangers

دارک رنجرها که یکی از خطرناک‌ترین دشمنان پاور رنجرها محسوب می‌شدند، حالا قرار است در قسمت جدید مجموعه کمیکی Power Rangers دوباره بازگردند و قهرمانان را آزار دهند.

اعضای گروه پاور رنجرز، در طی این سال‌ها، با هر نوع تهدیدی که شما فکرش را بکنید، روبه‌رو شده‌اند؛ از جمله هیولاهایی که در هر شکل و اندازه‌ای مقابل آنها قرار می‌گیرند. یکی از شرورهای به‌یاد ماندنی‌ای که اعضای قهرمان این گروه با آن برخورد کرده بودند، دارک رنجرها بودند که در مجموعه اصلی ظاهر شدند. البته حالا اگر به تماشای همان قسمت به‌خصوص بنشینید، متوجه می‌شوید که این نسخه از دارک رنجرها آنقدرها هم دلچسب نبودند. اما تمام تصورات و تجربه‌های خود را از دارک رنجر دور بریزید تا با تجربه جدیدی روبه‌رو شوید. شرکت بووم استودیوز اعلام کرده که در قسمت ۵۳ سری کتاب کمیک Mighty Morphin Power Rangers، قرار است یک نسخه جدید و بهبود یافته‌ای از آنها معرفی شود.

همانطور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، لرد زد شخصیت‌های داستان ما مانند ریتا ریپالسا، گلدار، اسکوایت، بابو و فینستر را تبدیل به دارک رنجر کرده است تا به عنوان تیم نابغه خودش فعالیت کنند. همانطور که می‌بینید، طراحی‌های این شخصیت‌ها هم فوق‌العاده چشمگیر هستند. اگر دارک رنجرها، نصف چیزی که به نظر می‌رسند خطرناک و مرگبار باشند، پس می‌توان نتیجه گرفت که رنجرها در دردسر بسیار بزرگی قرار دارند. در این تصویر، ما شاهد ریتا هستیم که با لباسی قرمز رنگ و بسیار جذاب در مرکز ایستاده است. در کنار او گلدار قرار دارد که به عنوان رنجر زرد یا طلایی دیده می‌شود که بال‌هایی فوق‌العاده دارد. بعد از او هم بابو است که تم لباس او، با الهام از بلک رنجر ساخته شده است؛ البته ما هیچوقت ندیدیم که زک پاهای عنکبوتی داشته باشد.

در کنار آنها هم رنجر آبیِ تیم یعنی اسکوات است که قدرت بسیار زیادی دارد و جذاب‌ترین کلاه و ماسک را در میان تمام اعضای تیم دارد. در نهایت هم ما فینستر را داریم که به عنوان رنجر صورتی گروه ظاهر شده است. با اینکه او درخشان‌ترین و روشن‌ترین رنجر گروه محسوب می‌شود، اما در عین حال ترسناک‌ترین هم هست. همانطور که در این تصویر می‌بینید، ماسک او کامل صورت و چشمانش را می‌پوشاند؛ حداقل در این تصویر اینطور به نظر می‌رسد. بر روی لباس تک تک رنجرها، علامت مخصوص Z حک شده است. تصویری که از قسمت ۵۳ سری کتاب کمیک Mighty Morphin Power Rangers منتشر شده است:

power rangers - dark rangers

قسمت ۵۳ سری کتاب کمیک Mighty Morphin Power Rangers در تاریخ ۲۶ آگوست (۵ شهریور) عرضه خواهد شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده