نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

مارول از کمیک اختصاصی Maestro رونمایی کرد؛ نسخه محبوب هالک

شرکت مارول کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک اختصاصی شخصیت Maestro را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که قرار است به تمام سوالاتی که برای طرفداران هالک به وجود آمده، پاسخ دهد.

قهرمانان خیلی کمی وجود دارند که همانند هالک شگفت‌انگیز نمادین باشند؛ قهرمانی که درکنار دیگر اعضای گروه انتقام جویان به مبارزه می‌پردازد و زمانی‌که با آن‌ها نیست، با شیطان‌های درون خودش دست‌وپنجه نرم کند. در زمان‌های مختلف، ما نسخه‌های متفاوتی از این شخصیت را در کتاب‌های کمیک دیدیم که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها زمانی است که هالک تبدیل به یک حاکم استبدادی به نام «The Maestro» می‌شود؛ این نسخه اولین‌بار در خط داستانی Future Imperfect معرفی شد. از آنجایی که این شخصیت بسیار محبوب شده است، حالا طرفداران می‌توانند در مجموعه اختصاصی خودش، داستان منشاء او را ببینند.

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده از Maestro #1 می‌بینیم، هالک در بدن نسخه سابق خودش و در دنیایی به هوش آمده است که حالا دیگر چیز زیادی از آن باقی نمانده است. علاوه‌بر این، ما شاهد این هستیم که هنگام بیدار شدن هالک، نسخه پیری از مودوک و همچنین یک سری از سربازهای سازمان ایم، آن‌جا هستند و اسلحه خود را به سمت او گرفتند. قطعا هیچکس دوست ندارد در چنین وضعیتی از یک خواب عمیق و طولانی بیرون بیاید. این مجموعه ۵ قسمت دارد و قرار است هنرمندانی مانند پیتر دیوید (نویسنده این مجموعه و خالق خود شخصیت)، جرمین پرالتا و دیل کیون (هنرمند و تصویر پرداز)، دیل کیون، جو بنت، جورج پرز، اد مک‌گوینز، ران لیم و ران گارنی کسانی هستند که در این مجموعه مورد انتظار، فعالیت خواهند کرد.

باتوجه‌به جزئیاتی که از این مجموعه منتشر شده، می‌توان چنین انتظاری را از داستان آن داشت: تقریبا ۳۰ سال بعد از داستان برجسته‌ای که در رویداد Future Imperfect بیان شد، حالا هالک افسانه‌ای و شگفت‌انگیز با ظاهر و هویتی جدید بازگشته است؛ نسخه‌ای از هالک که مربوط‌به آینده خیلی دور می‌شود و Maestro نام دارد. او حاکم آن چیزی است که از دنیا باقیمانده است. در این مجموعه، شخصیت Maestro قرار است به تمام سوالاتی که در طی این سال‌ها برای طرفداران هالک به وجود آمده بود، پاسخ دهد و الهام‌بخش یک سری افراد جدید باشد. چگونه دنیا سقوط کرد و Maestro ظاهر شد؟ در طی این مدت چه اتفاقی بر سر قهرمانان دنیا آمده است؟ آن هالکی که همه ما می‌شناختیم و دوستش داشتیم، کجاست؟ تصاویری که از این مجموعه بسیار مورد انتظار منتشر شده است:


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده