نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

سری کتاب کمیک جدید Mega Man معرفی شد

شرکت بووم استودیوز مدتی پیش، مجموعه جدید کمیکی شخصیت مگا من را معرفی کرد که قرار است داستان آن براساس انیمیشن سریالی Megan Man: Fully Charged نوشته شود.

چند روز پیش شرکت BOOM! Studios اعلام کرد که قرار است یک مجموعه کتاب کمیک جدید براساس شخصیت مگا من منتشر شود. داستان این مجموعه که Mega Man: Fully Charged نام دارد، براساس انیمیشن سریالی‌ای که با همین نام پخش می‌شد، نوشته می‌شود. شرکت بووم استودیوز این مجموعه ۶ قسمتی را با همکاری شرکت WildBrain Ltd و همچنین Dentsu Entertainment USA منتشر می‌کند. داستان این مجموعه، به قلم نویسنده همان انیمیشن سریالی یعنی ای. جی. مارچیسلو و مارکس راینهارت نوشته می‌شود و طراحی‌های آن هم توسط استفانو سایمون انجام خواهد شد.

اگر شما با مجموعه Mega Man: Fully Charged آشنا نیستید، می‌توان اینطور گفت که این مجموعه با روشی متفاوت نسبت به کارهای دیگر به این شخصیت نمادین می‌پردازد؛ در این خط داستانی، کاراکتری به‌نام آکی لایت به مگا من تبدیل می‌شود. شرکت Man of Action Entertainment که وظیفه ساخت این مجموعه را برعهده داشت، بیشتر از هر چیزی برای ساخت مجموعه بن ۱۰ و همچنین سری Big Hero 6: The Series شناخته می‌شود. هنوز مشخص نیست که این سری کتاب کمیک قرار است چگونه درکنار مجموعه تلویزیونی قرار بگیرد و داستان را پیش ببرد. در یکی از کنفرانس مطبوعاتی ای. جی. مارچیسلو و مارکس راینهارت اینطور درباره مجموعه صحبت کردند:

ما روی مجموعه تلویزیونی Mega Man: Fully Charged کار کردیم و حالا مفتخریم که کمک کنیم تا این داستان از روی صفحه‌نمایش روی صفحات کتاب‌های کمیک منتقل شود. کار منحصر به فردی که شرکت Man of Action روی مگا من انجام داده، رویای طرفداران بوده است و حالا بووم استودیوز قرار است این رویا را به حقیقت تبدیل کند.

سایمون هم در این جمع حضور داشت و اینگونه نظر خودش را در رابطه با این مجموعه اعلام کرد:

من باورم نمی‌شود که در حال کار کردن روی چیزی هستم که با آن بزرگ شدم و زمانی‌که یک کودک بودم، فوق‌العاده از آن لذت می‌بردم. من خیلی خوشحالم که روی یک کتاب کمیک جدید از مگا من کار می‌کنم و نمی‌توانم صبر کنم که اشتیاق و هیجان خود را روی صفحات با شما به اشتراک بگذارم.

از طرف دیگر بووم استودیوز هم مجموعه کمیکی جدید خود را اینگونه توصیف کرد:

بعد از اینکه پدر مگا من یعنی دکتر لایت ربوده می‌شود، یک حقیقت شوکه‌کننده دنیای مگا من را ازاین‌رو به آن رو می‌کند. اینگونه به‌نظر می‌رسد که ربات مسترز از گذشته مخفی این شخصیت، بیشتر از خودش خبر دارند. اما کارها و نقشه‌هایی که دکتر ویلی انجام داد، باعث شد تا خاطرات فراموش شده‌ی مگا من از نبرد وحشیانه‌ی انسان و ربات، دوباره بازگردد. همین اتفاق هم منجر به این شد تا قهرمان ما مدام به این سؤال فکر کند که کیست و آیا می‌توان به چیزی یا کسی اعتماد کند یا خیر؛ از جمله فردی که با عنوان پدر خطابش می‌کرد.

اینگونه برنامه‌ریزی شده که قسمت اول سری کتاب کمیک Megan Man: Fully Charged در ماه اوت منتشر شود. تصاویری که از این سری کتاب کمیک منتشر شده است:


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده