نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۴

دی سی کمیک جدیدی برای فیلم The Conjuring 3 را معرفی کرد

شرکت دی سی کامیکس اخیرا با سری کمیک پیش درآمد فیلم Conjuring: The Devil Made Me Do It، به نام The Conjuring: The Lover خط انتشار جدید DC Horror را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی خط انتشار ترسناک جدیدی را با نام DC Horror معرفی کرد. این خط انتشار با سری کتاب کمیک The Conjuring: The Lover کار خود را آغاز خواهد کرد. این مجموعه پیش درآمد فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان مرا وادار کرد) از شرکت برادران وارنر و همچنین نیو لاین سینما محسوب می‌شود. مجموعه The Conjuring: The Lover که یک سری محدود پنج قسمتی است، از ماه ژوئیه کار خود را آغاز می‌کند. داستان این سری توسط دیوید لزلی جانسون-مک‌گولدریک، نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار ۲) و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It و رکس اوگل نوشته می‌شود.

طراحی تصاویر این مجموعه هم برعهده گری براون است. با اینکه جلد اصلی توسط بیل شینکویچ طراحی شده، طراحی دو جلد دیگر برعهده گری براون و رایان براون بوده است. هر قسمت از این مجموعه، یک داستان پشتیبان هم دارد که «بیشتر از قبل اسرار اتاق اشیاء ترسناک اد و لورین وارن از دنیای احضار را مورد بررسی قرار می‌دهد.» داستان پشتیبان قسمت اول، توسط اسکات اسنایدر نوشته و تصاویر آن توسط دنیس کووان طراحی شده است. این قسمت به ریشه اتاق اشیاء خاص وارن‌ها می‌پردازد. داستان پشتیبان قسمت دوم توسط چه گریسون نوشته و تصاویر آن هم توسط خوان فریرا طراحی شده است که یک داستان جدا درباره اشیاء را شرح می‌دهد. خلاصه داستان رسمی این مجموعه به شرح زیر است:

سری کتاب کمیک The Conjuring: The Lover، داستان غم‌انگیز جسیکا را شرح می‌دهد. او یک دانشجوی سال اولی کالج است که بعد از تعطیلات زمستانی، به دنیای درسی‌اش بازمی‌گردد. او همچنام اضطراب و استرس نمرات ضعیف ترم قبل را با خود دارد و دوباره آن‌ها را به کالج می‌آورد. ترم پیش با پسری برخورد کرده بود که دوست نداشت این ترم او را ببیند. اما مهم‌تر از همه این‌ها، احساس غیرقابل انکار و آزاردهنده‌ای در او بود که مدام حس می‌کرد تحت نظر است. جسیکا خیلی زود متوجه می‌شود که چیزی شیطانی، او را هدف قرار داده است و تا زمانی‌که او را به چنگ نیاورد، آرام نمی‌گیرد. اما چرا این حضور شیطانی، این دانشجوی سال اولی کالج را که به ظاهر عادی است، مورد هدف قرار داده است؟

ماری جاوینز، سردبیر کل شرکت دی سی اینطور توضیح داد: «دی سی همیشه خانه خوبی برای کمیک‌ها و شخصیت‌های بزرگ دنیای وحشت بوده است؛ از همان عناوین ابتدایی مانند سری کتاب کمیک House of Mystery و House of Secrets گرفته، تا مجموعه‌های فعالی که Swamp Thing و John Constantine: Hellblazer را شامل می‌شود. خط انتشار DC HORROR می‌خواهد با داستان‌های ترسناک جدید، این سنت را ادامه دهد؛ آن هم با کمک نویسندگان جدید و البته معروف که نه‌تنها طرفداران را سرگرم کند، بلکه ترس بزرگی را به آن‌ها القا کند.» قسمت اول سری کتاب کمیک The Conjuring: The Lover در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) و قسمت دوم در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) توسط شرکت دی سی منتشر می‌شود.

زنی با لباس مشکی رنگ روی جلد اصلی سری کتاب کمیک The Conjuring: The Lover

روی جلد سری کتاب کمیک The Conjuring: The Lover از جامی خون بیرون می‌ریزد

دختری در حال جیغ کشیدن از ترس روی جلد سری کتاب کمیک The Conjuring: The Lover


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده