نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵

کمیک جدید بازی Horizon: Zero Dawn معرفی شد

یک کمیک جدید به اسم Horizon Zero Dawn: Liberation معرفی شده که الوی و ارند را در یک ماجراجویی جدید نشان می‌دهد؛ آن‌ها دنبال شهر مریدیان و تاریخچه قبیله کارجا می‌روند.

پیش از اینکه بازی Horizon: Forbidden West برای پلی استیشن 5 عرضه شود، طرفداران الوی می‌توانند یک کتاب کمیک جدید از بازی Horizon Zero Dawn را بخوانند؛ یک ماجراجویی جدید که برای انتشار در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است. این کتاب کمیک جدید که Horizon Zero Dawn: Liberation نام دارد، یک همکاری دیگر را بین شرکت تایتان کامیکس و سازنده این بازی ویدیویی به نام Guerrilla Games به ارمغان آورده است. تصاویر هنری جلد این کمیک توسط هنرمندانی به نام پیچ موموکو، هاروی تولیباو، ان مالینا و آدریا ویلکینز طراحی شده است. این شرکت انتشاراتی علاوه‌بر انتشار تصاویر هنری، خلاصه داستان رسمی‌ای هم از این مجموعه منتشر کرده که به شرح زیر است:

ماجراجویی‌هایی از الوی و همکار بسیار محبوب او به نام ارند که قبلا گفته نشده است. آن‌ها در این ماجراجویی به‌دنبال قاتلی می‌گردند که با گذشته او ارتباط‌هایی دارد. این دو دوست همینطور که ماجراجویی خود را ادامه می‌دهند، در طی مسیر با یک سری ماشین‌های کشنده برخورد می‌کنند. ارند هم از طرف دیگر داستان بزرگی از آزادی مریدیان را تعریف می‌کند و اینکه چطور خواهر او، ارسا که کاپیتان کارجا ونگارد بود، به قتل رسید.

تصاویر هنری جلد نشان می‌دهد که الوی و ارند در طی فرایند جستجوی خودشان در حال مبارزه کردن، شکار و در مکان‌های مختلف توسط Sawtoothها و Thunderjawها تعقیب می‌شوند. المر داماسو هم طراحی تصاویر هنری این کتاب کمیک را برعهده دارد. از طرف دیگر چند نفر از اعضای شرکت Guerrilla Games به نام بن مک‌کاو و ان تول به‌عنوان نویسنده‌های این کمیک، به تیم پیوستند. مک‌کاو در بیانیه‌ای که در سال ۲۰۲۰ حول محور کتاب کمیک Horizon Zero Dawn منتشر کرده بودند، اینطور نظراتش را عنوان کرد: «تمام کسانی که روی این داستان کار کردند، از جمله خودم، ان تول، انی کیتین و آری مارتینز، از میزان تحسینی که این مجموعه دریافت کرد، شگفت‌زده شدیم.

در طی فرایند نوشتن، ما فقط می‌توانستیم امیدوار باشیم که طرفداران درست مثل خودمان، با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند. شنیدن اینکه موفق شدیم به هدف خود برسیم، خیلی خوشحال‌کننده است.» بازی Horizon Zero Dawn که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود، توانست تا حد زیادی توسط همه بازیکنان مورد تحسین قرار بگیرد و موفقیت بزرگی را کسب کند. به همین ترتیب هم سازندگان تصمیم گرفتند که در سال ۲۰۲۰، یک سری کتاب کمیک ۴ قسمتی را حول محور این دنیای محبوب منتشر کنند. کتاب کمیک Horizon Zero Dawn: Liberation که توسط شرکت تایتان و گوریلا گیمز تنظیم شده، در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) منتشر خواهد شد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده