نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

اسپین آف جدید کمیک مرد عنکبوتی معرفی شد

شرکت مارول اخیرا سری کتاب کمیک Sinister War را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که اسپین آف سری کتاب کمیک اصلی Spider-Man محسوب می‌شود و نبرد بزرگ‌ترین شروران را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس اخیرا در میان صفحه‌های قسمت ۶۴ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man که همین هفته منتشر شده بود، یک مجموعه جدید را معرفی کرد. این سری کتاب کمیک جدید که Sinister War نام دارد، قرار است از تابستان سال جاری میلادی کار خود را آغاز کند. البته صفحه آخر این قسمت از مجموعه، تنها بخش کوچکی را به ما نشان داد و اطلاعات خیلی زیادی در اختیار ما قرار نداد. اما مدت زیادی طول نکشید که خود شرکت مارول دست به کار شد و اطلاعات کاملی را منتشر کرد. این شرکت انتشاراتی اعلام کرد که داستان مجموعه جدید قرار است به قلم نیک اسپنسر، نویسنده سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man نوشته شود.

از طرف دیگر هم مشخص شد که طراحی تصاویر این مجموعه هم برعهده کسی نیست جز مارک باگلی. نه‌تنها این، بلکه مشخص شده که این مجموعه می‌خواهد درگیری بین تیم‌های سنیستر سیکس را به تصویر بکشد که به مبارزه با یکدیگر می‌روند؛ یعنی تیم سنیستر سیکس دکتر اختاپوس، به مبارزه با تیم سنیستر سیکس ولچر می‌رود. براساس گفته‌های مارول، نبرد این گروه‌های شرور قرار است «کل بخش‌های شهر نیویورک را در تیررس خود قرار دهد» و همه را دچار خطر کند. این مجموعه جدید زمینه‌ای می‌شود برای «بازگشت بزرگ دکتر اختاپوس»؛ کسی که چندین سال از مردن او می‌گذرد و در عین حال، ناخودآگاه او درون یک کلون ساخته شده توسط جکل قرار داشت.

نیک لو، سردبیر شرکت مارول، در طی بیانیه‌ای درباره این مجموعه اینطور صحبت کرد: «نیک اسپنسر همیشه کارهای بزرگی انجام می‌دهد و این مورد هم بزرگ‌ترین داستان او تا به امروز است که می‌خواهد در این مجموعه جدید و همزمان در قسمت‌های سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man آن را به نمایش بگذارد. بنابراین بخش «بهترین کمیک‌های تاریخ» را در قفسه خالی کنید.» مجموعه جدید Sinister War در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) کار خود را با قسمت ابتدایی‌اش آغاز می‌کند اما ماجرا در صفحه‌های داستانی مجموعه Amazing Spider-Man هم ادامه دارد. شخصیت‌هایی که روی تصویر جلد ظاهر شدند، عبارت‌اند از دکتر اختاپوس، ولچر، لیزارد، کریون شکارچی، سندمن، هایدرومن، راینو، اسکورپیون و تارانتولا.

کیندرد در حال له کردن اسپایدرمن با دستان خود

علاوه‌براین، یک سری کاراکترهای دیگر هم مانند کینگ کبرا و استگرون مرد دایناسوری بین آن‌ها دیده می‌شوند. تصویر جلد دیگری هم توسط برایان هیچ طراحی شده که شرورهای دیگری را هم که ممکن است در داستان حضور داشته باشند، نشان می‌دهد؛ شخصیت‌هایی از جمله راینو، الکترو، تسک مستر، جک اولنترن و حتی لیدی اختاپوس. در انتهای متن می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید. علاوه‌براین، مارول یک خلاصه داستان رسمی هم از قسمت اول سری کتاب کمیک Sinister War منتشر کرده که به شرح زیر است:

دکتر اختاپوس برگشت! جنگ سنیستری هم آغاز شده است! اختاپوس یک تیم جدید از سنیستر سیکس را در اختیار دارد و اگر می‌خواهید فکر کنید که او فقط در گذشته افکار بزرگی داشته، دوباره فکر کنید. چیزی که اختاپوس نمی‌داند، این است که ولچر هم یک گروه مخصوص به خودش را تشکیل داده است: سَوِج سیکس! این یک جنگ عظیم بین دو گروه از بزرگ‌ترین شرورهای دنیای مارول است. آن‌ها نه‌تنها از یکدیگر نفرت دارند، بلکه فرد دیگری هم است که حتی بیشتر از یکدیگر، از او متنفر هستند؛ این فرد هم کسی نیست جز مرد عنکبوتی! اسپایدی در دردسر بزرگی افتاده است و این سخت‌ترین نبردی محسوب می‌شود که تا به امروز با آن برخورد داشته است. نیک اسپنسر و مارک باگلی با هم متحد شدند تا این داستان اسپایدرمنی حماسی را تهیه کنند؛ مطمئن باشید که این داستان تک تک خواننده‌های سرتاسر دنیا را شوکه خواهد کرد!

شروران دنیای مارول در حال حمله کردن به سمت مرد عنکبوتی

حضور تمام شروران دنیای مارول در قالب ماسک اسپایدرمن


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده