نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

مارول کتاب کمیک Aliens: Aftermath را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تصویر جلد و خلاصه داستان رسمی، کتاب کمیک تک قسمتی جدید دنیای بیگانه‌ها را به مناسبت سی و پنج سالگی با نام Aliens: Aftermath منتشر کرد.

مارول کامیکس قصد دارد سی و پنجمین سالگرد Aliens را با بازدیدی از Hadley's Hope جشن بگیرد؛ Hadley's Hope صحنه اصلی این فیلم علمی تخیلی و اکشن محسوب می‌شود. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این شرکت انتشاراتی قصد دارد که در ماه ژوئیه سال جاری میلادی، یک کمیک تک قسمتی را با نام Aliens: Aftermath منتشر کند. این کمیک، دومین پروژه کمیکی مارول در دنیای بیگانه محسوب می‌شود؛ بعد از اینکه سال گذشته مجوز این جهان محبوب را کسب کرد. بنجامین پرسی (از تیم مجموعه Wolverine و X-Force) داستان این کمیک را نوشته است و طراحی تصاویر آن هم برعهده دیو واچتر (از تیم مجموعه Iron Fist: Heart of the Dragon) است.

این کمیک که سایز بزرگتری نسبت به آثار دیگر دارد، قول داده که یک «آینده احتمالی وحشتناک» را برای LV-426 نمایش دهد؛ همان سایتی که خدمه نوسترومو برای اولین‌بار با زنومورف‌های مرگبار برخورد کردند. سال‌ها بعد، الن ریپلی از خواب عمیق خود بیدار می‌شود و پی می‌برد که ویلند-یوتانی یک کلونی در همان منطقه خاص ساخته است. او بعد از بازگشت متوجه می‌شود که جامعه توسط همان موجودات بیگانه، کاملا نابود شده‌اند. کمیک تک قسمتی Aliens: Aftermath تقریبا سه دهه و نیم بعد جریان دارد؛ زمانی‌که گروهی از روزنامه‌نگاران سعی دارند حقیقت فاجعه Hadley's Hope را کشف کنند. خلاصه داستان رسمی این کتاب کمیک که توسط مارول کامیکس منتشر شده، به شرح زیر است:

۳۵ سال از فاجعه مستعمره Hadley's Hope می‌گذرد. اما اینکه واقعا چه اتفاقاتی در طی آن رویداد وحشتناک رخ داده، هنوز در اعماق دنیای اسرار قرار دارد و مشخص نیست. گروهی از روزنامه‌نگاران تحقیقی به سمت ماهی می‌روند که ویلند-یوتانی آن را از تمام پرونده‌ها پاک کرده است. آن‌ها می‌خواهند حقیقت را کشف کنند؛ حتی اگر خودشان در این مسیر کشته شوند. هر چیزی هم که در آن سایت بمباران شده باقی مانده است، برای انجام همین کار تلاش خواهد کرد.

زنومورف روی جلد کتاب کمیک تک قسمتی aliens: aftermath

پرسی در رابطه با نوشتن یک داستان جدید درباره بیگانه‌ها گفت: «وقتی بچه بودم، یک پوستر خیلی بزرگ از یک زنومورف داشتم که به‌طرز وحشیانه‌ای از جنگل عبور می‌کرد، همه چیز را از بین می‌برد و با یک لبخند ترسناک، به سمت جلو می‌خزید. این تصویری بود که من هر شب به آن نگاه می‌کردم و می‌خوابیدم. بدون شک می‌توان گفت که همین تصویر الهام‌بخش خلاقیت بزرگ من و همچنین فیلم‌ها و کمیک‌هایی است که تا به امروز بارها و بارها و بارها آن‌ها را تماشا و خوانده‌ام. هنوز که هنوز است، نمی‌توانم یک چاقو را بدون اینکه بخواهم بین انگشتانم روی میز بزنم و بازی کنم، بردارم. همچنین نمی‌توانم پینگ پنگ یا چیز دیگری را بدون فریاد زدن بازی کنم (بازی تمام شد، پسر)...

نمی‌توانم یک گربه نارنجی را نوازش کنم و زمزمه نکنم (تو ستاره خوش‌شانسی من هستی... خوش‌شانس، خوش‌شانس، خوش‌شانس، خوش‌شانس، خوش‌شانس). بیشتر زندگی‌ام عاشق این داستان‌ها بودم. این برای من یک افتخار بزرگ و خوشحالی است که سی و پنجمین سالگرد بیگانه‌ها را با یک داستان که به خون اسیدی آغشته شده، جشن بگیرم.» کتاب کمیک تک قسمتی Aliens: Aftermath در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) منتشر خواهد شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده