نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی کمیک جدید بتمن توسط دی سی

شخصیت سیگنال، اولین قهرمانی است که در سری کتاب کمیک Batman Secret Files حضور خواهد داشت؛ مجموعه‌ای که هر قسمت از آن روی یکی از متحدان شوالیه تاریکی تمرکز دارد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شخصیت سیگنال اولین قهرمان شهر گاتهام خواهد بود که در سری کتاب کمیک Batman Secret Files حضور پیدا می‌کند؛ مجموعه‌ای متشکل از قسمت‌های ویژه که روی متحدان شوالیه تاریکی تمرکز دارد. هر کدام از قسمت‌های این مجموعه جدید قرار است یک قسمت مستقل باشد که روی اعضای مختلف خانواده بتمن تمرکز می‌کند. اولین قسمت این مجموعه قرار است با اسم Batman Secret Files: The Signal #1 منتشر شود. این کمیک تک قسمتی ۴۰ صفحه‌ای در تاریخ ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) منتشر خواهد شد؛ داستان آن توسط تونی پاتریک نوشته و تصاویر آن هم توسط کریستین دوس طراحی شده است.

جلد استاندارد آن توسط کن لشلی و جلد دیگر توسط کالی همنر طراحی شده است. این سری قصد دارد که گوشه‌های جدیدی از شهر گاتهام را بررسی کند و رازهایی را به مخاطب نمایش دهد که حتی شوالیه تاریکی هم قادر به پیدا کردن آن‌ها نبود. شماره یک مجموعه Batman Secret Files: The Signal، شخصیت دوک توماس ملقب به سیگنال را دنبال می‌کند که به شهر گاتهام بازمی‌گردد؛ آن هم بعد از مدت زمانی‌که با گروه Outsiders سپری کرده بود. بازگشت به خانه‌ی دوک همان اول کار خراب می‌شود؛ زیرا به این پی می‌برد که همه چیز در این شهر تغییر کرده، از مردم گرفته تا خود شهر. در همین حین هم او به اسرار بازار سفید پی می‌برد.

حضور شخصیت سیگنال روی جلد اصلی سری کتاب کمیک Batman Secret Files: The Signal

بازار سفید یک منبع کشنده از سلاح‌های مختلف است که از تیررس چشمان محافظ بتمن دور مانده است. حالا دوم مجبور است به یک جهان کاملا جدید که با خطر پر شده، وارد شود. او قصد دارد مانع از این شود که شهر مورد علاقه‌اش، به جایی برای مرگ و ویرانی تبدیل شود. هم تونی پاتریک و هم کریستین دوس وقت زیادی را روی عنوان‌های مختلف خانواده بتمن سپری کردند. پاتریک پیش از این داستان Batman and the Signal را در سال ۲۰۱۸ نوشته بود. او در این مجموعه با خالق دوک یعنی اسکات اسنایدر داستانی را نوشتند که کالی همنر تصاویرش را طراحی کرده بود. او همچنین در نسخه سال ۲۰۱۷ اثر DC New Talent Showcase هم حضور پیدا کرد و یک داستان ویژه درباره دوک نوشت.

در همین حین، کریستین دوس روی سری کتاب کمیک Detective Comics، Batman & Robin Eternal و همچنین Batman: Arkham Unhinged کار می‌کرد. شخصیت دوک توماس برای اولین‌بار در مجموعه تحسین‌شده‌ی اسکات اسنایدر و گرگ کاپولو به نام Batman ظاهر شد. او بعد از مدت کوتاهی به سری کتاب کمیک We Are Robin مهاجرت کرد. در این مجموعه ما شاهد حضور دوک درکنار دیگر قهرمانان جوانی بودیم که لباس و هویت رابین را در اختیار گرفته بودند. تا دوران تولد دوباره‌ی دی سی طول کشید که دوک توماس توانست به درستی به خانواده بتمن بپیوندد. بعد از همین اتفاق بود که هویت فعلی خود یعنی سیگنال را رسما در اختیار گرفت.

اخیرا ما سیگنال را به‌عنوان یکی از اعضای گروه Outsiders که توسط بلک لایتنینگ هدایت می‌شد، دیده بودیم. شماره یک سری کتاب کمیک Batman Secret Files: The Signal در تاریخ ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر خواهد شد.

شخصیت سیگنال روی لبه ساختمان به همراه بتمن در پس‌زمینه


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده