نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۵

قهرمانان برگ برنده نهایی را در مجموعه King in Black دریافت کردند

در قسمت جدید سری کتاب کمیک King in Black، ادی براک دو سلاح بسیار قدرتمند مارول را با هم ادغام کرد تا یک نسخه جدید و فوق‌العاده قوی را بسازد و به مبارزه با نال، خدای تاریک سیمبیوت‌ها برود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۵ سری کتاب کمیک King in Black را برای شما فاش کند.

.

.

.

در رویداد King in Black، نال به سیاره زمین حمله کرد و ارتشی از اژهایان سیمبیوتی را همراه خود آورد. او در همین حین، کنترل سلستیال‌ها را هم در دست گرفت و ثابت کرد که چرا لقب یکی از ترسناک‌ترین و قدرتمندترین نیروهای تاریخ دنیای مارول را از آنِ خود کرده است. خالق سیاه و خدای سیمبیوت‌ها، سنتری را به قتل رساند و تعداد زیادی از قهرمانان مهم این جهان را هم به تسخیر خود درآورد؛ ناگفته نماند که کل جهان هم در یک سیمبیوت بسیار بزرگ فرو رفت. چندین ماه است که اعضای باقیمانده‌ی گروه قدرتمندترین قهرمانان زمین، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا خدای سیمبیوت‌ها را شکست دهند؛ تلاش‌هایی که هیچ فایده‌ای نداشت. خوشبختانه حالا قرار است همه چیز در قسمت ۵ سری کتاب کمیک King in Black تغییر کند.

این قسمت شرایط را فراهم کرده تا باری دیگر نال و ونوم مقابل یکدیگر قرار بگیرند. با این تفاوت که حالا، ادی براک قدرتِ نیروی انیگما را در اختیار دارد. او از توانایی‌های جدید خود استفاده کرد تا یکی از قدرتمتدترین سلاح‌های دنیای مارول را خلق کند. ادی برای انجام این کار، از قدرت جدید خود برای ادغام کردن تخته‌ی سیلور سرفر و چکش مخصوص ثور یعنی میولنیر استفاده کرد و یک تبر جدید به وجود آورد. اگر به یاد داشته باشید، ادی براک بعد از اولین برخوردی که با نال داشت، آسیب فوق‌العاده زیادی دید و جان خود را از دست داد. اما خوشبختانه نیروی انیگما در قسمت ۴ سری کتاب کمیک King in Black، او را به زندگی بازگرداند. در همین حین، این نیرو، قدرت‌های جدیدی به او داد و باعث شد تا او به کاپیتان یونیورس جدید تبدیل شود.

ادغام شدن میولنیر و تخته سیلور سرفر توسط ونوم

حالا که قسمت نهایی این رویداد بزرگ رسیده، ادی تصمیم دارد که هیچ وقتی را هدر ندهد و بلافاصله به نبرد بازگردد. زمانی‌که این شماره کار خود را آغاز کرد، ادی دوباره با سیمبیوت ونوم خود ادغام شد. او درحالی‌که قدرت کیهانی نیروی انیگما را داشت و خدای نور واقعی شده بود، می‌درخشید و در مقابل تاریکی بسیار زیاد نال ایستاد. ونوم در میدان نبرد، مقابل نال ایستاد؛ کسی که هنوز نکروسورد کاملا مشکی خود را در اختیار داشت. ونوم تصمیم داشت که با سلاحی از جبهه خودش مبارزه کند اما با سیمبیوت خود یک شمشیر خلق نکرد. در عوض، او دو دست خود را دراز کرد و دو سلاح بسیار قدرتمند مارول را به سمت خودش احضار کرد؛ این سلاح‌ها هم چیزهایی نبودند جز میولنیر و تخته مخصوص سیلور سرفر.

او در اقدام بعدی از توانایی‌های جدید و کیهانی خود استفاده کرد، این دو شیء قدرتمند را ترکیب کرد و یک سلاح جدید به وجود آورد؛ یک تبر جنگی بزرگ که تیغه‌ای درخشان داشت و شکل لوگوی خود ونوم را گرفته بود. ونوم در نبرد خود علیه نال، از این تبر استفاده کرد و خیلی زود نشان داد که این شیء، یکی از قدرتمندترین سلاح‌های هستی به حساب می‌آید. هرچه که باشد، با ترکیب قدرت‌های ثور و سیلور سرفر، ونوم و کاپیتان یونیورس تشکیل شده است. ونوم با استفاده از این تبر، به‌گونه‌ای اژدهایان سیمبیوتی نال را نصف کرد که انگار کره هستند. حتی از آن برای بریدن سر یک سلستیال تاریک هم استفاده کرد؛ آن هم خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی. از همه این‌ها که بگذریم، تنها تیغه این تبر می‌تواند خود نال را زخمی کند.

حمله کردن ونوم به خدای تاریک سیمبیوت‌ها

ویژگی‌های این تبر به ونوم اجازه می‌دهد که نکروسورد کاملا مشکی را از خدای تاریک جدا کند. حالا که این شرور بزرگ از منبع قدرت اصلی و همچنین نیروی دفاعی‌اش جدا شده، ونوم توانست خیلی راحت نال را شکست دهد و از میدان به در کند. ونوم بدون وجود این سلاح جدید، اصلا نمی‌توانست ذره‌ای به پیروز شدن در این نبرد نزدیک شود. تبر ونوم تنها در یک قسمت از مجموعه ثابت کرد که چقدر قدرتمند است و چه جایگاهی را در دنیای مارول دارد. این تبر خیلی راحت توانست جایگاه بالاتری نسبت به میولنیر، شمشیر ابنی و دیگر اشیاء کیهانی را به‌دست بیاورد. همان‌طور که این قسمت به پایان خود نزدیک می‌شد، سلاح جدید از بین رفت و به همین ترتیب، میولنیر و تخته به سمت ثور و سیلور سرفر بازگشتند.

سرانجام هم نیروی انیگما، ونوم را ترک کرد. با اینکه ممکن است دیگر تبر قدرتمند ونوم وجود نداشته باشد، اما احتمال آن وجود دارد که قهرمانان به آن نیاز پیدا کنند؛ خصوصا حالا که خدای سیمبیوت‌ها به تاج و تخت رسیده است و احتمال دارد که دوباره باعث ظاهر شدن این سلاح شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده