نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

معرفی کمیک جدید مردعنکبوتی

تیم خلاقیتی چیپ دارسکی و مارک بَگلی قرار است دوباره با یکدیگر همکاری کنند و کمیک سالانه Spider-Man: Life Story را خلق کنند؛ کمیکی که قرار است حول محور شخصیت جی. جوناه جیمزسون بچرخد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تیم خلاقیتیِ چیپ دارسکی و مارک بَگلی قرار است در ماه آگوست با کمیک Spider-Man: Life Story به دنیای مرد عنکبوتی بازگردند. کمیک سالانه اول Spider-Man: Life Story توسط دارسکی نوشته می‌شود و طراحی تصاویر آن هم برعهده بگلی است. داستان این کتاب کمیک بر روی سردبیر خبرگزاری دیلی بیوگل یعنی جی. جوناه جیمزسون تمرکز دارد و همچنین تلاش‌های او برای اینکه ثابت کند که اسپایدرمن یک تهدید بزرگ است. مینی سری اصلی Life Story که از ۶ قسمت تشکیل شده بود، بر روی خود پیتر پارکر تمرکز داشت که به‌صورت واقعی پیر و بزرگ می‌شد؛ علاوه‌بر این هم اتفاقات زندگی واقعی و همچنین خط داستانی‌های کلاسیک دنیای مارول با یکدیگر گره خورده بودند.

دارسکی در طی گفتگویی اینطور درباره این کمیک توضیح داد: «کار کردن بر روی سری اصلی Life Story رویایی برای من بود که سرانجام به واقعیت تبدیل شد. اما مشکلی که درباره آن مینی سری وجود داشت، این بود که من فرصت کافی و آزادی زیادی برای تعریف کردن داستان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های زندگی خودم، آن هم به‌صورت درست و مناسب، نداشتم: این شخصیت هم کسی نبود جز جی. جوناه جیمزسون! به دست آوردن یک فرصت جدید برای بازدید دوباره از این دنیا، آن هم به همراه مارک، یک موهبت مطلق است!» شرکت مارول قصد دارد که دقیقا چنین کاری را با گروه چهار شگفت‌انگیز هم انجام دهد و یک کتاب کمیک به نام Fantastic Four: Life Story از آنها چاپ کند.

شخصیت جی جوناه جیمزسون پشت میله‌های زندان

داستان این کمیک توسط مارک راسل و تصاویر آن توسط شان ایزاکسه نوشته و طراحی می‌شود. دارسی همچنین قرار است داستان مینی سری کتاب کمیک Spider-Man: Spider's Shadow را هم بنویسد. این مجموعه برای فروش در ماه آوریل برنامه‌ریزی شده است و داستان آن در جهانی رخ می‌دهد که در آن پیتر پارکر هیچوقت لباس سیمبیوتی خود را به دست نیاورده است. خلاصه داستان رسمی قسمت اول کمیک سالانه Spider-Man: Life Story به شرح زیر است؛ لازم به ذکر است که این قسمت در تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد ۱۴۰۰) توسط شرکت مارول منتشر خواهد شد:

جی. جوناه جیمزسون قصد دارد هر کاری را که لازم است، انجام دهد تا چشم مردم جهان را باز کند؛ اینکه آنها به این موضوع پی ببرند که اسپایدرمن چیزی جز یک تهدید و خطر بزرگ نیست. آیا این چند دهه وسواس جوناه نسبت به این موضوع، فایده‌ای برای او خواهد داشت... یا باعث نابودی‌اش خواهد شد؟


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده