نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶

انتشار سری کتاب کمیک جدید Predator به تاخیر خورد

مدتی پیش شرکت مارول کامیکس اعلام کرد که نسخه جدید سری کتاب کمیک Predator دیگر قرار نیست در همان تاریخ قبلی منتشر شود و تغییراتی در زمان آغاز انتشار آن اعمال خواهد شد.

مدتی پیش، شرکت مارول کامیکس به‌صورت رسمی سری کتاب کمیک جدید Predator خود را معرفی کرد. زمانی هم که قسمت اول سری کتاب کمیک Alien منتشر شد و به موفقیت بسیار بالایی دست پیدا کرد، انتظارات همه تا حد زیادی بالا رفت و همه برای خواندن این مجموعه جدید هیجان داشتند. متاسفانه، این خوشحالی خیلی طولانی نبود. زیرا چند روز بعد از انتشار خلاصه داستان و اطلاعات جدید از مجموعه Predator، شرکت مارول تمام آن سفارش‌ها را لغو کرد. علاوه‌بر این، این انتشاراتی سفارش‌های دیگر خود را هم برای تصاویر جلدهای مختلف Marvel vs Predator، لغو کرد؛ تصاویری که قرار بود در ماه می سال جاری میلادی در اخطار مخاطبان قرار بگیرد.

مهم‌تر از هر چیز دیگری، شرکت مارول در نظر داشت که در قالب یک مجموعه کلی و نهایی به نام Predator Omnibus، تمام کتاب‌های کمیکی را که حول محور این دنیای هیجان‌انگیز می‌چرخید و توسط شرکت دارک هورس کامیکس منتشر شده بود، جمع‌آوری کند. تاریخ انتشار این سری کتاب کمیک و همچنین جلدهای مختلف Marvel vs Predator دستخوش تغییرات قرار گرفت و حالا برای انتشار در ماه نوامبر همین سال برنامه‌ریزی شده است. اما مشکلی که هنوز وجود دارد، این است که مجموعه Predator Omnibus در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری ندارد و مشخص نیست که به چه سرنوشتی دچار می‌شود. در حال حاضر هنوز شرکت مارول هیچ دلیل خاصی برای این تصمیم خود عنوان نکرده است.

اما اینطور به نظر می‌رسد که این تصمیم قرار است تاثیر زیادی بر روی نتیجه فعالیت‌های ماه می و ژوئن شرکت مارول داشته باشد. قسمت اول سری کتاب کمیک Alien توانست فروش خود را به ۳۰۰ هزار نسخه برساند که این موفقیت فوق‌العاده بزرگی برای این شرکت انتشاراتی محسوب می‌شود. بنابراین می‌توان اینطور تصور کرد که مجموعه Predator هم بتواند به چنین موفقیتی دست پیدا کند. از طرف دیگر، برنامه‌ای که مارول برای آن جلدهای متنوع داشت، این بود که چیزی حدود ۲۰ کتاب مختلف را پوشش دهد و این تصاویر در آنها چاپ بشود؛ کتاب‌هایی از جمله ولورین، مردان ایکس، ثور، کاپیتان مارول، دردویل، بلک کت، اسپایدرمن و غیره. هنوز علت اصلی این اتفاق از طرف شرکت مارول عنوان نشده است. اما خلاصه داستان این سری کتاب کمیک به شرح زیر است:

شکار کن. بکش. تکرار کن. در آینده‌ای نزدیک، دختر جوانی کشته شدن خانواده خود را به واسطه مرگبارترین و وحشتناک‌ترین شکارچی جهان را مشاهده می‌کند؛ این شکارچی هم کسی نیست جز یک درنده. سال‌ها بعد، تیتا که در شرایط بسیار سختی قرار دارد و آذوقه او رو به اتمام است، اصلا تصمیم ندارد که از ماموریت انتقام‌جویانه خود دست بردارد. او قصد دارد که هر مسیری را برای پیدا کردن هیولای یائوجایی امتحان کند تا در پایان راه یا جانش را از دست بدهد یا کسی که خانواده‌اش را سلاخی کرده، به قتل برساند. اد بریسون (از تیم Iron Fist و Ghost Rider) و کو واکر (از تیم Dr. Strange و Doctor Aphra) بخش جدید، وحشیانه، دلخراش و فراموش‌نشدنی‌ای را در حماسه Predator خلق کردند که اصلا نباید آن را از دست داد!


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده