نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۵

انتخاب سری کتاب کمیک جدید دی سی توسط طرفداران

شرکت دی سی به‌تازگی رویدادی را با نام Round Robin برگزار کرده تا به واسطه آن، طرفداران بتوانند با رأی‌های خود سری کتاب کمیک بعدی این شرکت محبوب را مشخص کنند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی این بار قصد دارد به طرفداران خود اجازه دهد که سری کتاب کمیک جدید این شرکت را انتخاب کنند؛ آن هم به واسطه یک رویداد جذاب و هیجان‌انگیز به نام Round Robin. طرفداران در طی این رویداد می‌توانند با ثبت رأی خود، در این تورنمنت براکت حذفی که در شبکه‌ای اجتماعی برگزار می‌شود، شرکت کنند. روند مسابقه Round Robin به طرفداران اجازه می‌دهد که آن‌ها سری کتاب کمیک نهایی را از میان ۱۶ ایده داستانی متفاوت انتخاب کنند؛ خط داستانی‌ای که قرار است تا آخر سال ۲۰۲۱ تنظیم و برای مخاطبان منتشر شود. طرفداران می‌توانند در صفحه رسمی توییتر خود شرکت دی سی کامیکس، رأی مورد نظرشان را ثبت کنند.

دور اول این مسابقه بسیار هیجانی از تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) آغاز شده است و تا ۷ آوریل (۱۸ فروردین) ادامه دارد. به‌دنبال این رأی‌گیری، برنده دور اول در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین) مشخص خواهد شد. راندهای بعدی این مسابقه در هفته‌های بعدی برگزار می‌شود که سرانجام به دور نهایی این رأی‌گیری می‌رسد؛ راندی که از تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) تا ۲۷ می (۶ خرداد) ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که دور نهایی این مسابقه در صفحه DC Universe Infinite Community برگزار خواهد شد. مسابقه Round Robin شامل داستان‌هایی از طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های مختلف این شرکت کمیکی است.

براکت حذفی مسابقه DC Round Robin

همان‌طور که در تصویر منتشر شده هم مشخص است، سمت چپ این براکت شامل داستان‌های Green Lanterns: Underworld on Fire، Etta Candy: Holliday Hero, Inc، The Brave and the Bug: Crisis on Infinite Ambush، Zatanna and the King of Nightmares، Lobo/Animal Man: Scorched Earth، Son of the Creeper، JLQ و همچنین Robins می‌شود. از طرف دیگر هم سمت راست این براکت، داستان‌های Paws Off the Justice League، Jesse Quick: Control، Blue Beetle: Graduation Day، Nightrunner: Love in Paris، Swamp Thing: A House of Secrets، Suicide Squad Seven، Asteria: The Last Amazon و همچنین Superman & Lois: Ignition را شامل می‌شود.

هر مرحله از مسابقه Round Robin اطلاعات بیشتری را درباره ایده‌های مختلف داستانی فاش می‌کند، برای شروع در همین مرحله ابتدایی مشخص شده که در هر داستان چه شخصیت‌هایی درگیر هستند و خلاصه داستان آن‌ها هم منتشر شده است. در ابتدای دور دوم که در تاریخ ۸ آوریل آغاز می‌شود، شرکت دی سی تیم‌های خلاقیتی مختلف هر داستان را مشخص می‌کند و تصاویر هنری و تبلیغاتی این مجموعه‌ها را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. این شرکت همچنین عنوان کرده که در طی راند‌های بعدی، قرار است پیشنمایش‌های تک صفحه‌ای و درنهایت هم پیشنمایش‌های ۱۰ صفحه‌ای را از مجموعه‌ها منتشر کند؛ اما هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار آن‌ها اعلام نشده است.

علاوه‌براین، DC قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک، یک جلسه پرسش و پاسخ هم برگزار کند تا یک سری از خالقان این مجموعه‌ها، اطلاعات مختلفی را درباره این کتاب‌های بالقوه فاش کنند. تیم برگزار کننده این مسابقه قصد دارند که هر روز در صفحه رسمی اینستاگرام خودشان، روزانه سه مجموعه مختلف از ایده‌های داستانی را منتشر کنند تا تبلیغاتی هم برای این مسابقه باشد. علاوه‌بر تمام مواردی که عنوان شد، این شرکت انتشاراتی طرفداران را تشویق می‌کند تا ایده‌های داستانی مورد علاقه خود را در صفحه DC Universe Infinite Community عنوان کنند و درباره آن به بحث و گفت‌وگو بپردازند؛ طرفداران با انجام این کار می‌توانند نشان کمیاب DC Community Round Robin را هم دریافت کنند. این نشان‌های مجازی قرار است در پایان دور نهایی این مسابقه، به افراد مختلفی که در این جامعه سهیم بودند و در گفتگوهای فعلی مشارکت بیشتری داشتند، اعطا شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده