نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۵

قهرمانان در شماره جدید کمیک King in Black به پیروزی نزدیک‌تر شدند

یکی از قدرتمندترین مخلوقات نال، در سری کتاب کمیک King in Black: Scream، مقابل خدای تاریکی قرار گرفت و با افشای قدرت پنهان خود، نقطه ضعف جدید نال را آشکار کرد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک King in Black: Scream را برای شما فاش کند.

.

.

.

نال که خدای سیمبیوت‌ها محسوب می‌شود، تا به این لحظه توانسته تقریبا هرگونه شخصیتی را که قدرت سیمبیوتی دارد، شکست دهد تا هم بتواند آنها را از مقابل خود بردارد و هم بر آنها تسلط داشته باشد. با اینکه ونوم نتوانست در اولین نبرد خود مقابل نال، او را متوقف کند، اما یک سیمبیوت ابرقهرمانی دیگر به نام اسکریم اخیرا نشان داد که می‌تواند موضع خود را در برابر این خدای تاریک حفظ کند و حتی آسیب‌هایی هم به او بزند؛ آن هم زمانی که رویداد King in Black کم کم دارد تمام بخش‌های دنیای مارول را درگیر خود می‌کند. زمانی که نبرد بین نال و اسکریم آغاز شد، نال توانست حرف اول را بزند و برتری را نسبت به حریف خود کسب کند.

اما مدت زیادی نگذشته بود که اسکریم توانست یک آسیب‌پذیری جهنمی جدید را افشا کند؛ چیزی که باعث شد خدای تاریک سیمبیوت‌ها، در پایان قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black: Scream در همان مسیر خود به زمین بیفتد و دیگر نای ادامه دادن نداشته باشد. اسکریم بعد از اینکه با یک ابرشرور دیوانه و آدمکش به نام دموگابلین مبارزه کرد، خودش را مقابل نال دید و به تهدید اصلی این رویداد رسید. نال در همان ابتدای مبارزه توانست خیلی راحت اسکریم را شکست دهد و تمام انرژی او را بگیرد. نال در طی این مبارزه، مدام اسکریم را به نقاط مختلف شهر پرتاب می‌کرد و در نظر داشت که حسابی انتقام خود را از او بگیرد.

شخصیت اسکریم روی زمین افتاده است و آتش جهنم از او خارج می‌شود

زیرا اسکریم در گذشته نه‌تنها در رویداد Absolute Carnage مقابل کلیتس کسدی ایستاده بود، بلکه علیه ارتش سیمبیوتی او هم مبارزه می‌کرد. اسکریم که تقریبا داشت زیر فشار انتقام خونین نال له می‌شد، توانست سلاح مخفی خودش را آزاد کند تا روند بازی را به نفع خودش تغییر دهد؛ این سلاح مخفی در حقیقت همان آتش جهنم بود که او توانست از درون علامت جهنمی‌ای که روی سینه‌اش قرار داشت، به بیرون ساطع کند. اسکریم فعلی یک زن جوان به نام اندی بنتون است که با سیمبیوت مانیا پیوند خورده است؛ این سیمبیوت از نسخه اصلی سیمبیوت ونوم به وجود آمده است. اندی بنتون یکی از دانش‌آموزان دوست قدیمی پیتر پارکر به نام فلش تامپسون محسوب می‌شد.

زمانی که فلش به‌عنوان مربی ورزش در یک دبیرستان در فیلادلفیا فعالیت می‌کرد، یک تکه از سیمبیوت ونوم را در اختیار داشت. زمانی که اندی توسط فردی به نام جک او لنترن مورد حمله قرار گرفته بود، فلش از این سیمبیوت استفاده کرد تا از دانش‌آموز خود محافظت کند؛ همین اتفاق هم باعث شد تا این سیمبیوت با او پیوند بخورد. بعد از گذشت مدتی، اندی یک Hell-Mark یا همان علامت جهنمی هم به دست آورد. این علامت باعث شد تا هر نوع توانایی خاصی که به مفیستو مربوط می‌شد، در اختیار اندی قرار بگیرد. زمانی که این ابرقهرمان سیمبیوتی تا حد زیادی از این نیرو و توانایی در برابر دشمنان خود استفاده می‌کرد، منجر به آلوده شدن روح خودش می‌شد.

اندی در طی رویداد کمیکی Absolute Carnage، سیمبیوت اسکریم را از فردی به نام پاتریشا رابرتسون گرفت؛ آن هم درست در همان زمانی که قصد داشت با کارنیج مقابله کند. البته در همان زمان مشخص شد که کارنیج در برابر آن آتش جهنمی که اندی استفاده کرده بود تا او را عقب براند، مصون است و هیچ تاثیر خاصی روی او ندارد. اما این در حالی بود که نال به ظاهر چنین مصونیتی را در برابر این آتش نداشت؛ زیرا شعله‌ور شدن شعله‌های آتش اندی باعث شد که او از جلو رفتن و ادامه دادن فعالیت‌های خود دست بکشد و آثار سوختگی وحشتناکی را روی صورت او به جای بگذارد. اندی اینطور تشخیص داد که نال ظاهرا از حرکت ضدحمله او آسیب زیادی دیده است و درد زیادی را تحمل می‌کند.

شخصیت نال توسط آتش جهنمِ اسکریم ضعیف شده است

به همین ترتیب هم اینطور به نظر می‌رسد که این نبرد، آنقدرها هم که خود نال در ابتدا تصور می‌کرد، ساده و راحت نیست و قهرمانان هم حرفی برای گفتن در مقابل او دارند. اینطور به نظر نمی‌رسید که نال در معرض خطر جدی شکست خوردن قرار داشته باشد. اما از آنجایی که هدف‌های ساده‌تری در دنیا وجود داشتند، نال ترجیح داد که از ادامه دادن این نبرد خطرناک با اسکریم دست بکشد و به سراغ شکارهای ساده‌تری برود و آنها را از میان بردارد؛ این در حالی بود که تصمیم گرفت اسکریم را با سربازان خود تنها بگذارد و دردسر این قهرمان را روی دوش بقیه قرار دهد. درست از زمانی که نال حمله خود به سمت دنیای مارول را آغاز کرد، ما شاهد این بودیم که هر نوع حرکتی که از الکتریسیته و جادو نشأت می‌گیرد، توانایی زیادی در دفع ارتش سیمبیوتی نال دارد.

حالا قهرمانان می‌توانند آتش جهنم را هم به فهرست رو به رشد خود که از راه‌های مبارزه علیه نال و ارتش او تشکیل می‌شود، اضافه کنند؛ آن هم حالا که رویداد King in Black کم کم دارد به پایان انفجاری و بزرگ خود نزدیک می‌شود. ممکن است اسکریم به‌صورت کامل نال را شکست نداده باشد اما خوشبختانه زنده مانده است و آنقدر قدرت دارد که بتواند یک روز دیگر هم مبارزه خود را ادامه دهد؛ زیرا هرچه که باشد، توانسته به تنهایی و بدون هیچ کمکی، خدای تاریک سیمبیوت‌ها را عقب براند و یک پیروزی بزرگ و قابل توجه را به سابقه مبارزه‌های خود اضافه کند.


منبع cbr cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده