نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰

سیمبیوت‌ ها در کمیک جدید مارول با نام Extreme Carnage Alpha

شرکت مارول کامیکس مدتی پیش به‌صورت رسمی سری کتاب کمیک Extreme Carnage Alpha را برای علاقمندان به دنیای سیمبیوت‌ها معرفی کرد و توضیحاتی را هم درباره آن داد.

اگر رویداد Absolute Carnage به اندازه کافی برای شما قدرتمند نبود، شرکت مارول کامیکس برنامه دیگری در نظر دارد و کاملا آماده است که همه چیز را شدید کند. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس سری کتاب کمیک Extreme Carnage Alpha را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که قرار است یک حماسه جدید را حول محور این سیمبیوت مشهور به وجود بیاورد. براساس برنامه‌ریزی‌ها، فیلیپ کندی جانسون که نامزد دریافت جایزه آیزنر شده بود و نویسندگی سری کتاب کمیک Alien از مارول را برعهده دارد، داستان این مجموعه را هم می‌نویسد. با اینکه هنرمند این مجموعه هنوز مشخص نشده، اما مارول تیزری را از آن منتشر کرد.

این تصویر هنری که توسط لینیل فرانسیس یو و سانی گو طراحی شده، حضور کارنیج، فیج، اسکریم، لشر، رایِت، اَگِنی و یک کاراکتر محرمانه سیمبیوتی را به ما نشان می‌دهد. این کاراکتر محرمانه و نامشخص، قرار است مدتی بعد از پایان رویداد فعلی و بزرگ دنیای مارول یعنی King in Black مشخص شود. شرکت مارول علاوه‌بر معرفی این مجموعه و همچنین انتشار تصویر هنری آن، خلاصه داستانی را هم منتشر کرده که به این شرح است: «سیمبیوت‌های بنیاد زندگی همیشه در تلاش بودند مقاصد میزبانان خود را که گاهی شریف بودند، با انگیزه‌های سیمبیوت‌های خود که اغلب اوقات به خونریزی منجر می‌شدند، سازگار کنند.

اما سیمبیوت‌های بنیاد زندگی، تنها موجودات سیمبیوتی‌ای نیستند که بعد از رویداد بزرگ King in Black دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند. کارنیج برای خواهران و برادران کوچکتر خود، برنامه‌های خاصی در نظر دارد». فیلیپ کندی جانسون در طی یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «بعد از رویداد King in Black، تمام چیزهایی که ما فکر می‌کردیم درباره سیمبیوت‌ها می‌دانیم، تغییر خواهد کرد. هر مرد، زن و کودکی در دنیای مارول بالاخره به تهدید بزرگی که این موجودات می‌توانند ایجاد کنند، پی می‌برند. از طرف دیگر هم سیمبیوت‌هایی که هنوز در میان ما هستند، قرار است دربرابر یک سری نیروی بسیار قدرتمند، فوق‌العاده خشمگین و البته ترسناک قرار بگیرند.

حضور شخصیت‌های سیمبیوتی مختلف در تصویر تبلیغاتی مجموعه Extreme Carnage Alpha

در خط داستانی رویداد Extreme Carnage، ما نه‌تنها این را نشان می‌دهیم که کارنیج در این دوران جدید و بعد از رویداد King in Black تبدیل به چه چیزی شده، بلکه شاهد بازگشت قدرتمندانه مرگبارترین سیمبیوت‌ها هم خواهیم بود؛ قدرتمندترین سیمبیوت‌هایی که جهان تا به امروز به خود دیده است. در این خط داستانی، سیمبیوت‌های ما در یک مسیر جدید و البته مرگبار که به آینده ختم می‌شود، قرار خواهند گرفت». از آنجایی که کنجکاوی زیادی درباره این سیمبیوت محرمانه و ناشناس وجود داشت، ویراستار ارشد شرکت مارول هم در حساب رسمی توییتر خود عنوان کرد که در آینده‌ای نزدیک هویت او مشخص می‌شود.

او در این توییت اعلام کرد که طرفداران در قسمت ۳۴ سری کتاب کمیک Venom می‌توانند به‌دنبال این شخصیت مرموز باشند. آخرین باری که طرفداران شخصیت کارنیج را در دنیای کمیکی دیدند، رویداد بسیار محبوب Absolute Carnage بود. این سیمبیوت باری دیگر با قاتل سریالی مشهور به نام کلیتس کسدی پیوند خورد و به فرستاده‌ی نال، خدای سیمبیوت‌ها تبدیل شد. ونوم توانست کسدی را به قتل برساند. بعد از این اتفاق، سیمبیوت ونوم، کارنیج را به خود جذب کرد؛ هرچند که به نظر می‌رسید ناخودآگاه کسدی هنوز در داخل آن وجود دارد و جان سالم به در برده است. قسمت اول سری کتاب کمیک Extreme Carnage Alpha در ماه ژوئیه سال جاری توسط شرکت مارول منتشر می‌شود.


منبع cbr comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده