نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

سری کتاب کمیک جدید بتمن با نام Batman: Reptilian معرفی شد

سری کتاب کمیک Batman: Reptilian عضو جدیدی از خط انتشار Black Label شرکت دی سی محسوب می‌شود که قرار است یک تهدید جدید، خطرناک‌تر از بتمن و کیلر کراک را نشان دهد.

یک درنده جدید در کمین شهر گاتهام قرار دارد و قصد دارد خودش را در سری کتاب کمیک Batman: Reptilian نشان دهد. این مجموعه که عضو جدیدی از خط انتشار Black Label از شرکت دی سی محسوب می‌شود، توسط گارث انیس (از تیم مجموعه Preacher و The Boys) و لیام شارپ (از تیم مجموعه The Green Lantern و The Brave and the Bold: Batman & Wonder Woman) تنظیم شده است. خلاصه داستان و مشخصات این سری کتاب کمیک محدود ۶ قسمتی، نشان می‌دهد که یک تهدید جدید در سایه‌های شهر گاتهام کمین کرده است که حتی از بتمن یا کیلر کراک هم خطرناک‌تر است. این سری کتاب کمیک از ۲۲ ژوئن (۱ خرداد) چاپ خود را آغاز می‌کند.

طراحی تصاویر جلد سری کتاب کمیک Batman: Reptilian توسط لیام شارپ، کالی همنر (از تیم مجموعه Batman and The Signal) و بیل شینکیویچ (از تیم مجموعه The Question: The Deaths of Vic Sage و Hardware) بوده است. هر قسمت از این مجموعه ۳۲ صفحه دارد و قیمت ۴.۹۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. خلاصه داستان این مجموعه جذاب و هیجان‌انگیز، به شرح زیر است:

شهر گاتهام با موجودات مرگباری پر شده است که در سایه‌ها کمیک می‌کنند؛ شرورهای ناپاک که با انگیزه‌های مرگبار خود ترس را به قلب هر مرد، زن و بچه‌ای در سطح شهر، می‌اندازند. اما چه چیزی ترس را در قلب کسانی که شهر را به وحشت می‌اندازند، ایجاد می‌کند؟ قبلا القای ترس در دل دشمنان، برعهده بتمن بود. اما حالا چیزی بسیار ترسناک‌تر از یک انسان ساده، در میان سایه‌های شهر کمین کرده است؛ تهدیدی که به‌دنبال شروران شهر گاتهام افتاده است و آن‌ها را تحت نظر دارد. یک هیولا چقدر باید وحشی و ترسناک باشد که رویای هیولاها را تبدیل به کابوس کند؟

جلد اصلی سری کتاب کمیک Batman: Reptilian

شوالیه تاریکی به همراه گالری شروران خود در سری کتاب کمیک Batman: Reptilian


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده