نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۳

مرد عنکبوتی مقصر اصلی حمله ابرشرور جدید دنیای مارول به زمین

اخیرا شرکت مارول کامیکس یک سری تصاویر پیشنمایشی را از قسمت ۱ سری کتاب کمیک King in Black: Spider-Man منتشر کرد که توسط جد مک‌کی و مایکل بندینی تنظیم شده بود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک King in Black: Spider-Man را برای شما فاش کند.

.

.

.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس یک سری تصاویر پیشنمایشی جذاب را از قسمت ۱ سری کتاب کمیک King in Black: Spider-Man منتشر کرده است؛ کتاب کمیکی که توسط جد مک‌کی، مایکل بندینی، الیزابت دامیکو، اریک آرسینیگا و جو کارامانگنا تنظیم شده است. در این تصاویر پیشنمایشی ما شاهد این هستیم که پیتر خودش را مقصر اصلی بازگشت سیمبیوت‌ها به زمین می‌داند؛ آن هم بعد از رویداد Secret Wars که در سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۵ رخ داد. خط داستانی این رویداد، گره‌های ابتدایی رویدادهایی را که منجر به تهاجم نال به زمین شده بود، ایجاد کرد. در صحنه ابتدایی ما شاهد مونولوگ پیتر پارکر هستیم.

او در این صحبت‌ها چنین حرف‌هایی را در ذهن خود مرور می‌کند: «زمانی‌که من یک کودک بودم، دوست داشتم جایزه نوبل برنده شوم. من علم را دوست داشتم و چه اتفاقی برای بهترین دانشمندان می‌افتد؟ آن‌ها جایزه نوبل برنده می‌شوند. خیلی طول نکشید که من متوجه شدم که آلفرد نوبل، ماجرای جایزه نوبل را راه انداخت تا اختراعات خود را جبران کند؛ مهم‌ترین آن‌ها دینامیت بود که دیگران از آن بمب درست کردند. داستان همینطور ادامه داشت تا اینکه یک روز او روزنامه‌ای را باز کرد و آگهی درگذشت خودش را دید که به اشتباه چاپ شده بود. متن آگهی نوشته بود: سوداگر مرگ، درگذشت. نوبل یک دانشمند بزرگ بود. او احساس گناه را درک می‌کرد.

من مرد عنکبوتی هستم و همه این اتفاقات تقصیر من است. از همان زمانی‌که من آن «چیز» را همراه خودم بازگرداندم، همه چیز اشتباه پیش رفت... هر مرگی که آن چیز به وجود آورد، بر گردن من است. هرکسی که توسط ونوم مورد آسیب قرار گرفته است. بعد هم هرکسی که توسط کارنیج آسیب دیده است. بعد هم تمام افرادی که دراین‌میان تحت تاثیر قرار گرفتند و حالا... دنیا دارد به پایان می‌رسد. همه چیز به آن زمانی برمی‌گردد که من سیمبیوت را به سیاره زمین آوردم؛ خیلی سال پیش. بیمار صفر از یک آلودگی جهانی. حالا، دیلان براک... قلبش هنوز می‌تپد. عرق سرد، نفس‌های سخت و لرزش‌ها. اما این‌ها هیچکدام مهم نیستند. من اسپایدرمن هستم و زمان دارد به پایان می‌رسد.»

مدت خیلی کمی بعد از این صحنه، پیتر پارکر تاب خورد و به میدان نبرد رفت. او در همین حین، اتفاقی مشتی را حواله هامبرتو لوپز یا همان رپتیل کرد؛ کسی که طی حمله نال، در حال کمک کردن به یک بانوی پیر بود. شما در انتهای این مطلب می‌توانید تصاویر پیشنمایشی را مشاهده کنید. علاوه‌بر خط داستانی اصلی، قسمت اول این سری کتاب کمیک، یک داستان دیگر هم دارد؛ داستانی که توسط مک‌کی، آلبرتو آلبرکرکی، ریچل رزنبرگ و ماراماگنا تنظیم شده است. براساس برنامه‌ریزی‌ها، قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black: Spider-Man قرار است در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) توسط شرکت مارول کامیکس منتشر شود.

پیتر پارکر در سری کتاب کمیک King in Black: Spider-Man به سختی نفس می‌کشد


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده