نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۸

رویارویی بتمن و اسنیک آیز در سری کتاب کمیک جدید دی سی

شرکت دی سی کامیکس اخیرا اعلام کرد که قرار است یک کتاب کمیک با نام Fortnite: Zero Point منتشر شود؛ کمیک کراس اوری که بتمن و اسنیک آیز را وارد یک ماجراجویی می‌کند.

اواخر ماه گذشته، شرکت دی سی کامیکس یکی از غیرمنتظره‌ترین عنوان‌های خودش را معرفی کرد. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک اعلام کرده که مینی سری کتاب کمیک Batman/Fortnite: Zero Point قرار است اواخر سال جاری میلادی منتشر شود. در این مینی سری ما شاهد این هستیم که شوالیه تاریکی و دیگر شخصیت‌های دی سی کامیکس در یک بتل رویال بسیار جذاب از دنیای فورتنایت گیر افتاده‌اند. همین جزئیات کوچک باعث شده بود تا طرفداران مدام به این موضوع فکر کنند که دقیقا چه اتفاقی در این بتل رویال رخ می‌دهد و چه انتظارهایی می‌توانند داشته باشند. در طی این چند وقت اخیر، بازی Fortnite ثابت کرده که چه تمایل زیادی برای ایجاد کراس اور میان فرنچایزهای مختلف دارد.

به همین ترتیب هم می‌توانستیم اینطور انتظار داشته باشیم که بتمن در این مسیر با شخصیت‌هایی که قبلا در این شرایط قرار گرفته بودند، رویارویی دارد. حالا براساس گزارش جدیدی که منتشر شده، ما تا حدودی متوجه می‌شویم که در آینده چه اتفاقاتی قرار است در این رویداد رخ دهد. یک خلاصه داستان جدید و تصویر جلد از قسمت ۳ سری کتاب کمیک Batman/Fortnite: Zero Point منتشر شده که نشان می‌دهد بتمن قرار است مقابل یک شخصیت خیلی محبوب قرار بگیرد؛ آن هم کسی نیست جز قاتل G.I. Joe یعنی اسنیک آیز. این خط داستانی توسط کریستوس گیگ و دونالد ماسترد نوشته می‌شود و طراحی‌های آن هم برعهده ریلی براون، نلسون دیکاسترو و جان کالیس است.

شخصیت اسنیک آیز در حال حمله به بتمن در سری کتاب کمیک Fortnite: Zero Point

خلاصه داستان هم به این شرح است: «بتمن در مقابل اسنیک آیز». همین است. خلاصه داستان همین است. درست شنیدید، بتمن مقابل اسنیک آیز! بله، همان اسنیک آیز معروف! زمانی که نینجای غیرقابل توقف جی. آی. جو با شوالیه تاریکی درگیر می‌شود، دنیاها در این جزیره با یکدیگر برخورد می‌کنند! آیا یکی از آنها می‌تواند پیروز شود، وقتی که هیچکدام نمی‌توانند از آن وضعیت فرار کنند؟ آیا بتمن به خاطر می‌آورد که باید راهی برای برگشتن به کت وومن پیدا کند، آن هم زمانی که همه در تلاش هستند تا راهی برای بازگشت به شهر گاتهام پیدا کنند؟ سوال مهم این است که هارلی کویین دقیقا اینجا چه کار می‌کند؟ اوه محض احتیاط برای اینکه فراموش نکرده باشیم: بتمن، با اسنیک آیز مبارزه می‌کند. اصلا آن را از دست ندهید!»

این رویارویی عجیب و غریب قطعا یک اتفاق شگفت‌انگیز و جذاب برای طرفداران هر دو شخصیت محسوب می‌شود. زیرا در غیر این صورت هیچ موقعیت دیگری به وجود نمی‌آمد که دنیای این دو شخصیت که تا این اندازه با هم فاصله دارد، ارتباط داشته باشند. اما از آنجایی که اسنیک آیز در ماه ژانویه گذشته به دنیای فورتنایت پیوست، احتمال اینکه چنین کراس اوری رخ دهد، خیلی زیاد شد؛ با توجه به اینکه اسنیک آیز محبوبیت خیلی زیادی کسب کرد و حتی اکشن فیگورهایی هم از او ساخته شد. در قسمت‌های چاپی سری کتاب کمیک Zero Point یک کد قابل بازخرید هم وجود دارد که طرفداران با استفاده از آن می‌توانند اشیاء مختلف فورتنایت را که با سبک دی سی طراحی شده، باز کنند.

این اشیاء چیزهایی هستند که به واسطه رویدادهای کمیکی طراحی شدند و از آنها الهام زیادی گرفتند. طرفدارانی هم که از هر ۶ کد استفاده می‌کنند، توانایی این را دارند که اسکین Armored Batman Zero را هم باز کنند. از طرف دیگر هم مشترکان سرویس آنلاین کمیکی دی سی یعنی DC Universe Infinite که در ایالات متحده هستند، سری‌ها و کدهای دیجیتالی هم به‌عنوان پاداشی رایگان دریافت می‌کنند. این مینی سری کتاب کمیک قرار است در کشورهای مختلف زیادی منتشر شود و حتی به زبان بومی آنها هم چاپ خواهد شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده