نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۱

بازگشت سنگ ‌های بینهایت در سری کتاب کمیک Infinite Destinies

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تصویری از سری کتاب کمیک جدید خود به نام Infinite Destinies نشان داد که سنگ‌های بینهایت قرار است دوباره دردسر جدیدی ایجاد کند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، سنگ‌های بینهایت قرار است به واسطه سری کتاب کمیک Infinite Destinies به دنیای مارول بازگردند؛ سری کتاب کمیک Infinite Destinies یک خط داستانی جدید محسوب می‌شود که قرار است در قسمت‌های سالیانه کمیک‌های مارول کامیکس که از ماه ژوئن آغاز می‌شوند، روایت شود. این قسمت‌های سالیانه که هر کدام روی شخصیت‌های متفاوتی از مارول تمرکز دارد، داستان را به‌گونه‌ای پیش می‌برند که همه چیز به داستان Infinity Score ختم شود؛ جایی که شخصیت بلک کت در مرکز آن می‌درخشد. این داستان قصد دارد که جایگاه قرار گرفتن هر کدام از سنگ‌های بینهایت را به ما نشان دهد.

اگر خط داستانی رویداد Infinity Wars به یاد داشته باشید، می‌دانید که در پایان این رویداد کمیکی، سنگ‌های بینهایت درک خاصی برای خودشان کسب کردند؛ این سنگ‌ها به واسطه همین درک، خودشان تصمیم گرفتند که چه مسیر و سرنوشتی را برای خودشان در نظر بگیرند. حالا برخی از آن‌ها به‌دست یک سری از جدیدترین شخصیت‌های دنیای مارول افتاده‌اند. حالا این رویداد قرار است این تازه‌واردان را به ما نشان دهد که با یک سری از نمادینی‌ترین قهرمانان مارول از جمله آیرون من و کاپیتان آمریکا درگیر می‌شوند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این رویداد در قسمت سالانه شماره ۱ سری کتاب کمیک Iron Man آغاز می‌شود.

ین کمیک توسط نویسنده‌ای به نام جد مک‌کی و هنرمندی به نام ابراهیم رابرسون تنظیم شده است. شرکت مارول خلاصه داستانی هم از این کتاب کمیک برای مخاطبان منتشر کرده است که می‌گوید: «زمانی‌که آیرون من متوجه می‌شود که افراد مرموزی مایلز مورالز را ربوده‌اند و او را شکنجه می‌کنند، به این نتیجه می‌رسد که باید به ماجرا نگاهی بیاندازد و ته و توی قضیه را در بیاورد. چیزی که او درباره Assessor و خصوصا Quantum پیدا می‌کند، قطعا شما را شوکه خواهد کرد. در این رویداد که نگاه عمیقی به یک سری از جذاب‌ترین شرورهای جدید انداخته می‌شود، قرار است رمز و رازهای مختلفی فاش شود. این خط داستانی می‌تواند پایه و اساس داستان‌های مهم آینده مارول را به وجود بیاورد!»

ثور، آیرون من، کاپیتان آمریکا و بلک کت در حال دویدن به سمت سنگ‌های بینهایت

بخش دوم این رویداد در قسمت سالانه شماره ۱ سری کتاب کمیک Captain America ادامه پیدا می‌کند؛ کمیکی که توسط نویسنده‌ای به نام گری دوگان و هنرمندی به نام مارکو کاستیلو تنظیم شده است. براساس گفته مارول: «یک فرد فراری به نام Overtime می‌تواند از دست مرگ فرار کند و او را دور بزند؛ آن هم زمانی‌که سنگ زمان تصمیم می‌گیرد که با روح او پیوند بخورد. همین اتفاق قدرت‌هایی را به Overtime می‌دهد که به سختی می‌تواند آن‌ها را درک کند. حالا، به‌لطف کاپیتان آمریکا... زمان او به پایان رسیده است». بخش بعدی داستان در قسمت سالانه شماره ۱ سری کتاب کمیک Black Cat ادامه پیدا خواهد کرد.

این کتاب کمیک هم توسط جد مک‌کی و هنرمندی به نام جوئی وازکز تنظیم می‌شود. خلاصه داستانی که مارول از آن منتشر کرده، به این شرح است: «جدیدترین فعالیت فلیشیا هاردی باعث می‌شود که او در یک ماجراجویی مرگبار به شهر سئول راه پیدا کند. او در این شهر با White Fox، Tiger Division و یک قهرمان جدید برخورد می‌کند؛ قهرمانی به نام Taegukgi که اولین حضور شگفت‌انگیز و بسیار جذاب خود را در قسمت ۳ سری کتاب کمیک Taskmaster انجام داد». نیک لو، ویراستار مارول می‌گوید: «در طی چند سال اخیر، ما موجی از شخصیت‌های باورنکردنی و فوق‌العاده داشتیم. حالا رویداد Infinite Destinies قصد دارد نوری را روی هشت مورد از آن‌ها بیاندازد.

ما در ماجراجویی‌های جذابی که با قدیمی‌ترین قهرمانان مارول داریم، جنبه‌های جدیدی از این قهرمانان و شروران را کشف خواهیم کرد». در ادامه صحبت‌ها، مک‌کی هم اینطور توضیح داد: «کار کردن روی رویداد Infinite Destinies تجربه بسیار هیجان‌انگیزی بوده است. این رویداد داستانی دارد که تمام نقاط مختلف مارول را به حرکت می‌اندازد و ماجراجویی‌ای را ارائه می‌کند که تقریبا باب طبع همه خوانندگان خواهد بود. من توانستم با شخصیت‌هایی کار کنم که سال‌های خیلی زیادی آرزوی نوشتن درباره آن‌ها را در سر داشتم؛ همچنین توانستم با یک سری شخصیت‌های قدیمی و مورد علاقه کار کنم. ما در حال آماده‌سازی دوره‌ای هستیم که می‌تواند داستان‌های هیجان‌انگیزی را در آینده به وجود بیاورد.

بنابراین من امیدوار هستم که خواننده‌ها هم درست به اندازه ما، از این رویداد لذت ببرند!» هر قسمت از این رویداد جدید شرکت مارول کامیکس، شامل یک بخش از خط داستانی Infinite Fury هم خواهد بود؛ خط داستانی‌ای که ما در آن نسخه اصلی نیک فیوری را می‌بینیم که در ماموریتی برای پیدا کردن صاحبان فعلی سنگ‌های بینهایت قرار دارد. این خط داستانی، او را به نقاط مختلفی از سرتاسر دنیای مارول می‌برد و او را مقابل یک سری از قدرتمندترین دشمنان قرار می‌دهد. همان‌طور که بالاتر هم به آن اشاره شد، رویداد Infinity Destinies در ماه ژوئن ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. بخش‌های بعدی آن هم در ماه ژوئیه و اوت منتشر خواهد شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده