نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

بازگشت گرالت در کمیک جدید ویچر

شرکت دارک هورس کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک The Witcher: Witch’s Lament را به نویسندگی بارتوش اشتبور که قرار است به‌صورت کلی ۴ قسمت داشته باشد، رسما معرفی کرد.

افرادی که سری کتاب کمیک The Witcher: Fading Memories را مطالعه می‌کردند، خیلی خوب می‌دانند که شرکت دارک هورس کامیکس تا چه اندازه سری کمیکی ویچر خود را نسبت به بازی‌های این شخصیت و به‌صورت کلی دنیای گرالت، جذاب و درست خلق کرده است. خبر خوشی که هم برای طرفداران این شخصیت منتشر شده، این است که ما در اواخر سال جاری میلادی داستان‌های بیشتری از ویچر دریافت خواهیم کرد. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دارک هورس کامیکس اخیرا یک مینی سری کمیکی جدید را از شخصیت ویچر معرفی کرد. نویسندگی این مجموعه را که با نام The Witcher: Witch's Lament معرفی شده، بارتوش اشتبور، نویسنده شرکت CD Projekt Red برعهده دارد.

او در این مسیر تنها نیست و ونسا آر. دل ریِ هنرمند، جوردی بلارِ رنگ‌آمیز و حروف‌گذاری هم به نام آدیتیا بیدیکار هم در این تیم حضور دارند. این مینی سری جدید که با همکاری این هنرمندان تنظیم می‌شود، به‌صورت کلی ۴ قسمت دارد که از ماه می کار خود را آغاز می‌کند. سری کتاب کمیک The Witcher: Witch's Lament باری دیگر ماجراجویی‌های گرالت را در مسیر شکار هیولا به ما نشان می‌دهد. گرالت بعد از آخرین شکار موفق خود، به این کشف می‌رسد که چیزهای دیگر زیادی هم وجود دارند؛ خیلی بیشتر از آنچه تصورش را می‌کرد. یک جادوگر دستگیر و به آتش کشیده می‌شود و بعد از آن گرالت دیگر نمی‌تواند از دست صحنه‌های ترسناک مرگ او، یک نفس راحت بکشد.

یک جادوگر در میان آتش در سری کتاب کمیک The Witcher: Witch’s Lament

این تصاویر یک اخطار را هم با خودشان به همراه دارند که باعث می‌شود او به سمت یک رمز و راز بزرگتر هم کشیده شود. این اسرار حول محور افرادی وجود دارد که گرالت برای آن‌ها کار می‌کرد؛ رمز و راز اینکه چرا اصلا او در وهله اول شکار شد و به طرز دلخراشی هم به قتل رسید. حالا گرالت قرار است طبق معمول، به‌دنبال این رمز و راز برود و ته و توی آن را در بیاورد. قسمت اول سری کتاب کمیک The Witcher: Witch's Lament قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۱ (۵ خرداد ۱۴۰۰) منتشر شود. شما در این قسمت می‌توانید تصویر جلد طراحی شده برای این مجموعه و همچنین خلاصه داستان رسمی آن را ببینید:

سری کتاب کمیک The Witcher: Witch’s Lament داستان ویچر محبوب و مشهور یعنی گرالت را بعد از یک شکار عادی، برای ما حکایت می‌کند. اما زمانی‌که این جادوگر دستگیر و به آتش کشیده می‌شود، گرالت مدام تصاویری از صحنه مرگ او را می‌بیند و به واسطه آن‌ها مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. در همین تصاویر، یک هشدار هولناک هم شروع به شکل گرفتن می‌کند. خیلی زود، گرالت به درون رمز و رازی کشیده می‌شود که حول محور این شکنجه وحشتناک و فجیع قرار دارد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده