نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

قهرمانان باقیمانده برای مبارزه در رویداد King in Black با هم متحد شدند

شرکت مارول کامیکس اخیرا تصاویر پیشنمایشی از قسمت ۳ سری کتاب کمیک King in Black منتشر کرد که اتحاد قهرمانان باقیمانده برای حضور در میدان نبرد را نشان می‌دهد.

در پیشنمایش جدیدی که اخیرا منتشر شده، ما شاهد این هستیم که در قسمت ۳ سری کتاب کمیک King in Black، قهرمانان دنیای مارول باری دیگر کنار هم جمع شدند تا برای آخرین بار در جهت مبارزه با نال، خدای سیمبیوت‌ها و شکست او تلاش کنند. داستان این قسمت توسط دانی کیتس نوشته شده است و طراحی تصاویر آن برعهده رایان استگمن، کارهای هنری برعهده جی پی مایر، رنگ‌آمیزی آن برعهده فرانک مارتین و حروف‌گذاری آن هم برعهده کلیتون کاولز بوده است. بعد از اینکه ادی براک، ضد قهرمانی به نام ونوم که با سیمبیوتی ادغام شده بود، جان خود را برای آرام کردن نال فدا کرد، قهرمانان متوجه شدند که این موجود کیهانی اصلا به‌دنبال ادی نبوده است؛ بلکه هدف اصلی او پسر ادی یعنی دیلان براک بوده است.

حالا ادی جان خودش را از دست داده است و اعضای تیم‌های ابرقهرمانی سیاره زمین هم توسط نال تحت فشار هستند و به مرور از تعداد آن‌ها کاسته می‌شود. در همین حین، پیشنمایش قسمت ۳ سری کتاب کمیک King in Black به ما نشان می‌دهد که قهرمانان آسیب‌دیده و ناامید باقیمانده‌ی این دنیای کمیکی، کنار یکدیگر جمع شدند تا نقشه‌ای را طراحی کنند؛ حالا یا موفق به شکست نال می‌شوند یا در حین تلاش کردن جان خود را از دست می‌دهند. دراین‌میان، دیلان هم به نوبه‌ی خودش آمادگی خیلی زیادی دارد که در ماجرا دخالت کند و نقشی داشته باشد. شما در انتهای این مطلب می‌توانید این تصاویر پیشنمایشی را مشاهده کنید. براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است قسمت ۳ سری کتاب کمیک King in Black در تاریخ ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) منتشر شود. خلاصه داستان رسمی این سری کتاب کمیک به شرح زیر است:

بعد از پایان شوکه‌کننده قسمت قبل این مجموعه، قهرمانان دنیای مارول در حال تلو تلو خوردن هستند. آن‌ها تجهیزات لازم را ندارند و از لحاظ تعداد هم خیلی کم شده‌اند اما هنوز جا نزدند و قصد دارند به راه خود ادامه دهند. آن‌ها با هم متحد می‌شوند که به مقابله با نال، خدای تاریکی و خلاء بروند. او پیش از این مطمئن شده که این سیاره، در تاریکی سلطنت خودش غرق شود و هیچ روشنایی باقی نماند. سوپراستارهایی به نام دانی کیتس و رایان استگمن به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا بازی را به اوج خود برسانند؛ همچنین تهدیدی که در این حماسه تکان‌دهنده می‌تواند دنیای مارول را در معرض خطر قرار دهد!


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده