نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۲

شخصیت بلید در رویداد King in Black یک اتحاد عجیب را تشکیل داد

قسمت ۴۵ سری کتاب کمیک Avengers قرار است به واسطه جیسون آرون و لوکا مارسکا با رویداد King in Black ارتباط داشته باشد و ظاهر جدیدی از بلید را به ما نشان دهد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۴۵ سری کتاب کمیک Avengers را برای شما فاش کند.

.

.

.

رویداد جدید شرکت مارول کامیکس یعنی King in Black کاری کرده تا قهرمانان این دنیای کمیکی انتخاب‌هایی بکنند و کارهایی را برای شکست خدای سیمبیوت‌ها به نام نال انجام دهند که زمانی اصلا نمی‌توانستند تصور آن‌ها را بکنند. حالا یکی از همان انتخاب‌ها باعث شده تا عجیب‌ترین اتحاد در قسمت ۴۵ سری کتاب کمیک Avengers شکل بگیرد. داستان این قسمت توسط جیسون آرون نوشته شده است و طراحی تصاویر آن هم برعهده لوکا مارسکا (از تیم Marvel’s Spider-Man: The Black Cat Strikes) بوده است؛ ما در این قسمت شاهد این هستیم که شخصیت بلید یک ارتش از خون‌آشام‌ها را هدایت می‌کند تا به مبارزه با نیروهای نال بروند.

در این ماجرا و نبرد سخت، پادشاه آتلانتیس هم قرار است به شخصیت بلید بپیوندد؛ کسی که خودش هم از طرف دیگر یک نقشه دیگر در آستین دارد و قرار است کارهایی را با بلک تاید انجام دهد. در قسمت ۲ سری کتاب کمیک King in Black، شخصیت بلید به سراغ دراکولا رفت و از او درخواست کمک کند؛ آن هم به‌عنوان بخشی از تلاش‌های آیرون من برای تغییر دادن اوضاع علیه نال، خدای تاریک سیمبیوت‌ها. از آنجایی که Daywalker زندگی خودش را وقف نابود کردن خون‌آشام‌ها کرده است، می‌تواند گفت که این اتحاد، قطعا ناراحتی و نارضایتی بزرگی را به وجود می‌آورد. لازم به ذکر است که در گذشته اعضای تیم انتقام جویان با ارتشی از خون‌آشام‌ها مبارزه کرده بودند.

همین اتفاق منجر به پیوستن بلید به اعضای این تیم ابرقهرمانی شد. از طرف دیگر هم دراکولا یک ملت خون‌آشامی جدید را تشکیل داد که در قلب چرنوبیل ساکن شده بودند و زندگی می‌کردند. اعضای تیم انتقام جویان، در طی این مدتی که جیسون آرون داستان آن‌ها را می‌نویسد، با تهدیدهای مختلفی روبه‌رو شده‌اند؛ از سلستیال‌های فاسد گرفته تا یک موون نایتی که قدرت فینکس را به‌دست آورده بود. خط داستانی رویداد فعلی Enter The Phoenix، قدرتمندترین قهرمانان سیاره زمین را به ما نشان می‌دهد که وارد یک تورنمنت خاص می‌شوند. این مسابقه قرار است تعیین کند که چه کسی می‌تواند کنترل نیروی فینکس را در دست بگیرد. داستان این مجموعه توسط جیسون آرون نوشته و تصاویر آن هم توسط لوکا مارسکا انجام شده است. قسمت ۴۵ سری کتاب کمیک Avengers در ماه آوریل سال جاری میلادی توسط شرکت مارول کامیکس منتشر خواهد شد.

اتحاد بلید، دراکولا و نیمور در رویداد King in Black


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده