نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰

در سری کتاب کمیک Avengers، من تینگ تبدیل به فینکس شد

در تصاویر پیشنمایشی که شرکت مارول از رویداد Enter the Phoenix منتشر کرده، ما شاهد این هستیم که من تینگ هم مانند خیلی شخصیت‌های دیگر، نیروی فینکس را به‌دست آورده است.

من تینگ جدیدترین قهرمان دنیای مارول محسوب می‌شود که قدرت نیروی فینکس را در رویداد Enter the Phoenix به‌دست آورده است؛ آن هم زمانی‌که ماجرای این رویداد در قسمت ۴۱ سری کتاب کمیک Avengers هم ادامه پیدا کرده است. داستان این رویداد توسط جیسون آرون نوشته می‌شود و تصاویر آن هم توسط خاویر آرون طراحی شده است. رنگ‌آمیزی تصاویر توسط دیوید کوریل و حروف‌گذاری آن هم توسط کوری پتیت انجام شده است. اخیرا شرکت مارول کامیکس پیشنمایشی را از قسمت جدید این مجموعه منتشر کرد. در این تصویر ما شاهد شخصیت من-تینگ هستیم که قدرت فینکس را در اختیار دارد و به مقابله با بلک پنتر رفته است؛ آن هم بلک پنتری که قدرتی مشابه خودش دارد.

من تینگ و بلک پنتر در حال مبارزه با یکدیگر هستند و ما شاهد این هستیم که تی چالا خیلی راحت می‌تواند این موجود مهربان را شکست دهد و خلع سلاح کند؛ البته ما نمی‌توانیم سقوط من تینگ را پیش از پایان یافتن این تصاویر پیشنمایشی ببینیم. این نبرد بخشی از یک تورنمنت بزرگتر است تا مشخص شود که چه کسی می‌تواند میزبان بعدی نیروی فینکس باشد. نیروی فینکس مدتی پیش به سیاره زمین رسید و سخت به‌دنبال این است که یک پوسته فانی جدید برای خودش پیدا کند. اعضای تیم انتقام جویان تصمیم گرفتند که به سراغ آن بروند. این در حالی است که از طرف دیگر هم یک نیروی آتلانتیسی به رهبری نیمور در حال رفتن به سمت آن‌ها هستند.

ظاهرا نیمور در تلاش است تا نیروی فینکس را برای خودش در اختیار بگیرد. سرانجام خود فینکس اعضای کل این گروه را به White Hot Room منتقل کرد. بعد هم بخشی از قدرت خودش را به هر کدام از این اعضا داد و به آن‌جا این فرصت را داد تا با یکدیگر مبارزه کنند و مشخص کنند که چه کسی شایستگی داشتن این قدرت را به‌صورت کامل دارد و می‌تواند میزبان بعدی این موجود کیهانی باشد. این نبرد همچنان در قسمت ۴۱ سری کتاب کمیک Avengers هم ادامه پیدا می‌کند که قرار است در تاریخ ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) منتشر شود. خلاصه داستان رسمی منتشر شده از این قسمت به شرح زیر است:

چه کسی قرار است قدرت نیروی فینکس را در اختیار بگیرد و از آن استفاده کند؟ یک تورنمنت بزرگ در سرتاسر جهان در حال اجرا شدن است؛ آن هم تحت هدایت و نظارت مستقیم خود مرغ آتشین. این موجود کیهانی چند تن از بزرگ‌ترین قهرمانان دنیای مارول را مقابل شدیدترین دشمنان خودشان قرار داده است؛ آن هم درحالی‌که هر کدام، در مقابل دیگری قرار دارند. او همچنین به هر کدام از آن‌ها بخشی از قدرت فوق‌العاده و کیهانی خودش را داده است تا آن‌ها متوجه شوند که در صورت پیروزی چه چیزی را به‌دست می‌آورند. همه تغییر خواهند کرد و متحول خواهند شد. همه زنده نخواهند ماند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده