نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

دی سی سری کتاب کمیک Batman & Scooby Doo Mysteries را معرفی کرد

شرکت دی سی کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک Batman & Scooby-Doo Mysteries را معرفی کرد که ماجراجویی‌های جدید بتمن، اسکوبی دوو و دیگر شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد.

تصور کنید که اگر بزرگ‌ترین کاراگاه جهان با کاراگاه‌های شرکت Mystery, Inc ترکیب شوند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ ما می‌توانیم یک ماجراجویی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز داشته باشیم که برای تمام سنین مناسب است و انواع معماها در آن حل می‌شود. سری کتاب کمیک Batman & Scooby-Doo Mysteries که اخیرا توسط شرکت دی سی معرفی شده، قرار است در ابتدا به‌صورت دیجیتالی در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۱ (۷ فروردین ۱۴۰۰) منتشر شود و بعد هم در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۱ (۲۴ فروردین ۱۴۰۰) به‌صورت چاپی در اختیار طرفداران قرار بگیرد. این مجموعه جدید، یک سری کتاب کمیک کاملا جدید از شرکت دی سی است که همه سنین می‌توانند از آن استفاده کنند.

ایوان کوهن و شالی فیش نویسندگی داستان این مجموعه را برعهده دارند و هنرمندانی به‌نام داریو بریزوئلا و همچنین رندی الیوت تصاویر جدیدترین محتوای سری کتاب کمیک Batman & Scooby-Doo را طراحی خواهند کرد! این مجموعه جدید که قرار است کتابخانه کمیک بوکی دی سی مخصوص همه سنین را گسترش دهد، شامل داستان‌هایی است که در آن شوالیه تاریکی با اسکوبی دوو، شگی، ولما، دافنه و فرد متحد شده است. این مجموعه در قالب ۲۴ قسمت دیجیتالی منتشر می‌شود که سرانجام نسخه چاپی آن در ۱۲ قسمت در دسترس خواهد بود. این داستان فوق‌العاده جذاب از کوهن و بریزوئلا شامل «یک ماجراجویی است که در آن بتمن متوجه می‌شود دستکش‌های اصلی و بنفش رنگ او گم شده است.

شخصیت‌های اسکوبی دوو، بتمن و شگی در سری کتاب کمیک Batman & Scooby Doo Mysteries

به همین ترتیب هم ولما، شگی و اسکوبی دوو در بعد زمان سفر می‌کنند و به گذشته و دوران کتاب کمیک Batman’s Year One می‌روند تا بلکه به این طریق بتوانند این پرونده را حل کنند. حالا آیا این سرقت که با چاشنی سفر در زمان انجام می‌شود، پایان خوشی خواهد داشت یا خیر؟ قسمت ۱ سری کتاب کمیک Batman & Scooby-Doo Mysteries همان Glove Story نام دارد که داستان آن توسط ایوان کوهن نوشته و تصاویر داخلی و جلد آن هم توسط داریو بریزوئلا طراحی خواهد شد. این مجموعه در ابتدا کار خود را با دو قسمت دیجیتالی در ۲۷ مارس آغاز می‌کند و بعد هم از تاریخ ۱۳ آوریل به‌صورت چاپی در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد».

دومین داستان سری کتاب کمیک Batman & Scooby-Doo Mysteries توسط تیم خلاقیتی مجموعه Scooby-Do Team Up یعنی فیش و الیوت تنظیم خواهد شد. ما در این داستان شاهد متحد شدن اسکوبی دوو و بتمن خواهیم بود که قرار است با کمک یکدیگر رمز و راز یک روح را حل بکنند؛ روحی که برای غار مخصوص بتمن مزاحمت‌هایی به وجود می‌آورد. اما موضوع این است که این شبح، رمز و راز واقعی داستان نیست و به مرور زمان چیزهای دیگری آشکار می‌شود. رمز و راز اصلی این است که چطور یک نفر توانسته وارد بت کیو شود و این شبح مصنوعی را در آن‌جا قرار دهد. آیا این اتفاق به این معنی است که دشمنان بتمن حالا دیگر به هویت واقعی او پی برده‌اند؟

داستان قسمت دوم سری کتاب کمیک Batman & Scooby-Doo Mysteries که Going Bats نام دارد، توسط شالی فیش نوشته و تصاویر داخلی و جلد آن هم توسط رندی الیوت انجام می‌شود. این قسمت ابتدا در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) به‌صورت دیجیتالی منتشر می‌شود و از تاریخ ۱۱ می ۲۰۲۱ (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) هم به‌صورت چاپی در اختیار مخاطبان این مجموعه قرار می‌گیرد. 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده