نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

یکی از قدرتمندترین رهبران تیم مردان ایکس در King in Black به کنترل نال درآمد

برخلاف تمام موانع امنیتی، رویداد King in Black به مرزهای کراکوآ رسید و یکی از قدرتمندترین رهبرهای تیم مردان ایکس، تحت نفوذ نال، خدای سیمبیوت‌ها، قرار گرفت.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲ سری کتاب کمیک S.W.O.R.D. را برای شما فاش کند.

.

.

.

زمانی‌که سیاره زمین به واسطه تاریکی سیمبیوت‌های ارتش نال پوشانده شد، جهش یافته‌های قهرمان دنیای مارول هم از این ماجرا در امان نماندند. حتی چند تن از آن‌ها هم در معرض سیمبیوت‌هایی که توسط نال در رویداد King in Black خلق شده بود، قرار گرفتند؛ آن‌ها آلوده شدند و به جهش یافته‌های دیگر و متحدان سابقشان پشت کردند. آلوده شدن یکی از قدرتمندترین جهش یافته‌ها نشان داد که King in Black چه رویداد بدی است، چه راحت می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و همچنین اینکه تهاجم سیمبیوت‌ها به زمین، از رسیدن به سرزمین کراکوآ هیچ واهمه‌ای ندارد. همان‌طور که قسمت ۲ سری کتاب کمیک S.W.O.R.D. نشان داد، یکی از جهش یافته‌های قهرمانی نالیفای شده در این رویداد «کیبل» است.

کاری که کیبل کرد، این بود که تهدید تاریکی این نیروی قدرتمند را مستقیم به درون سرزمین کراکوآ آورد؛ آن هم با رفتن به درون دروازه‌های این سرزمین و وارد شدن به آن. از زمانی‌که نال به سیاره زمین آمده است، قهرمانان دنیای مارول به‌صورت مداوم در خط مقدم و در حالت دفاعی قرار داشتند. بدتر از همه این بود که مشخص شد قهرمانانی که در میدان نبرد شکست می‌خوردند، به واسطه نفوذ آلوده کننده سیمبیوت‌ها آلوده و تبدیل به یکی از آن‌ها می‌شدند؛ آن‌ها می‌توانستند به میدان نبرد بازگردند، اما نالیفای شده که تبدیل به یک بنده فرمانبردار برای نال می‌شدند و هر کاری که این خدای تاریک سیمبیوتی می‌خواست، باید انجام می‌دادند.

یکی از ساکنان سرزمین کراکوآ در انتظار برای رسیدن شخصیت کیبل

این دقیقا همان دلیلی است که سرزمین کراکوآ دیگر قهرمان دیگری را برای مبارزه علیه این نیروی تاریکی اعزام نکند. آن‌ها از این احتمال می‌ترسیدند که این جهش یافته‌های آلوده و فاسد شده، باز هم بتوانند به جزیره سابق خود دسترسی داشته باشند، از دروازه‌های کراکوآ عبور کنند و این آلودگی را در میان کل مردم این سرزمین گسترش بدهند. در طی این مدت قهرمانان جهش یافته خیلی خوب توانستند از جزیره خود دربرابر نیروهای نال محافظت و دفاع کنند. اما حالا یک حمله به سمت دروازه‌های آن‌ها اینطور نشان می‌دهد که احتمالا آن‌ها در معرض شکست قرار داشته باشند. متاسفانه با وجود تمام تلاش‌هایی که این قهرمانان کردند، باز هم این ترس تبدیل به واقعیت شد.

یکی از جهش یافته‌هایی که در نبرد علیه نال به سایکلاپس و همچنین دیگر قهرمانان دنیای مارول پیوست و در تلاش بود تا این نیروی تاریکی را از بین ببرد، شخصیت کیبل بود. این تله‌پات کننده جوان، در میان جهش یافته‌های قدرتمند سرزمین کراکوآ محسوب می‌شد که پتانسیل خیلی زیادی هم داشت. اما حتی چنین فردی هم نتوانست دربرابر اثراتی که سیبمبیوت‌ها داشتند، مقاومت کند. کیبل نه‌تنها نتوانست این نیروی تاریکی را شکست دهد، بلکه حالا او هم نالیفای شده است و اینطور به‌نظر می‌آید که او به یک سلاح عالی برای پادشاه سیاه‌پوش برای حمله به کراکوآ تبدیل شده است. در طی این دوران، جهش یافته‌ها توانستند به‌لطف سان فایر، مقداری نور در جزیره خود داشته باشند.

اما باز هم اینطور به‌نظر می‌آید که جهش یافته‌ها در خطر خیلی شدید و زیادی از طرف نال قرار داشته باشند؛ خصوصا بعد از اینکه کیبلِ آلوده شده، ثابت کرد که جهش یافته‌ها هنوز هم می‌توانند از دروازه‌های کراکوآ عبور کنند؛ حتی اگر آن‌ها توسط یک سیبمبیوت هم کنترل شوند. شخصیت‌های رندوم، فنزی و اسکرال پایبوک آماده مقابله با کیبل هستند تا وقتی او به آن‌جا رسید، با او مبارزه کنند. اما باز هم نمی‌توان منکر این شد که رسیدن یک شخصیت قدرتمند و نالیفای شده به سرزمین کراکوآ، تا چه اندازه خطرناک و نگران‌کننده است. این اتفاق می‌تواند منجر به این شود که کیبل، سیبمبیوت‌ها را در سرتاسر سرزمین کراکوآ پخش کند و قدرت خیلی زیادی به ارتش نال ببخشد.

تبدیل شدن کیبل به یکی از سربازان ارتش سیبمیوتی نال

ایکس من‌های نالیفای شده دیگر مانند سایکلاپس و استورم هم یک خطر نگران‌کننده برای قهرمانان محسوب می‌شوند (اگر بخواهند حمله کنند) اما کیبل که قدرت تله‌پاتی کردن دارد، به‌طور ویژه‌ای او را تبدیل به یک تهدید قدرتمند و جدی کرده است. او می‌تواند از لحاظ روانی به جهش یافته‌ها دستور دهد که از دروازه‌ها عبور کنند، آن‌ها را در معرض آلوده شدن قرار دهد و دوباره آن‌ها را به کراکوآ بازگرداند تا بتوانند افراد بیشتری را به ارتش نال بیاورند. حتی بدون آن قدرت‌ها هم کیبل زرادخانه و استعداد زیادی در مبارزه دارد که برای هر جهش یافته معمولی‌ای که توانایی مبارزه با او را دارد، یک خطر جدی و مرگبار محسوب می‌شود. شکست دادن نال، پیش از گسترش یافتن آلودگی، بسیار سخت است.

همین اتفاق می‌تواند همه چیز را برای اعضای تیم مردان ایکس دشوار کند؛ همچنین تمام افرادی که در سیاره زمین قرار دارند. یک ارتش از جهش یافته‌های آلوده شده به سیمبیوت، می‌توانند سلاح خیلی خوبی برای نال باشند تا از آن دربرابر بشریت استفاده کند. او می‌تواند با این سلاح بسیار قدرتمند، تمام افرادی را که تا به این لحظه از چنگ او فرار کرده‌اند، به ارتش خود بیاورد. اگر جنگجوهای جهش یافته به قصد کشت به کیبل شلیک کنند و بعد او را با فایو به زندگی بازگردانند، باز هم همه چیز می‌تواند به نفع سرزمین کراکوآ به پایان برسد؛ آن هم بعد از اینکه از جزیره فرار کنند. درهرصورت، هر کاری که انجام دهند، کیبلِ نالیفای شده می‌تواند نشان دهد که یکی از خطرناک‌ترین تهدیدهایی است که در رویداد King in Black وجود دارد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده