نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۸

دو لباس جدید برای سری کتاب کمیک The Next Batman طراحی شد

نیک درینگتون که هنرمند مجموعه Future State: The Next Batman محسوب می‌شود، اخیرا دو لباس جدید برای بتمن طراحی کرده که اشاره‌ای هم به فیلم‌های این شخصیت دارد.

در طی این سال‌ها، لباس‌های بتمن تغییرات خیلی زیادی را تجربه کردند و تا حد زیادی تکامل یافتند. حالا رویداد جدید دی سی به نام Future State نه‌تنها یکی، بلکه دو لباس جدید را برای این کاراکتر در نظر دارد که توسط هنرمند مجموعه The Next Batman به نام نیک درینگتون طراحی شده است. درینگتون این تصاویر را که تیم «جیس» فاکس در قالب بتمن نشان می‌دهد، در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرد و اینطور نوشت: «تنها چیزی که از طراحی یک لباس جدید برای بتمن جذاب‌تر است، طراحی دو لباس است. اضافه کردن این لباس‌ها به میراث بتمن افتخار فوق‌العاده‌ای برای من بود». اولین زره بتمن، جیس را در یک ظاهر طوسی و مشکی نشان می‌دهد.

این لباس یک کمربند کاربردی زرد رنگ، بوت‌های مشکی، دستکش‌های مشکی و یک شنل با لبه‌های تیز هم دارد. نقاب او یک محافظ صورت هم دارد که دهان او را کاملا می‌پوشاند. دومین لباس به‌صورت عمده رنگی مشکی با کمربند کاربردی طلایی رنگ دارد. علاوه‌بر این علامت خفاش هم با رنگی طلایی روی سینه اضافه شده است. درینگتون در رابطه با لباس دوم اینطور نوشت: «من این لباس را به عشق لباس‌های سینمایی بتمنی که ۳۰ سال پیش استفاده می‌شدند و زبان تصویری فوق‌العاده‌ای داشتند، طراحی کردم. مشکی و طلایی برای همیشه». فیلم Batman و همچنین Batman Returns از تیم برتون، نسخه مایکل کیتون را از شوالیه تاریکی به ما نشان داد.

دو لباس جدید طراحی شده برای تیم فاکس در نقش بتمن جدید

او در این نقش یک لباس بتمنی مشکی با علامتی طلایی را می‌پوشید و لباس جدید جیس هم آن المان‌های نمادین را در خودش تکرار کرده است. جیس یکی از پسرهای متحد بتمنِ اصلی و همچنین مدیرعامل شرکت صنایع وین یعنی لوشس فاکس و همسر او تانیا محسوب می‌شود که ارتباط خیلی دور و سردی را با خانواده‌اش دارد. والدین تیم، در طی رویداد Joker War با او ارتباط برقرار کردند اما او همان لحظه به خانه بازنگشت. در قسمت ۱ سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman اینطور نشان داده شد که جیس به یک آکادمی نظامی رفته است؛ جدا شدن او از خانواده باعث شکستن آن‌ها شده است.

آن‌ها همچنان در تلاش هستند تا تکه‌های مختلف را کنار هم بگذارند و خانواده را بهبود بدهند. لوک فاکس حتی دوست ندارد با اسم «جیس» برادرش را مورد خطاب قرار دهد؛ زیرا این همان نامی است که خودش انتخاب کرده است. رویداد Future State از شرکت دی سی یک ابتکار دو ماهه است که نسخه‌های متفاوتی از قهرمانان را به ما نشان می‌دهد. داستان قسمت اول سری کتاب کمیک توسط نویسنده برنده جایزه اسکار یعنی جان ریدلی نوشته می‌شود و تصاویر آن هم توسط نیک درینگتون طراحی می‌شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده