نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

دی سی کامیکس سری کتاب The Next Batman: Second Son را معرفی کرد

اخیرا شرکت دی سی کامیکس سری کتاب کمیک The Next Batman: Second Son را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که قرار است جان ریدلی بیشتر در آن به تیم فاکس و بتمن جدید خودش بپردازد.

مدتی است که طرفداران دنیای دی سی کامیکس حسابی با رویداد Future State سرگرم هستند؛ یک رویداد که در سرتاسر این شرکت انتشاراتی گسترده است و ظاهر جدیدی از ابرقهرمانان و ابرشرورانی را که ما آن‌ها را می‌شناسیم و دوست داریم، به ما نشان می‌دهد. به‌طور قطع می‌توان گفت که یکی از شخصیت‌های برجسته این رویداد، تیم فاکس است؛ کسی که در این برهه زمانی نقش بتمن را برعهده گرفته است و در مرکز سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman از جان ریدلی قرار دارد. تا به این لحظه، این مجموعه هم از طرف طرفداران و هم منتقدان، با استقبال زیادی روبه‌رو شده که اولین حضور تیم در نقش بتمن را برجسته‌تر می‌کند.

تا به این لحظه دو قسمت از سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman منتشر شده است و همین حالا هم برای چاپ دوم در نظر گرفته شده است. یکی از سوالاتی که همین حالا هم در ذهن خیلی‌ها وجود دارد، این است که بعد از این رویداد چه اتفاقی رخ می‌دهد. به همین ترتیب هم دی سی در شرایط مختلف، نشانه‌هایی را از دنیای بعد از Future State به ما نشان می‌دهد؛ دنیایی که قطعا بتمنِ جدید هم در آن حضور دارد. در روز چهارشنبه شرکت دی سی اعلام کرد که علاوه‌بر یک داستان کوتاه در قسمت ۳ سری کتاب کمیک Batman: Black and White، جان ریدلی قرار است یک مینی سری جدید هم برای این شرکت تنظیم کند.

جلد قسمت اول سری کتاب کمیک The Next Batman: Second Son

همان‌طور که انتظار می‌رود، این مجموعه جدید ریدلی هم حول محور شخصیت تیم فاکس در قالب بتمن می‌چرخد و ماجراجویی‌های او را دنبال می‌کند. به همین ترتیب هم اسم The Next Batman: Second Son برای آن انتخاب شده است. حالا همه دنیا می‌دانند که تیم فاکس در پس ماسک این ابرقهرمان قرار دارد و در تلاش است تا برای حفظ شهر گاتهام و نجات آن، با سازمان مجیستریت مبارزه کند. چه حقیقتی پشت داستان گذشته او و ریشه‌هایش و همچنین ارتباط او با دنیای فعلی دی سی وجود دارد؟ تصاویر این مینی سری قرار است توسط تونی آکینز (از تیم Jack of Fables)، تراول فورمن (از تیم Animal Man و Birds of Prey) و مارک مورالز (از تیم Justice League، Deathstroke و REPRESENT!/”It’s A Bird”) طراحی شود.

خط داستانی این مینی سری قرار است به سؤال‌هایی که درباره زندگی تیم و دور شدن او از لوشس فاکس و دیگر اعضای خانواده فاکس وجود دارد، پاسخ دهد؛ همچنین قرار است تکامل او و تبدیل شدنش از یک مرد اسرارآمیز به نگهبان جدید شهر گاتهام هم نشان داده شود. سری کتاب کمیک The Next Batman: Second Son قرار است به‌صورت هفتگی و در قالب دیجیتال برای مخاطبان عرضه شود. این مجموعه از تاریخ ۲۳ فوریه (۵ اسفند) کار خود را آغاز خواهد کرد. سه قسمت ابتدایی این مجموعه قرار است بعد از عرضه به‌صورت دیجیتال، در تاریخ ۶ آوریل (۱۷ فروردین ۱۴۰۰) به‌صورت چاپی هم در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

علاوه‌بر این، شرکت دی سی اعلام کرده که کارهای ریدلی روی شخصیت تیم فاکس قرار است در قالب یک کالکشن ۱۲۸ صفحه‌ای جمع‌آوری شود و با نام Batman by John Ridley Deluxe Edition در دسترس قرار بگیرد. این کتاب با داستان اختصاصی‌ای که خود ریدلی آن را تنظیم کرده، پیش خواهد رفت و طراحی‌های آن را هم داستین نووین انجام خواهد شد. این نسخه کالکشن علاوه‌بر این داستان، قسمت‌های ۱ تا ۴ سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman را به همراه سری کتاب کمیک Batman: Black and White و همچنین داستان Family Ties از قسمت ۱ سری کتاب کمیک Batman: The Joker War Zone را هم شامل می‌شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده