نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

جین فاستر و لوکی در سری کتاب کمیک The Mighty Valkyries با یکدیگر همکاری خواهند داشت

جیسون آرون و تورون گرونبک در سری کتاب کمیک The Mighty Valkyries، قرار است لوکی و جدیدترین والکری یعنی جین فاستر را به میان بیاورند و داستان جدیدی را رقم بزنند.

در ماه آوریل سال جاری میلادی، لوکی و جین فاستر قرار است با یکدیگر تیمی را تشکیل بدهند تا یک ماجراجویی را در سرتاسر قلمروها با یکدیگر آغاز کنند. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول سری کتاب کمیک محدود The Mighty Valkyries را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که داستان آن توسط تورون گرونبک به همراه جیسون آرون نوشته می‌شود؛ کسی که تا به امروز، سال‌های زیادی را صرف نوشتن داستان‌های مختلف و زیادی برای سرزمین آزگارد کرده است. طراحی تصاویر این سری هم توسط ماتیا دی یولیس انجام می‌شود؛ کسی که جلد قسمت اول این مجموعه ۵ قسمتی را هم انجام داده است. شما در این لینک می‌توانید تصویر جلد این قسمت را مشاهده کنید. خلاصه این عنوان جدید به شرح زیر است:

«بزرگ‌ترین جنگجویان سرزمین آزگارد، بعد از رویارویی فاجعه‌باری که با شخصیت نال در کتاب کمیک King in Black: Return of the Valkyries داشتند، قرار است حالا یک ماجراجویی باشکوه دیگر را تجربه کنند؛ ماجراجویی‌ای که در این سری کتاب کمیک کاملا جدید برایشان رقم می‌خورد. مجموعه The Mighty Valkyries از ماه آوریل ۲۰۲۱ انتشار خود را آغاز می‌کند. یک تیم خلاق درجه یک قرار است دوباره به سرزمین آزگارد بازگردند. داستان آن به قلم جیسون آرون و تورون گرونبک نوشته می‌شود و تصاویر آن هم توسط ماتیا دی یولیس انجام خواهد شد. جین فاستر اعتقاد داشت که از گروه والکری‌ها فقط خودش باقی مانده است. اما نبرد علیه نال، پادشاه سیاه‌پوش نشان داد که تصورات او اشتباه بوده است.

حالا والکری‌ها باید در جهانی که مدام در حال تغییر است، باری دیگر نقش خودشان را تعریف کنند؛ در همین حین، سرزمین آزگارد هم اصلا قرار نیست به آن‌ها راحت بگیرد تا آن‌ها راحت کارشان را انجام دهند. در این خط داستانی، لوکی به سراغ جین می‌رفت تا در رابطه با شایعه‌هایی که درباره یک جانور خاص که روح‌ها را در میدگارد تحت نظر دارد، صحبت کند. جین به محض اینکه این حرف‌ها را شنید، وارد عمل شد تا به همراه یک والکری جدید و مرموز کاری انجام دهد؛ این والکری مرموز برای اولین‌بار در کتاب کمیک King in Black: Return of the Valkyries حضور پیدا کرد که هیجان همه را تا حد زیادی بالا برد. اما آیا متحد جدید جین، اولویت‌های دیگری هم دارد؟ سال‌ها پیش این جنگجوی باستانی به فردی که عاشقش بود، قولی داد. حالا زمان آن رسیده تا او این مسیر را دنبال کند و قول خود را عملی کند.»

گرونبک در رابطه با این سری کتاب کمیک محدود و ۵ قسمتی اینطور توضیح داده بود: «این داستان بزرگ، کیهانی و افسانه‌ای است. گرگ‌ها رها شده‌اند، یک خدای قدیمی دوباره بازگشته است و زندگی دارد راه خود را به سمت هل پیدا می‌کند. مردم دارند در سرزمین میدگارد می‌میرند و حتی لوکی هم در این ماجرا نقشی برای بازی کردن دارد؛ به ندرت این نشانه خوبی برای کسی حساب می‌شود، البته هرکسی به جز لوکی. با اینکه والکری‌های ما خیلی زود ماجراجویی خود را در دو کهکشان مختلف آغاز می‌کنند، اما در آینده‌ای نزدیک مسیر آن‌ها با یکدیگر برخورد خواهد کرد. در مسیر آن‌ها پیچیدگی‌ها و مشکلاتی هم وجود دارد. هیچ چیز و هیچکس آنطور که به‌نظر می‌آید، نیست.

آن‌ها باید در آن‌ها سوالات درستی را بپرسند و انتخاب‌های سختی را انجام دهند؛ پیش از اینکه بتوانند رمز و رازی را که هر دو در آن قرار دارند، پیدا و آشکار بکنند». همان‌طور که خلاصه رسمی این مجموعه و همچنین تصویر جلد آن نشان می‌دهد، این مجموعه جدید قرار است شخصیت‌های آزگاردی زیادی را به میان بیاورد و گرونبک به‌گفته خودش، هیجان خیلی زیادی برای این رویداد دارد. او در ادامه اینطور گفت: «من می‌توانم اینطور بگویم که این یک داستان درباره جادوی باستان، دنیاهای در حال مرگ، اسب‌های سخن‌گو و نیروهای فراموش شده است. در عین حال که همه این‌ها درست است، اما همچنان این داستان درباره بازگشت به زندگی است؛ بعد از مریضی، رکود، زندانی شدن و از دست دادن». قسمت اول سری کتاب کمیک The Mighty Valkyries قرار است در ماه آوریل توسط شرکت مارول کامیکس منتشر شود؛ مجموعه‌ای که داستان آن توسط جیسون آرون و تورون گرونبک و تصاویر آن توسط ماتیا دی یولیس طراحی شده است.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده