نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

کیندرد هدف اصلی حملات خود در Amazing Spider-Man را مشخص کرد

در جدیدترین قسمت سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man، کیندرد بالاخره برای اسپایدرمن و گرین گابلین توضیح داد که دقیقا دلیل اصلی حمله‌های اخیر او چه بوده است.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۵۶ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man را برای شما فاش کند.

.

.

.

تا به امروز، شخصیت کیندرد چندین بار اسپایدرمن و نورمن آزبورن را مورد هدف حمله‌های خود قرار داده است. اما حالا برای اولین‌بار، کیندرد علت این اقدامات خود را برای این دو نفر آشکار کرد و توضیح داد. در طی این مدت، خیلی‌ها تصور می‌کردند که علت اصلی این اقدامات اخیر کیندرد ارتباط مستقیمی تنها با خط داستانی One More Day دارد؛ رویدادی که در آن اسپایدرمن معامله‌ای را با مفیستو انجام داد و باعث تغییرات بزرگی شد. اما قسمت جدید سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man نشان داد که اقدامات هری فقط و فقط به خاطر آن خط داستانی جنجالی نبوده است. این شرور در قسمت ۵۶ این مجموعه توضیح داد که علت کارهای او خیلی ساده بوده است.

وقتی که به اقدامات کیندرد فکر کنیم، می‌بینیم که این افشاگری آنقدرها هم عجیب و غافلگیرکننده نیست. بزرگ‌ترین غافلگیری در این رویداد، این بود که نورمن آزبورن هم به آن‌جا آمده بود تا هری را نجات دهد. او برای این کار از کینگ پین خود استفاده کرد و نارو زدن بزرگی را انجام داد. اسپایدرمن به محض اینکه مری جین واتسون و اعضای محفل عنکبوتی را به‌جای امنی رساند، به همان نقطه قبلی بازگشت و کیندرد و گرین گابلین را در میدان نبرد دید. این درست همان زمانی بود که نقشه کینگ پین برای به دام انداختن کیندرد با استفاده از قدرت‌های «اسپات» آغاز شد. به همین ترتیب هم کیندرد توانست برای مدت کوتاهی با پیتر و نورمن صحبت کند.

شخصیت کیندرد در حال صحبت کردن با نورمن آزبورن و پیتر پارکر

زمانی‌که این سه مرد تنها شدند، کیندرد همه چیز را برای پیتر پارکر و نورمن آزبورن توضیح داد. تنها هدفی که کیندرد از انجام تمام این کارها داشت، این بود تا کاری کند که این سه نفر دوباره بتوانند درکنار هم شاد و خوشحال زندگی کنند. او در قسمت قبل هم پیتر را متهم کرده بود که با مخفی کردن هویت گرین گابلین همه چیز را نابود کرده است؛ هری اعتقاد داشت که پیتر این کار را برای محافظت از هویت خودش انجام داده بود. در صورتی که او می‌توانست حقیقت را به هری و مقامات اطلاع دهد تا آن‌ها بتوانند به نورمن کمک کنند. هری توضیح داد که انجام این کارها خیلی سخت بود اما قصد داشت آن‌ها هم دقیقا به همان شکلی که خودش در طی همه این سال‌ها زجر می‌کشید، اذیت شوند و به حقیقت اصلی ماجرا پی ببرند.

هری گفت که او نمی‌توانست خیلی راحت به سراغ هری یا افرادی که او دوستشان داشت، برود زیرا اگر این کار را می‌کرد، دوباره اسپایدرمن همان کارهای ابرقهرمانانه خودش را انجام می‌داد. هری توضیح داد که هدفش از انجام تمام این کارها این بود تا با روش مخصوص به خودش نشان دهد که پیتر، دلیل اصلی تمام زجر کشیدن‌های افراد دور خودش است. او گفت که پیتر یک «تقدس» و «غرور» خاصی دارد که همیشه هر شرایطی را بدتر از آن چیزی که است، می‌کند. او بعد از بیان این حرف‌ها به پدرش رو کرد و گفت که گرین گابلین هیچوقت به نورمن اجازه نمی‌داد تا دردی را احساس بکند. بنابراین هری مجبور بود تا گابلین را از او بگیرد؛ به همین دلیل هم سین ایتر را وارد ماجرا کرد.

شخصیت کیندرد یا هری آزبورن در حال گریه کردن

با رفتن گابلین، تمام چیزی که برای نورمن باقی مانده، همان درد است. کیندرد در ادامه به این مورد اشاره کرد که در هدف خود شکست خورده است. او توضیح داد که نه اسپایدرمن و نه نورمن آزبورن هیچوقت متوجه نمی‌شوند که او چه چیزی را برایشان فاش کرده است. دروغ‌هایی که آن‌ها به خودشان می‌گویند، آنقدر بزرگ و قدرتمند است که حقیقت هیچوقت نمی‌تواند به درون آن نفوذ کند و وارد شود. کیندرد متوجه شد که شکست خورده است به همین ترتیب هم صحبت‌های خود را اینطور به پایان رساند که به این دو نفر گفت، خودشان باید اتفاقی را که رخ داده، کشف و باز کنند.

او امیدوار است که آنقدر آن‌ها نسبت به این اتفاق و کشف آن عمیق شوند که بتوانند خیلی زود، حقیقتی را که در حال فرار از آن هستند، پیدا کنند. کیندرد صحبت‌های خود را با گفتن اینکه خیلی آن‌ها را دوست دارد، به پایان رساند؛ در آخر هم از آن‌ها پرسید که چرا این کار را با او کرده‌اند. در پایان، نورمن آزبورن اعلام کرد که تمام تلاش خود را می‌کند تا آن حقیقتی را که هری از آن صحبت می‌کند، پیدا کند. اما مشخص نیست که آیا مرد عنکبوتی می‌تواند یک روزی خودش با این حقیقت روبه‌رو شود یا خیر.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده