نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

شماره جدید کمیک Venom بازگشت شخصیت ونوم دیگری را نشان می‌دهد

قسمت ۲۳ سری کتاب کمیک Venom اخیرا یک شخصیت محبوب و قدیمی را بازگرداند و نشان داد که چرا یکی از قربانیان مهم نال، هیچوقت نمی‌تواند واقعا جمع ما را ترک کند و برود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲۳ سری کتاب کمیک Venom را برای شما فاش کند.

.

.

.

دومین قسمت از سری کتاب کمیک King in Black از شرکت مارول، ادی براکی را به ما نشان داد که نفس‌های آخر خودش را می‌کشید؛ او در شرایطی در حال مردن بود که با دوستان انتقام‌جو و همچنین پسر نوجوان خودش یعنی دیلان محاصره شده بود. همه در این فکر بودند که آیا این اتفاق همیشگی‌ای خواهد بود یا خیر زیرا از قبل مشخص شده بود که ادی قرار است در قسمت ۳۲ مجموعه اختصاصی خودش حضور پیدا کند. اما قسمت جدید از دانی کیتس و ایبان کوئلو فقط روح این قهرمان را برای ما دنبال می‌کند که در کندوی ذهنی سیمبیوتی نال گیر افتاده است؛ آن هم درحالی‌که از بدن زمینی خود جدا شده است.

ادی درحالی‌که در این کندوی ذهنی بود، با رکس استریکلند همکاری می‌کرد تا به آنهایی که هنوز در دنیای فیزیکی زنده بودند، کمک کنند. مدت زیادی نگذشت که این دو نفر به یک قهرمان دیگر پیوستند که مدت خیلی زیادی همه تصور می‌کردند او مرده است؛ همان قهرمانی که رکس، از همان ابتدایی که در سری کتاب کمیک ونوم حضور پیدا کرد و با ادی روبه‌رو شد، در تلاش برای پیدا کردن او بود. اگر به یاد داشته باشید، زمانی‌که رکس در قسمت‌های ابتدایی این مجموعه به‌دنبال ادی بود و کمک او را می‌خواست، اطلاع داد که فلش تامپسون، همان قهرمانی است که او برای پیدا کردنش تلاش می‌کند؛ کسی که برای مدت زمانی همه تصور می‌کردند او مرده است.

شخصیت فلش تامپسون در حال معرفی خود به‌عنوان ایجنت ونوم

بالاخره در قسمت ۳۲ این مجموعه است که فلش دوباره به دنیای کمیکی بازمی‌گردد؛ او می‌آید تا در شکست دادن نال، آن هم در داخل، به ادی براک کمک کند. رکس درحالی‌که به ادی کمک می‌کرد تا متوجه شود که بدن فیزیکی او دیگر وجود ندارد، برایش توضیح داد که بالاخره توانسته فلش تامپسون یا همان ایجنت ونوم را پیدا کند؛ کسی که حتی از پیش از رسیدن نال در این کندوی ذهنی گیر افتاده بود. رکس در این ملاقات اینطور برای ادی توضیح داد: «همان‌طور که گفتم، هنوز یک دوستی سیمبیوتی در این کندو وجود دارد. افرادی که حتی پیش از رسیدن نال در اینجا گیر افتادند و اصلا با هدف‌های او موافق نیستند. تو من را خواهی داشت.

تیرانوسوروس رکس پشت تو خواهد بود؛ تا زمانی‌که می‌توانیم ایستادگی کنیم. اما مهم‌تر از همه باید بگویم که من بالاخره توانستم آن ونومی را که از ابتدا به‌دنبال او بودم، پیدا کنم». البته باید این نکته را هم در ذهن داشته باشیم که فلش تامپسون دقیقا یک فرد زنده حساب نمی‌شود؛ هرچند که ما بعد از مدت‌ها دوباره توانستیم او را در شرایطی نسبتا زنده ببینیم. همان‌طور که رکس برای ادی توضیح داد، روح‌های این افراد در کندو وجود دارد اما بدن‌های آن‌ها مرده است. اما این موضوع اصلا دلیل بر این نمی‌شود که ادی از تلاش برای فرار به دنیای واقعی دست بکشد. بنابراین ما در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید که آیا فرار و احیا شدن از این کندوی ذهنی امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر.

قدم زدن ادی براک و رکس در کندوی ذهنی سیمبیوتی


منبع cbr comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده