نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳

سین ایتر در مجموعه Amazing Spider-Man بالاخره قدرتی بزرگتر از حد خودش را دزدید

مدتی است که سین ایتر در حال گرفتن توانایی‌های قدرتمندترین شروران است؛ اما اخیرا او قدرت یکی از شخصیت‌هایی را گرفته که باعث شده به وضعیت وحشتناکی دچار شود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخشی از داستان Amazing Spider-Man #54.LR را برای شما فاش کند.

.

.

.

در بین تمام شرورانی که اسپایدرمن در گالری مخصوص خود دارد، سین-ایتر اصلا هیچوقت به‌عنوان یک شخصیت سنگین و سرسخت در نظر گرفته نشد. او قطعا یک تهدید و یک دیوانه بی‌رحم است و اصلا نمی‌توان آن را نادیده گرفت اما فردی نیست که اسپایدرمن نتواند به‌تنهایی از پس او بربیاید. اخیرا سین-ایتر به‌لطف یک تفنگ جادویی جهادی را راه انداخته بود و زندگی‌ها را از گناه پاک می‌کرد؛ جهادی که در طی آن، قدرت‌های یک سری از دشمنان سرسخت مرد عنکبوتی را هم از آنِ خود می‌کرد. از آنجایی که کیندرد در حال حاضر پیتر پارکر را در اختیار خودش گرفته است، سین-ایتر توانسته دیگر اعضای قبیله عنکبوتی را به خودش مشغول کند.

او فقط به‌لطف جذب توانایی‌های دشمن‌های خیلی خطرناک‌تر این کار را انجام داده است. حالا در داستان  Amazing Spider-Man #54.LRسین-ایتر لقمه‌ای بزرگتر از دهان خودش را برداشته که نمی‌تواند آن را تحمل کند؛ او در طی اقدامی احمقانه، قدرت مادام وب را دزدید. در قبرستانی که دیگر اعضای خانواده هری و نورمن آزبورن دفن شده‌اند، سین-ایتر در یک نبرد با شش تن از قدرتمندترین متحدان اسپایدرمن درگیر شد. هیچکدام از آن‌ها نتوانستند حتی ذره‌ای آسیب به این شرور وارد کنند. ممکن است سین-ایتر از افرادی مانند جسیکا درو یا همان اسپایدر وومن کندتر باشد اما باز هم قدرتمندتر از او محسوب می‌شود.

شخصیت سین ایتر در حال شلیک کردن به مادام وب

او در عین حال که کندتر است، اما آنقدر سرعت دارد که از برخورد ضربه‌های این قهرمان با خودش جلوگیری کند. چند تن از این قهرمانان مدام از خود می‌پرسیدند که دقیقا چه شخصیتی مقابل آن‌ها قرار دارد و سرانجام این جسیکا بود که توانست به حقیقت ماجرا پی ببرد. سین-ایتر قدرت‌های خود مورلن را در اختیار گرفته بود. سین ایتر با اینکه در گذشته قدرت و قامت جاگرنات را گرفته بود که مرد عنکبوتی را شکست دهد یا توانایی‌های مستر نگتیو را به‌دست آورده بود تا ارتش خود را بزرگتر کند، اما اصلا قابل قیاس با حالا نبود و هیچوقت تا به این لحظه ترسناک محسوب نمی‌شد. مورلن یکی از قدیمی‌ترین دشمنان اسپایدرمن محسوب می‌شود؛ با اینکه زمان معرفی این شخصیت به گالری شروران باعث شد تا او یکی از کاراکترهای دوران مدرن محسوب شود.

مورلن به یک انجمن برادری تعلق دارد که از انرژی توتمیک قهرمانانی مانند اسپایدرمن تغذیه می‌کنند؛ اعضای این انجمن قدرت و شخصیت خودشان را از حیواناتی می‌گیرند که در دنیای ما زندگی می‌کنند. مورلن به‌طور مداوم یک تهدید تقریبا غیرقابل توقف بوده است؛ تهدیدی که پیتر پارکر مجبور شد برای شکست دادن، به‌معنی واقعی کلمه خودش را تکامل دهد و توانایی‌های خود را بالا ببرد. این میزان از قدرت برای قهرمانان غیرقابل تصور بود که نمی‌توانستند از آن عبور کنند. اما یکی از آن‌ها این ایده را داشت که می‌توانست عذاب خیلی زیادی را برای خودش به ارمغان بیاورد؛ تنها راهی که احتمالا می‌توانست کارزار ترسناک سین ایتر را به پایان برساند.

سین ایتر در حال دیوانه شدن به خاطر تصاویر آینده

به همین ترتیب، مادام وب پا پیش گذاشت که به سین ایتر بگوید که حمله به مایلز را متوقف کند. او در نظر داشت که با این کار، توجه این شرور را به سمت خودش جلب کند؛ زیرا او قرار بود کسی باشد که واقعا به‌دست او پاک شود. او اشتباه نمی‌کرد زیرا سین ایتر تنها بعد از لحظه‌ای تردید، لوله تفنگ خودش را به سمت سینه مادام وب چرخاند و ماشه را کشید. مدت خیلی زیادی طول نکشید که سین ایتر توانست توانایی‌های مخصوص مادام وب را دریافت کند. اما در عوض باز هم زیاد طول نکشید که این شرور، توسط حقایق تاریکی که درباره آینده وجود داشت، کاملا تحت تاثیر و البته فشار قرار گرفت. سین ایتر تقریبا به واسطه تصاویری که از آینده می‌دید، بینایی خود را از دست داد.

با آینده، حقیقت به‌دست می‌آید و آن حقیقتی که سین ایتر در حال تماشایش بود، وحشت را به جانش انداخت. هر کاری که او انجام داده بود، هر کسی که به او اعتقاد داشت، همگی آن‌ها در یک جریان ثابت دروغ و فریب قرار گرفته بودند؛ جریانی که اصلا برای سین ایتر قابل درک نبودند. او سرانجام کارهای خود را دید که کارزار پاکسازی او، در خدمت پیمان‌های تاریک و لعنت‌شده قرار دارد. همین صحنه‌هایی که سین ایتر از آینده دید، باعث شد که او حد خود فراتر برود و دیگر این تصاویر برایش قابل تحمل نباشد. به همین دلیل هم او لوله اسلحه خود را زیر چانه‌اش گذاشت و جان خود را گرفت؛ آن هم درحالی‌که قهرمانان با وحشت در حال تماشای این ماجرا بودند. در نتیجه ممکن است قدرت‌های مادام وب فوق‌العاده و باورنکردکی باشند اما بار بسیار سنگینی را به همراه دارند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده