نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶

رویداد DC Infinite Frontier یک تکان فاجعه‌بار را به دنبال خواهد داشت

یک دگرگونی فاجعه‌بار قرار است شهر گاتهام و گروه شوالیه تاریکی را در داستان بتمن از جیمز تاینیون چهارم در قسمت صفر سری کتاب کمیک DC Infinite Frontier تغییر دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، اینطور قول داده شده که یک رویداد بزرگ و مهم در داستان بتمن از جیمز تاینیون چهارم که در قسمت صفر سری کتاب کمیک Infinite Frontier از شرکت دی سی جریان دارد، رخ بدهد. بخشی از آخرین خبرنامه ایمیلی تاینیون، به جزئیات مربوط به دگرگونی فاجعه‌باری که قرار است در سال ۲۰۲۱ به شهر گاتهام بیاید، اشاره دارد. تاینیون در این متن، اینطور درباره اتفاقاتی که در آستانه رخ دادن قرار دارند، اشاره می‌کند: «اتفاقی بزرگ در صفحات مربوط به بتمن در رویداد Infinite Frontier رخ می‌دهد؛ اتفاقی که می‌تواند کل دنیای بتمن و ماجراهای این شخصیت را دستخوش تغییرات بکند.

ستون دیگری از گاتهام کلاسیک سقوط می‌کند و همه قطعات را به حرکت در می‌آورد». او در ادامه این عبارت را عنوان کرد و متن خبرنامه خود را به پایان رساند: «در سال ۲۰۲۱، قرار است شهر گاتهام منفجر شود». قسمت صفر سری کتاب کمیک Infinite Frontier قرار است راه را برای رویداد جدید دنیای دی سی در سال ۲۰۲۱ و فراتر از آن، هموار کند. این قسمت توسط خالقانی از جمله اسکات اسنایدر، جف جانز، بکی کلونان، جیمز تاینیون چهارم، جوئل جونز، آلیتا مارتینز، جان رومیتا جونیور و غیره تنظیم می‌شود. از طرف دیگر هم چند تیم خلاقیتی جدید برای داستان‌های سوپرمن، Action Comics، بتمن، نایت وینگ، جوکر و غیره در نظر گرفته شده است. این قسمت قرار است در تاریخ ۲ مارس سال ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند) توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر شود. خلاصه داستان قسمت صفر سری کتاب کمیک Infinite Frontier به شرح زیر است:

فاز بعدی دنیای دی سی از همین نقطه آغاز می‌شود! رویداد Dark Knights: Death Metal، تاریک‌ترین خطرهایی را که می‌تواند مولتی ورس را تهدید کند، به شما ارائه کرد. رویداد DC Future State نشان داد که چه چیزی ممکن است در آینده رخ دهد. حالا زمان آن رسیده تا نگاهی به Infinite Frontier و زمان فعلی دنیای دی سی بیندازیم. در شهر گاتهام، جوکر با حمله‌ای شهروندان را تکان می‌دهد که حتی شوالیه تاریکی هم انتظار آن را ندارد. در کشور برزیل، یک زن جوان سرنوشت خود و همچنین ارتباطی را که با آمازون‌ها دارد، کشف می‌کند. در بل ریو، آماندا والر نقشه یک حمله به تیمارستان آرکهام را طراحی می‌کند.

در دورترین نقاط فضا، مانگل رویای سلطه کهکشانی را در سر می‌پروراند؛ این در حالی است که ارتش گرین لنترن در برابر بزرگترین دشمنان خودشان قرار گرفته‌اند. در تالار عدالت، اعضای لیگ با بلک آدام متحد می‌شوند. فراتر از دنیای فانی، واندر وومن نقش جدیدی را در سطح خدایی برعهده می‌گیرد. در جایی از دنیای دی سی ما شاهد بازگشت شخصیت سوپر گرل هستیم؛ آن هم در یک داستان کاملا جدید که توسط جف جانز نوشته می‌شود! این قسمت پر ستاره که با سایز بزرگتری منتشر می‌شود، دوره بزرگ جدید داستان‌سرایی و هیجان را آغاز می‌کند؛ جایی که نویسندگان و هنرمندان بزرگ، نشان می‌دهند که چه چیزی انتظار بزرگترین قهرمانان دنیا را می‌کشد. این شماره، در را به سمت یک سری از بزرگترین داستان‌های سال ۲۰۲۱ را باز می‌کند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده