نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴

مارول تصاویر پیشنمایشی قسمت ۳۲ سری کتاب کمیک Venom را منتشر کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا تصاویر پیشنمایشی از قسمت ۳۲ سری کتاب کمیک Venom را از دانی کیتس و ایبان کوئلو را منتشر کرد که وضعیت جدید ادی براک را نشان می‌دهد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۳۲ سری کتاب کمیک Venom را برای شما فاش کند.

.

.

.

در رویداد کراس اوری فعلی شرکت مارول یعنی King in Black، ما شاهد این بودیم که نال سیمبیوت ونوم را از ادی براک دزدید. بعد از این اتفاق، شرور اصلی این رویداد، این قهرمان را از ساختمان امپایر استیت به پایین انداخت و مدت زیادی طول نکشید که او با شدت زیادی به خیابان پایین این ساختمان برخورد کرد. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس تصاویر پیشنمایشی از قسمت ۳۲ سری کتاب کمیک Venom را منتشر کرده است؛ کتابی که توسط دانی کیتس، ایبان کوئلو، جیزز آبورتوو و کلیتون کاولز تنظیم شده است. این تصاویر پیشنمایشی، اتفاقات بعد از سقوط ادی براک را نشان می‌دهد؛ اینکه او در تلاش است که در نتیجه این اتفاق، جان خود را از دست ندهد.

البته حالا اینکه آیا ادی می‌تواند واقعا از این سقوط وحشتناک جان سالم به در ببرد یا خیر، داخل این پیشنمایش مشخص نیست. شما در انتهای این مطلب می‌توانید تصاویر منتشر شده توسط این شرکت انتشاراتی را مشاهده کنید. تنها خلاصه‌ای هم که از این قسمت منتشر شده به این شرح است: «ادی براک در شرف رویارویی با بزرگ‌ترین چالش زندگی خود قرار دارد... اما او در این مسیر تنها نیست». قسمت ۳۲ سری کتاب کمیک Venom قرار است در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی) توسط شرکت مارول کامیکس منتشر شود.

ادی براک در حال مبارزه با ارتش سیمبیوتی در سری کتاب کمیک venom

اطلاعات قسمت ۳۲ سری کتاب کمیک venom


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده