نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳

تاریخ انتشار جدید سری کتاب کمیک God of War: Fallen God مشخص شد

با اینکه مدتی پیش تاریخ انتشار سری کتاب کمیک God of War: Fallen God اعلام شد، اما به‌خاطر بیماری کرونا، همه چیز به تأخیر خورد و حالا تاریخ جدیدی اعلام شده است.

چند ماه پیش شرکت دارک هورس کامیکس سری کتاب کمیک God of War: Fallen God را معرفی کرد. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک به‌نظر می‌رسد که مجموعه جدید خدای جنگ، یک تاریخ انتشار و عرضه جدید را کسب کرده که فروش آن را به اوایل سال ۲۰۲۱ منتقل می‌کند. براساس فهرستی که شرکت دارک هورس از کتاب‌های کمیک خود روی وبسایت منتشر کرده، اولین قسمت از سری کتاب کمیک God of War: Fallen God قرار است در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۱ (۲۰ اسفند) منتشر شود. این کتاب کمیک در ابتدا قرار بود که در همین سال ۲۰۲۰ منتشر شود. اما به‌خاطر شرایطی که بیماری کرونا به‌وجود آورده بود، باعث شد تا همه برنامه‌ها به هم بریزد و حالا عرضه آن به سال ۲۰۲۱ بیفتد.

البته با اینکه در حال حاضر شرکت دارک هورس هنوز هیچ اعلامیه و بیانیه عمومی‌ای را درباره تاریخ جدید این کتاب کمیک منتشر نکرده، اما وبسایت این انتشاراتی نشان می‌دهد که قسمت اول در همان تاریخ ۱۰ مارس منتشر خواهد شد. اینطور به‌نظر نمی‌رسد که این تاریخ، یک زمان فرضی باشد و با زمانی‌که مردم به‌صورت معمول منتظر انتشار یک کمیک جدید هستند، همخوانی دارد. بااین‌حال، زمانی‌که خبرنگاران این عرصه از این شرکت خواستند تا توضیحاتی ارائه دهد، هیچ پاسخی را دریافت نکردند. همان‌طور که بالاتر هم گفته شد، این سری کتاب کمیک قرار بود در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما بنابر توییتی که خود دارک هورس منتشر کرد، پرونده آن برای آن سال بسته شد.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این تاریخ قطعی باشد اما باز هم باید صبر کنیم که از طرف خود شرکت تایید شود. این سری کتاب کمیک God of War قرار است فاصله بین بازی God of War III و همچنین جدیدترین قسمت بازی God of War را که برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده بود، پر کند و ماجراهای آن را به مخاطبان و طرفداران نشان دهد؛ مجموعه‌ای که می‌تواند پل مهمی را بین این دو عنوان ایجاد کند و سؤال‌های خیلی زیادی را که برای مخاطبان به وجود آمده، پاسخ دهد. پیشنمایشی که شرکت دارک هورس از این مجموعه منتشر کرده بود، یک تصویر آشنا را از کریتوس نشان می‌داد که با خشم پر شده بود و از گذشته‌اش دلخوشی زیادی نداشت.

پیشنمایش منتشر شده از این سری کتاب کمیک توسط شرکت دارک هورس اینطور می‌گفت: «بعد از غلبه کردن بر زئوس و خراب کردن نقشه‌های آتنا، کریتوس باور دارد که بالاخره خودش را از بند او آزاد کرده است. او به سمت صحرا می‌رود به این امید که بتواند از خانه خود و همچنین شرمی که درونش وجود دارد، فاصله بگیرد. اما زود متوجه می‌شود که خشم و گناه، با فاصله نزدیکی همچنان در حال دنبال کردن او هستند. در این زمان کریتوس از دست دشمنی که مقابلش قرار دارد، حسابی خشمگین می‌شود، دشمنی که نمی‌تواند بر او غلبه کند؛ این دشمن هم کسی نیست جز خودش. اما جنگ علیه خود، چیزی نیست که بتوان در آن پیروز شد و فقط جنون را به سمت خود می‌کشاند». 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده