نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۲

مارول لباس جدید اسپایدرمن برای مجموعه Amazing Spider-Man را نمایش داد

شرکت مارول اخیرا تصاویری را منتشر کرده تا طرفداران به‌صورت اجمالی نگاهی به لباس کاملا جدید اسپایدرمن که قرار است در سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man بپوشد، بیاندازند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس لباس کاملا جدید اسپایدرمن را به طرفداران نشان داد؛ لباسی که او قرار است در ماه مارس و قسمت ۶۲ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man و همچنین ماه آوریل و قسمت ۶۳ همین مجموعه بر تن کند. این شرکت انتشاراتی مدتی پیش که خلاصه داستان کمیک‌های مارس ۲۰۲۱ را منتشر کرده بود، فقط صرفا به «یک ظاهر جدید» اشاره کرد. بعد از گذشت مدتی، تصویر جلد قسمت ۶۲ این مجموعه که منتشر شد، طرفداران باری دیگر متوجه شدند که اسپایدرمن قرار است در این قسمت یک لباس جدید بر تن کند؛ اما همچنان هم این تصویر طراحی شده توسط نیک اسپنسر و پاتریک گلیسون، اسرارآمیز بود.

لباس اسپایدرمن تصور داستین ویور طراحی شده است؛ کسی که تصاویر جلد واریانت قسمت ۶۲ و ۶۳ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man را طراحی کرده است. ویور در طی بیانیه‌ای اینطور صحبت کرد: «این طراحی، واقعا یک تلاش مشترک بین نیک اسپنسر، سردبیر نیک لو و من بود. آن‌ها ویژگی‌های عجیب و غریب و فوق‌العاده فنی‌ای را که من ایجاد کرده بودم، مهار کردند. آن‌ها به من کمک کردند تا چیزی را خلق کنم که در عین ساده بودن، هم کلاسیک باشد و هم آینده را نشان دهد. اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم که پاتریک گلیسون آن را زنده کرده است». خلاصه قسمت‌های ۶۲ و ۶۳ به شرح زیر است:

جلد اصلی قسمت ۶۲ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man

قسمت ۶۲:

نمایش اول لباس جدید! کینگ پین همه چیز را با پیتر پارکر شخصی می‌کند و این خود شهر نیویورک است که باید هزینه آن را پرداخت کند! از طرف دیگر هم یک ماجرای متفاوتی که حدود ۳۰ قسمت قبل آغاز شده بود، حالا قرار است به مقصد انفجاری خود برسد.

قسمت ۶۳:

این لباس تا حد خیلی زیادی یادآور لباس فوق‌العاده‌ای است که پیتر پارکر در بازی Marvel's Spider-Man که شرکت اینسامنیاک برای پلی استیشن 4 ساخته بود، می‌پوشید. این لباس امضای ترکیب رنگی قرمز و آبی این قهرمان را رها کرد تا به سراغ ترکیب خاکستری و آبی برود؛ آن هم به همراه خطوط نازک طلایی رنگ که دور علامت عنکبوت روی سینه و چشم‌ها کشیده شده است. جلدهای واریانتی که توسط ویور طراحی شده، اسپایدرمن را به ما نشان می‌دهد که در حال تاب خوردن در خیابان‌های شهر نیویورک است؛ شهری که با یک ترکیب طلایی رنگ در پشت زمینه دیده می‌شود و لباس جدید اسپایدی را بیش‌ازپیش برای ما برجسته می‌کند.

جلد واریانت قسمت ۶۳ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man شامل جیمز جونا جیمسون (یک رقیب قدیمی که حالا تبدیل به یک دوست مورد اعتماد شده است) است که اسپایدرمن را دنبال می‌کند؛ آن هم درحالی‌که یک مرد و یک زن فیلمبردار در تلاش هستند که با دوربین خود تصاویری را از لباس جدید این قهرمان ضبط کنند.

از طرف دیگر هم شرکت مارول اینطور درباره این دو قسمت نوشته است: «در پی وقایع آسیب‌زا و خیلی سخت رویداد Sin's Rising، پیتر پارکر این لباس جدید را می‌پوشد تا به این طریق برای رویارویی خود دربرابر کینگ پین آماده شود؛ برخوردی که در خط داستانی بعدی از نیک اسپنسر در این مجموعه محبوب روایت می‌شود. زمانی‌که قسمت ۶۱ و ۶۲ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man منتشر شد، شما می‌توانید به رمز و رازی که در پشت این لباس کاملا مخفی وجود دارد، پی ببرید». قسمت ۲ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man در مارس  ۲۰۲۱ توسط شرکت مارول کامیکس منتشر می‌شود؛ کمیکی که توسط نیک اسپنسر و پاتریک گلیسون تنظیم شده است.

اسپایدرمن در حال تاب خوردن در شهر در سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده