نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۲

شخصیت بتمن بیاند در سری کتاب کمیک Batman Beyond وارد لیگ عدالت شد

شرکت دی سی کامیکس سری کتاب کمیک Batman Beyond را با یک صحنه خیلی خوب به پایان رساند و رسما شخصیت محبوب تری مک‌گینیس را به واسطه واندر وومن وارد لیگ عدالت کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تری مک‌گینیس بالاخره به لیگ عدالت پیوست. در صفحات پایانی قسمت ۵۰ سری کتاب کمیک Batman Beyond، طرفداران بالاخره آن خبری را که انتظارش را می‌کشیدند، شنیدند: قهرمانی که در میان خوانندگان با نام بتمن بیاند شناخته می‌شود، قرار است در دنیای دی سی به بزرگ‌ترین تیم ابرقهرمانی مولتی ورس بپیوندد و درکنار دیگر قهرمانان حضور داشته باشد. نویسنده این سری کتاب کمیک یعنی دن یورگنز بعد از ۶۷ قسمت، خط داستانی خود را در مجموعه Batman Beyond به پایان رساند و با روش خیلی زیبایی هم این کار را انجام داد. در قسمت پایانی ما شاهد این بودیم که بروس وین در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

این قسمت به ما نشان داد که بزرگ‌ترین دشمن تری آزاد است و از همین رو واندر وومن هم ظاهر شد تا به قهرمانان قصه یاری برساند. زمانی‌که داستان در حال پایان یافتن بود، واندر وومن به تری پیشنهاد داد که به لیگ عدالت بپیوندد؛ چیزی که حسابی باعث تعجب خود او شد. ما در قسمت نهایی مشاهده کردیم که چطور شخصیت اینک، بروس وین را در معرض خطر قرار داد. از طرف دیگر هم تری یا دایانا متحد شدند تا اینک را شکست دهند و بروس را از آن وضعیت بیرون بیاورند. در پایان، بروس همچنان روی تخت بیمارستان بود اما قول داد که این پایان ماجرا نیست زیرا او هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد.

در طی این شماره، واندر وومن چندین بار برای اشاره کردن به لیگ عدالت از عبارت «دوستانش» استفاده کرد و این موضوع را توضیح داد که این دوستان در طی این مدت همیشه تری را تحت نظر داشتند. در همان لحظات پایانی بود که بالاخره دایانا تصمیم گرفت به‌صورت واضح درباره این موضوع صحبت کند و عنوان کرد که می‌خواهد او را به یک سری افراد معرفی کند. دایانا به تری گفت که «دوستان من می‌خواهند تو را ملاقات کنند. به هر حال، لیگ عدالت کامل نیست... آن هم بدون بتمن». این آخرین چیزی بود که به ما نشان داده شد؛ بنابراین ما نتوانستیم واقعا ملاقات او با دیگر اعضای تیم را ببینیم.

یورگنز تقریبا بخش‌های آخر خط داستانی خود در سری کتاب کمیک طولانی Batman Beyond را صرف این کرد که شخصیت اصلی داستان با یک سری چیزهای خاصی روبه‌رو شود؛ چیزهایی که می‌توانند حرفه خود یورگنز را تعریف کنند. نه‌تنها ماجرای لیگ عدالت، بلکه این موضوع که او به شخصیت خود اجازه داد تا در بعد زمان سفر کند و به زمان حال بیاید. در این ماجرا، او با بوستر گلد و همچنین بروس وین/بتمن که در اوج خود قرار داشت، متحد شد و همه چیز دست به‌دست هم داد تا یک خط داستانی عجیب و غریب را تشکیل دهد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده