نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۹

دی سی کامیکس شخصیت‌های سوپرمنی جدیدی برای رویداد Death Metal معرفی کرد

شرکت دی سی کامیکس اخیرا شخصیت‌های سوپرمنی جدیدی را معرفی کرد تا در نبرد نهایی رویداد کمیکی Death Metal حضور داشته باشند؛ حالا جزئیات بیشتری از آن‌ها منتشر شده است.

از آنجایی که در آینده‌ای نزدیک خط داستانی Dark Nights: Death Metal قرار است به پایان برسد، شرکت دی سی به واسطه یک کمیک تک قسمتی، یک سری شخصیت جدید را به مولتی ورس بزرگ خودش معرفی کرد تا در نبرد نهایی این رویداد حضور داشته باشند. این کمیک تک قسمتی Dark Nights: Death Metal the Last 52: War of the Multiverses نام دارد. از آنجایی که این کمیک در حال حاضر در دسترس قرار دارد، نویسنده آن یعنی مگدلن ویساجیو تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرد تا شخصیت‌هایی را که در این کمیک حضور دارند، معرفی کند؛ کاراکترهایی که حضور دارند اما داستانی از گذشته آن‌ها ارائه نشده است.

ویساجیو داستان First & Last Men را نوشته بود که تصاویر آن را هم پاول پلتیر طراحی کرد؛ داستانی که تعداد زیادی از شخصیت‌های سوپرمنی و نزدیک به او را در مقابل یک سری شخصیت‌های شرور کاملا جدید قرار داد که با یکدیگر مبارزه کنند. شخصیت‌های اصلی مربوط‌به این داستان هم از یک آینده دور در دنیای دی سی آمده بودند. وساجیو در توییت خود اینطور نوشت: «خب! داستان‌هایی درباره گذشته این دوستان نوشته شده بود و قرار بود که در یکی از کتاب‌های رویداد Death Metal منتشر شود و من حالا مطمئن نیستم که این اتفاق رخ داده است یا خیر. بنابراین اجازه بدهید که من شما را در جریان قرار دهم.

این شخصیت‌ها سینت (با لباس آبی)، شپرد (با کت بلند)، سِیویِر یا همان ناجی (با زره) و درنهایت هم لست سان یا آخرین خورشید هستند. سینت، شپرد و سیویر به سال ۱۴۰۰۰ تعلق دارند و ارشدان باستانی خاندان ال محسوب می‌شوند. سال ۱۴۰۰۰ آینده‌ای است که در آن سوپرمن کنترل میراث خود و معنای اسمش را از دست داده است. در این نسخه از آینده، حرف S اصلا دیگر معنای امید را به همراه ندارد؛ بلکه قدرت و سلطه بی‌رحمانه را نشان می‌دهد. همه آن‌ها فرزندان و نوادگان سوپرمن محسوب می‌شوند که به واسطه کانر یا جان متولد شده‌اند (شپرد فرزند کانر و سیویر فرزند جان محسوب می‌شود که هر دو هم از نظر ظاهری و هم قدرتی شباهت زیادی به او دارند).

شخصیت‌های کمیکی شبیه به سوپرمن: سینت، سیویر، شپرد و لست سان

مَگما من هم دراین‌میان حضور دارد؛ او همان آخرین خورشید یا خود کلارک کنت است. آخرین خورشید یا لست سان همان چیزی است که من آن را «سوپرمن اسیر» نامیده‌ام؛ یک سوپرمن که اراده‌اش را به واسطه فرزندان خود از دست داده است زیرا آن‌ها می‌خواهند از او به‌عنوان یک سلاح استفاده کنند: او یک بمب اتم زنده محسوب می‌شود و شارژ شدن با انرژی خورشید باعث شده که بدن او هم کاملا تغییر کند. من می‌خواستم که بدترین حالت را برای سوپرمن ارائه کنم: سناریویی که در آن بزرگ‌ترین قدرت او یعنی خوبی‌اش از او گرفته می‌شود؛ زمانی‌که او نمی‌تواند برای نجات خودش و آنهایی که دوستشان دارد «هیچ» کاری انجام بدهد.

کلارک هنوز در آن بدن است اما یک زندانی محسوب می‌شود؛ این در حالی است که سینت تمام تصمیمات را می‌گیرد. خاندان باستانی ال بر زمین حکومت نمی‌کنند اما کاری می‌کنند که تبدیل به جهنم شود. آن‌ها با حسادت زیاد از خون کریپتونی خودشان محافظت می‌کنند و مطمئن می‌شوند که این نژاد که هزاران سال نجیب‌زاده‌های کوچک با قدرت‌های خداگونه را خلق کردند، در امنیت هستند. در میان این سه ارشد، سینت شاهزاده است که ایده‌آل کریپتونی را نمایش می‌دهد؛ کسی که ارتباط ظاهری زیادی هم با Eradicator دارد. بی‌رحم، خونسرد و غیرصمیمی. شپرد مانند یک ضدقهرمان از دهه ۹۰ طراحی شده است؛ وحشی، بی‌قانون و گستاخ.

سیویر نمایانگر کامل قدرتی خام و فیلتر نشده است؛ این شخصیت زرهی دارد که توانایی‌های او را افزایش می‌دهد... همگی آن‌ها حالا در مرکز توجه قرار دارند». ویساجیو در ادامه توییت دیگری زد و توضیح داد که اگر دوباره نتوانست داستانی درباره سوپرمن بنویسد، همین یک خط داستانی آنقدر کافی است که باعث می‌شود او به‌عنوان یک نویسنده به خودش افتخار کند. کتاب کمیک تک قسمتی Dark Nights: Death Metal the Last 52: War of the Multiverses در حال حاضر در دسترس قرار دارد؛ این در حالی است که قسمت ۷ سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی) به فروش می‌رسد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده