نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

مارول سری کتاب کمیک Maestro: War and Pax را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس با معرفی سری کتاب کمیک جدید شخصیت مایسترو به نام Maestro: War and Pax نشان داد که او چطور تاج و تخت فعلی خود را به‌دست آورده است.

هفته گذشته بود که شرکت مارول قسمت ۵ سری کتاب کمیک Maestro منتشر کرد؛ نتیجه این مینی سری کمیکی که خالق خود این شخصیت یعنی پیتر دیوید آن را تنظیم کرده بود و بالاخره داستان ناگفته‌های ریشه کاراکتر محوری را برای ما شرح داد. این نسخه از هالک که به دوران آینده تعلق دارد، خودش را در شرایطی پیدا کرد که مقابل هرکول و دیگر شخصیت های مارول قرار گرفته بود؛ آن هم در طی مسیری که قرار بود به شخصیت Maestro تبدیل شود. البته این قسمت، با اینکه آن مینی سری خاص را به پایان رساند اما باعث نشد تا دفعه آخری باشد که ما با این شخصیت روبه‌رو خواهیم شد؛ در حقیقت ما با این قسمت نه‌تنها با شخصیت مایسترو خداحافظی نکردیم، بلکه در صفحات پایانی آن متوجه شدیم که یک مجموعه دیگر قرار است با محوریت مایسترو منتشر شود.

مجموعه بعدی شرکت مارول که قرار است با محوریت مایسترو به مرحله انتشار برسد، Maestro: War and Pax نام دارد. اینطور برنامه‌ریزی شده که این سری کتاب کمیک، در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر شود. خط داستانی آن هم درست از همان جایی آغاز می‌شود که مجموعه قبلی آن را رها کرده بود! آخرین صفحه قسمت ۵ سری کتاب کمیک Maestro این را به ما نشان داد: «این مینی سری به پایان رسید اما هرگز نترس، مومن واقعی! هنوز داستان‌های خیلی زیادی برای گفتن وجود دارد و حالا که مایسترو تاج و تخت را به‌دست آورده است، اصلا قرار نیست جایی برود. Maestro: War and Pax در تاریخ ۲۰ ژانویه توسط خاویر پینا به همراه پیتر دیوید منتشر خواهد شد».

پیتر دیوید در طی بیانیه‌ای که قبلا منتشر شده بود، اینطور درباره این مجموعه صحبت کرد: «من خیلی خوشحال هستم که بعد از گذشت ۲۰ سال از خلق کردن این شخصیت، هنوز هم مایستر مردم را آنقدر به خود جذب می‌کند که باعث شد اولین مجموعه از او چنین موفقیت بزرگی را به‌دست بیاورد؛ موفقیتی که منجر به معرفی و انتشار دنباله آن شد. تا زمانی‌که مردم دوست داشته باشند داستان‌های این شخصیت را بخوانند، من خوشحال می‌شوم که داستان‌هایی را بنویسم و به آن‌ها تحویل بدهم». شما در ادامه همین مطلب می‌توانید خلاصه داستانی را که از سه قسمت اول منتشر شده، مطالعه کنید و تصاویر جلد آن را هم مشاهده کنید.

چهره خشمگین شخصیت مایسترو روی جلد سری کتاب کمیک Maestro: War and Pax

خلاصه داستان قسمت اول سری کتاب کمیک Maestro: War and Pax:

«پیتر دیوید و مایسترو در یک مجموعه کاملا جدید بازمی‌گردند. انسانی که یک زمانی با نام هالک شناخته می‌شد، حالا نه انسان است و نه هالک؛ فقط با نام مایسترو او را خطاب کنید! مایسترو بعد از برکناری حاکم باستانی دیستوپیا، چشم‌اندازهای خود را خیلی بزرگتر از قبل کرده است. حالا زمان آن رسیده است که کل سیاره زمین، تنها خدای واقعی خود را بشناسند! اما مایسترو تنها جاودانه باقیمانده نیست... و اگر او می‌خواهد که واقعا سیاره را در تسخیر خود بگیرد، باید با قدرتمندترین موجودات خلق شده روبه‌رو شود! پیتر دیوید همان داستانی را ادامه می‌دهد که دهه‌ها پیش در Future Imperfect افسانه‌ای آغاز شده بود. تاریخ انتشار: ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۱ بهمن)»

خلاصه داستان قسمت دوم:

«مایسترو تصور می‌کرد که خودش بزرگ‌ترین نیروی ماوراطبیعی است که روی سیاره باقی مانده است. اما او تنها موجود جادوانه در این سرزمین پهناور نیست! پانتئون همه را می‌بیند... از جمله هالکی که آنقدر قدرتمند است که نمی‌توان او را زنده گذاشت. تاریخ انتشار: ۲۴ فوریه ۲۰۲۱ (۶ اسفند)»

خلاصه قسمت سوم:

«پانتئون، مایسترو را در آستانه شکست و نابودی قرار داده است... یا شاید اینطور تصور می‌کنند. اما دشمن واقعی مایسترو قرار است چهره خود را نشان دهد... و هیچکس هم قرار نیست از آینده‌ای که او برنامه‌ریزی کرده است، خوشش بیاید. تاریخ انتشار: ۲۴ مارس ۲۰۲۱ (۴ فروردین ۱۴۰۰)»

شخصیت مایسترو روی تاج و تخت همراه وسایل قهرمانان در سری کتاب کمیک Maestro: War and Pax

شخصیت مایسترو در قبرستان در سری کتاب کمیک Maestro: War and Pax


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده