نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۴

مارول سری کتاب کمیک Avengers Mech Strike را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تریلری، سری کتاب کمیک Avengers Mech Strike را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که به قهرمانان زره رباتی غول پیکری را برای تهدید جدید داده است.

اوایل سال جاری میلادی شرکت مارول یک رویداد جدید را معرفی کرد که به‌گفته خودشان قرار بود خیلی زود کار خود را آغاز کند؛ رویدادی که قرار بود جذابیت‌های فیلم Pacific Rim (اقیانوس آرام) و انیمه سریالی Neon Genesis Evangelion (نئون جنسیس اونگلیون) را به دنیای مارول بیاورد. همان زمان هم اعلام شد که این رویداد جذاب و مورد انتظار، AvengersMech Strike نام دارد. همان‌طور که از عنوان این مجموعه هم مشخص است، در این خط داستانی، هر کدام از قدرتمندترین قهرمانان زمین ربات غول پیکر و مکانیکی خود را در اختیار می‌گیرند؛ ربات‌هایی که از لحاظ ظاهری تا حد زیادی براساس ظاهر فیزیکی خود تونی استارک و آیرون من مدلسازی شده است.

داستان این مجموعه توسط جد مک‌کی (از مجموعه Black Cat) نوشته شده است و طراحی تصاویر آن هم برعهده کارلوس مگنو (از مجموعه Fantastic Four و Empyre: Avengers) بوده است. اینطور گفته شده که سری کتاب کمیک Avengers Mech Strike «قرار است یک دوران جدید و جسورانه از جنگ‌های انتقام جویان را آغاز کند که شوک بزرگی را در سرتاسر صنعت کتاب‌های کمیک و فراتر از آن ایجاد می‌کند». حالا که ما در آستانه انتشار این مجموعه قرار داریم، شرکت مارول کامیکس تریلری را از این سری کتاب کمیک منتشر کرده که در این لینک، می‌توانید آن را تماشا کنید. مک‌کی مدتی پیش در طی بیانیه‌ای اینطور درباره این سری کمیکی صحبت کرده بود:

«هوی متال! زمانی‌که انتقام جویان با چیزی برخورد می‌کنند که روش‌های معمول آن‌ها را به چالش می‌کشد، به تجهیزات جدیدی نیاز پیدا می‌کنند که این تهدید را از بین ببرند: لباس‌های رباتی غول پیکر. خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که فرصتی برای نوشتن داستان‌های انتقام جویان را پیدا کردم و می‌توانم آن‌ها را در چنین شرایط شدید و جذابی قرار دهم. زمانی‌که شما با انتقام جویان سر و کار دارید، همه چیز بزرگ است. اکشن بزرگ. خطرات بزرگ. حالا هم که ربات‌های بزرگ! ما قرار است بدون وقفه صحنه‌هایی را خلق کنیم که لحظه‌ای شما را خسته نمی‌کند. آن هم به همراه اعضای محبوب انتقام جویان که قرار است به مبارزه با یک دشمن جدید و غیرمنتظره بروند... کسی که ممکن است درنهایت کاملا آشنا باشد!

تصویر کار قسمت اول سری کتاب کمیک avengers mech strike

بیگانه‌ها، ربات‌ها، دایناسورها، مریخی‌ها... پیش از اینکه چیزی برای قهرمانان ما خوب پیش برود، همه چیز بدتر خواهد شد». قسمت اول سری کتاب کمیک Avengers Mech Strike قرار است در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۱ (۱۵ بهمن) منتشر شود. شما در این بخش می‌توانید خلاصه داستان دو قسمت اول و تصاویر جلد آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین در این لینک می‌توانید تصاویر دقیق‌تری را از زره رباتی‌ای که برای شخصیت‌ها در نظر گرفته شده است، ببینید. 

خلاصه قسمت اول:

اعضای تیم انتقام جویان با یک تهدید جدید و مهارناپذیر برخورد می‌کنند؛ تهدیدی که به ظاهر اصلا در حد و اندازه قدرت هیچکدام از آن‌ها نیست! اما اعضای این تیم ابرقهرمانی کسانی نیستند که به‌راحتی شکست بخورند و کنار بروند. زمانی‌که تهدیدهای جدیدی ظاهر می‌شوند، تجهیزات جدید و قدرتمندی هم به روی کار می‌آیند تا مورد استفاده قرار بگیرند! در این نبرد به اعضای تیم انتقام جویان بپیوندید که با یک دشمن کاملا جدید مبارزه می‌کنند... یک بازی مرگبار شطرنج را با یک مغز متفکر سایه‌ای آغاز کنید!

خلاصه قسمت دوم:

این تهدید که در قالب یک ربات حیوانی ظاهر شده، به‌شدت در حال خطرناک‌تر شدن است و تنها خط دفاعی کره زمین چیست؟ تیم انتقام جویان! اعضای این تیم در تلاش هستند تا به همراه زره‌های رباتی جدید خود، با ربات‌های حیوانی در سرتاسر جهان مبارزه کنند. این در حالی است که آیرون من و بلک پنتر ناامیدانه در تلاش هستند تا دشمن مخفی خود را که پشت این بحران جهانی پنهان شده، پیدا کنند. اما زمانی‌که نتیجه آشکار می‌شود، آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که این تهدید خیلی بزرگتر از چیزی است که آن‌ها قبلا تصور می‌کردند... حالا سرنوشت سیاره زمین در معرض خطر قرار گرفته است.

هالک در حال مبارزه با هیولای رباتی و حیوانی


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده