نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹

سری کمیک Justice League Dark نشان داد که شکست فراست کینگ چه پیامدی دارد

زمستان بینهایت در قسمت ۲۹ سری کتاب کمیک Justice League Dark ادامه دارد و نشان می‌دهد که یک قهرمان بزرگ جان خود را فدا کرده تا فراست کینگ را در قرن ۱۰ متوقف کند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲۹ سری کتاب کمیک Justice League Dark را برای شما فاش کند.

.

.

.

رویداد کمیکی Endless Winter که مدتی پیش معرفی شده بود، شخصیت قدرتمند فراست کینگ را در دنیای دی سی آزاد کرد. این شرور سرتاسر جهان را در یک کولاک غول پیکر پوشانده است و ارتش خود را که از هیولاهای یخی تشکیل می‌شود، به سراغ اعضای لیگ عدالت فرستاده است. ابرقهرمانان در این نقطه زمانی حسابی در تنگا قرار گرفته‌اند و اینطور به نظر می‌رسد که فراست کینگ آنقدر قدرتمند است که اصلا نمی‌توان او را متوقف کرد. البته او یک بار در گذشته متوقف شده بود؛ در زمان خیلی دور و در قرن ۱۰. همان‌طور که قول داده شده بود، در سرتاسر این رویداد، فلش بک‌هایی نشان داده می‌شود که ما را با اولین حمله فراست کینگ در دهه ۹۰۰ آشنا می‌کند.

در آن زمان هم اعضای لیگ عدالت وایکینگ فوق‌العاده تلاش کردند تا این شرور را متوقف کنند. حالا در قسمت ۲۹ سری کتاب کمیک Justice League Dark، ما بالاخره متوجه شدیم که اولین تیم ابرقهرمانی دنیای دی سی چطور توانستند این شرور را شکست دهند و متوقف کنند؛ البته پیروزی آن‌ها به قیمت جان شاهزاده وایکینگ تمام شد. جاستیس لیگ وایکینگ تیمی بود که در قرن ۱۰ توسط سوامپ تینگ جمع‌آوری شد و توسط خود او هم هدایت می‌شد. بعد از اینکه فراست کینگ برای اولین‌بار حمله کرد، کولاک او روی گرین تاثیر گذاشت. همین موضوع باعث شد تا آن موجود عنصری به‌دنبال قدرتمندترین قهرمانان برود.

سوامپ تینگ از این قهرمانان خواست تا در ماموریتی که علیه این شرور دارد یاری برسانند و این موجود را شکست دهند. به همین ترتیب هم سوامپ تینگ ملکه آمازون‌ها یعنی هیپولیتا، قهرمان باستانی یا همان شاهزاده وایکینگ و همچنین قهرمان سابق جادوگر شزم یعنی بلک آدام را استخدام کرد. این چهار قهرمان به سراغ فراست کینگ و ارتش هیولاهای یخی او رفتند. اما متوجه شدند که این شرور فوق‌العاده قدرتمند است. در حقیقت توانایی‌های او آنقدر زیاد و قدرتمند بود که موفق شد در طی این نبرد، سوامپ تینگ را به قتل برساند. خوشبختانه یک قهرمان دراین‌میان بود که تصمیم گرفت زندگی خود را در دستش بگیرد و با استفاده از آن، این شرور را شکست دهد؛ همان شاهزاده وایکینگ.

کشته شدن شخصیت شاهزاده وایکینگ توسط فراست کینگ

در قسمت ۲۹ همین مجموعه، یک بخش فلش بکی از رویداد کراس اوری Endless Winter به ما نشان داد که نبرد بین فراست کینگ و اعضای لیگ عدالت وایکینگ چطور پیش رفت و به چه نتیجه‌ای رسید. در بالای یک یخچال طبیعی که در حال فروپاشی بود، ابرقهرمانان با این شرور یخی و ارتش او روبه‌رو شدند. درحالی‌که بلک آدام و هیپولیتا با هیولاهای یخی درگیر شده بودند، شاهزاده وایکینگ در یک نبرد با فراست کینگ درگیر شد. این دو شخصیت با شمشیرهای خود مبارزه کردند و شرور داستان بالاخره برتری را در نبرد به‌دست آورد. او شمشیر خود را از ناحیه سینه وارد بدن شاهزاده وایکینگ کرد؛ این در حالی بود که این قهرمان همچنان در آن شرایط هم به مبارزه ادامه داد.

او توانست فراست کینگ را معطل کند و بعد از آن هم خودش و هم آن شرور را به سمت شکاف این یخچال فرستاد. همان‌طور که آن‌ها در حال سقوط بودند، همان چیزی هم که از انسانیت فراست کینگ باقیمانده بود، به‌صورت کامل از بین رفت. سرانجام هم این دو شخصیت در اعماق یخ‌ها دفن شدند. شاهزاده وایکینگ با جاودانگی نفرین شده بود و فقط یک مرگ قهرمانانه می‌توانست بالاخره دسترسی والهالا را به او بدهد؛ جایی که جنگجویان نورس می‌توانند در آن استراحت کنند. این قهرمان با این فداکاری بود که بالاخره توانست به آرامش برسد و جهان را از دست این هیولای یخی نجات دهد. نبرد اصلی علیه فراست کینگ یک مبارزه خیلی وحشیانه بود که سرانجام جان دو قهرمان را هم همراه خودش گرفت. حالا بعد از گذشت این همه سال، این شرور برگشته است و بیشتر از هر زمان دیگری قدرت دارد. آیا حالا هم یک قهرمان دیگر باید جان خود را فدا کند که لیگ عدالت بتواند این بار هم این شرور را متوقف کند؟


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده